- Katılım
- 27 Haz 2011
- Mesajlar
- 814
Cam hayabusa camı abi :9ne takmıs adam sarıya
Cam hayabusa camı abi :9ne takmıs adam sarıya
teşekkürler sağolun memnunmusunuz tvs lerden
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------
bazı vatandaşlar diyo tvsnin parça sıkıntısı çok varmış kolay kolay bulamazsın diyorlar doğrumudur ???
senin model kaç kardeş
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------
bu arada memnunmusun tvsden
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------
slm hayırlı akşamlar
sakarya merkezdenim bende salcano wolf 125 vardı onuda nisanda sıfır almıştım onu sattım bunuda kardeşime sıfır aldık 3 ay önce falan bunuda ben devraldım iyimi yaptım kötümü görecez artık
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------
lastik ne kullanıyorsun
http://www.youtube.com/watch?v=lyx_vfZiXRg
bilinçlenelim arkadaşlarbu videodan sonra TVS yi birkez daha sevdim
10 tllik pleksiglas bir tanede üflemesi güçlü kurutma makinesi ile aynı şekilde yapılır ben o parçanın iki katı büyüklüğündeki bir parçayı tabelacıdan bedava aldım
Abi onlara da bakıyorum. Elim yatkındır. Çok da güzel yapabilirim, tam aklımda ki gibi olur.
Biraz araştırdım, bakındım. Bir sürü plastik cam var. Hangisine karar vermem gerekiyr, pek anlamadım. Daha önce görmediğim birşey.
Okuduğum bu küçük yerde de, daha fiberglass bulamazken, plastik cam bulacağımı zannetmiyorum.r:
İnternetten bakınca da, neyi alacağıma karar veremedim.
Rica etsem, bana bir örnek gösterebilirmisiniz, int sitesinden link felan atabilirmisiniz?
http://www.pleksiglas.net/ürün bu yapınca en az 10 mm yani 1 cm kalınlığında yapmak gerek gelen taşlardan ve rüzgardan zarar görmemesi için değişik renkleri falanda var siteyi rastgele buldum ürünü görmen için
Şimdi bakınıyorum abi fiyatlara felan. Ama siyah olanlar biraz pahalı. Nereden alsam, kaç mm lik alsam bilemedim doğrusu.:sunny:
şöyle 8mm felan olmaz mı abi icabında? Birde şeffafını alsam da, sprey boya tutmaz mı?
Ya da şeffafın üstüne, folyo döşeme? Ama teferruata girer tabi ne lüzum var :cherry: