TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
teşekkürler sağolun memnunmusunuz tvs lerden

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:39 ----------

bazı vatandaşlar diyo tvsnin parça sıkıntısı çok varmış kolay kolay bulamazsın diyorlar doğrumudur ???

bulamadığın parçayı söyle aynı gün kargolarım.
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
senin model kaç kardeş

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------

bu arada memnunmusun tvsden

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------

slm hayırlı akşamlar
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
senin model kaç kardeş

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------

bu arada memnunmusun tvsden

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:18 ----------

slm hayırlı akşamlar

benimki 2012. apacheden çok memnunum 25000kmye yaklaştı. motorun canını alıyorum tık yok. geçen gün gölcüğe ercan41 in yanına gittim. giderken 1 buçuk saatte gittim. dönüşte 1 saatte geldim. dönüşte gazı hiç kapamadım. apacheler çok sağlamdır için rahat olsun. sakaryanın neresindensin?
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
72
sakarya merkezdenim bende salcano wolf 125 vardı onuda nisanda sıfır almıştım onu sattım bunuda kardeşime sıfır aldık 3 ay önce falan bunuda ben devraldım iyimi yaptım kötümü görecez artık

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------

lastik ne kullanıyorsun
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
27
sakarya merkezdenim bende salcano wolf 125 vardı onuda nisanda sıfır almıştım onu sattım bunuda kardeşime sıfır aldık 3 ay önce falan bunuda ben devraldım iyimi yaptım kötümü görecez artık

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------

lastik ne kullanıyorsun

Gecen gordum galiba senin motoru yanina gelecektim ama isiklara yakalandim. Adapazarinda baya tvs var aslinda. Foruma uye degiller heralde
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
10 tllik pleksiglas bir tanede üflemesi güçlü kurutma makinesi ile aynı şekilde yapılır ben o parçanın iki katı büyüklüğündeki bir parçayı tabelacıdan bedava aldım

Abi onlara da bakıyorum. Elim yatkındır. Çok da güzel yapabilirim, tam aklımda ki gibi olur.
Biraz araştırdım, bakındım. Bir sürü plastik cam var. Hangisine karar vermem gerekiyr, pek anlamadım. Daha önce görmediğim birşey.
Okuduğum bu küçük yerde de, daha fiberglass bulamazken, plastik cam bulacağımı zannetmiyorum. :pr:
İnternetten bakınca da, neyi alacağıma karar veremedim.
Rica etsem, bana bir örnek gösterebilirmisiniz, int sitesinden link felan atabilirmisiniz?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Abi onlara da bakıyorum. Elim yatkındır. Çok da güzel yapabilirim, tam aklımda ki gibi olur.
Biraz araştırdım, bakındım. Bir sürü plastik cam var. Hangisine karar vermem gerekiyr, pek anlamadım. Daha önce görmediğim birşey.
Okuduğum bu küçük yerde de, daha fiberglass bulamazken, plastik cam bulacağımı zannetmiyorum. :pr:
İnternetten bakınca da, neyi alacağıma karar veremedim.
Rica etsem, bana bir örnek gösterebilirmisiniz, int sitesinden link felan atabilirmisiniz?

http://www.pleksiglas.net/ürün bu yapınca en az 10 mm yani 1 cm kalınlığında yapmak gerek gelen taşlardan ve rüzgardan zarar görmemesi için değişik renkleri falanda var siteyi rastgele buldum ürünü görmen için
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
aslında çok kolay ben kaplumbağalara rampa yaptım 2 tane var tane 1 kg gliyor 10 mmlik kullandım ve 1000 waatlık saç kurutma ile 45 dere köşe yaptım 10 dakikamı almadı bu işlem:)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Şimdi bakınıyorum abi fiyatlara felan. Ama siyah olanlar biraz pahalı. Nereden alsam, kaç mm lik alsam bilemedim doğrusu.:sunny:
şöyle 8mm felan olmaz mı abi icabında? Birde şeffafını alsam da, sprey boya tutmaz mı?
Ya da şeffafın üstüne, folyo döşeme? Ama teferruata girer tabi ne lüzum var :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Şimdi bakınıyorum abi fiyatlara felan. Ama siyah olanlar biraz pahalı. Nereden alsam, kaç mm lik alsam bilemedim doğrusu.:sunny:
şöyle 8mm felan olmaz mı abi icabında? Birde şeffafını alsam da, sprey boya tutmaz mı?
Ya da şeffafın üstüne, folyo döşeme? Ama teferruata girer tabi ne lüzum var :cherry:

boya zamanla çıkar yarı saydam fümeler var onlar güzel duru diye düşünüyorum 10 mm şöyle şu ledli sis farları yada endrolardaki mercekli değilde normal tip olan sis farlarının pleksileri 10 mmdir
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
galatasaraylı olarak görürsem taşlarım abi:flower:diz yerindeki silikon pedi nereden aldınız ben bir türlü bulamadım
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst