TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
canlandırayım bari çinden gelen 115lik jet:)

er0wed.jpg


yarında k&n filtreyi alıyorum pttden fakat şu küçük karter havalandırma filtrelerinden bulmam gerekiyor
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
canlandırayım bari çinden gelen 115lik jet:)

http://i41.tinypic.com/er0wed.jpg

yarında k&n filtreyi alıyorum pttden fakat şu küçük karter havalandırma filtrelerinden bulmam gerekiyor

ercan sagolsun bana 115lik verdi ama hala takamadım ya:pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:36 ----------

canlandırayım bari çinden gelen 115lik jet:)

http://i41.tinypic.com/er0wed.jpg

yarında k&n filtreyi alıyorum pttden fakat şu küçük karter havalandırma filtrelerinden bulmam gerekiyor

hava filtre kutusunu sökecek misin çağatay? montajı nasıl yapcaksın düşündünmü?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:34 ----------

2014 motosiklet fuarının katılımcı listesinde TVS yi göremedim. TVS bu sene katılmıyor herhalde. BAJAJ ve HEROyu gördüm:cherry:
 
Katılım
6 Ocak 2014
Mesajlar
19
Öncelikle merhabalar ismim Deva aranıza yeni katıldım uzun zamandır motor sevdam var fakat ailem pek sıcak bakmıyor bu duruma üniversite okuyor kalan zamanımda çalışıyorum 2013 model apache almak istiyorum fazlasıyla hem başlangıç motoru hemde uzun süreli kullanmak istiyorum çok beğeniyorum görünüş açısından.Yeni modellerde araştırdığıma göre eskilerine nazaran daha iyiymiş .Kredi gibi bi imkanım olursa ehliyetim çıkar çıkmaz almayı planlıyorum önerileriniz nelerdir ve motoru alır almaz lastik yağ değişimi dışında ne önerirsiniz ?
İyi forumlar
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Öncelikle merhabalar ismim Deva aranıza yeni katıldım uzun zamandır motor sevdam var fakat ailem pek sıcak bakmıyor bu duruma üniversite okuyor kalan zamanımda çalışıyorum 2013 model apache almak istiyorum fazlasıyla hem başlangıç motoru hemde uzun süreli kullanmak istiyorum çok beğeniyorum görünüş açısından.Yeni modellerde araştırdığıma göre eskilerine nazaran daha iyiymiş .Kredi gibi bi imkanım olursa ehliyetim çıkar çıkmaz almayı planlıyorum önerileriniz nelerdir ve motoru alır almaz lastik yağ değişimi dışında ne önerirsiniz ?
İyi forumlar

motoru alır almaz yag degısımı yapma:) imkanın varsa lastikleri değiştir. başka da birşeye ihtiyacın yok. kredi kartı ile de alabilirsin.hatta vade farksız 12 taksitle veriyorlar.kredi çekersen banka faiz koyacak o yüzden kredi çekme. kredi kartı al derim ben.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
canlandırayım bari çinden gelen 115lik jet:)

http://i41.tinypic.com/er0wed.jpg

yarında k&n filtreyi alıyorum pttden fakat şu küçük karter havalandırma filtrelerinden bulmam gerekiyor


Bir deneyinde açık hava filitresiyle oluyorsa şu jet bende filitre alıyım :queen: yine aklıma giriyor şu motora bişeyler yapmak bir daha bişey yapmam diyordum :pr: sonunda karbüratöre bişey olacak :thumright

Sabri abi tamda sorsammı diyordum ne oldu taktın mı diye ama vakit bulamadın demek uğraşıcak ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

kredi kartının limiti 5.190 olması gerekmez mi ? öyle biliyordum da

Bende motoru alırken peşin diye düşünmüştüm sonra satıcıyla konuşurken indirim yapamadı isterseniz karta çekiyim dedi böylelikle karta 48 lira ek para geldi 48 lira indirim almış gibi farzediyorum hemde nakit cebimde kaldı ...
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
990
Öncelikle merhabalar ismim Deva aranıza yeni katıldım uzun zamandır motor sevdam var fakat ailem pek sıcak bakmıyor bu duruma üniversite okuyor kalan zamanımda çalışıyorum 2013 model apache almak istiyorum fazlasıyla hem başlangıç motoru hemde uzun süreli kullanmak istiyorum çok beğeniyorum görünüş açısından.Yeni modellerde araştırdığıma göre eskilerine nazaran daha iyiymiş .Kredi gibi bi imkanım olursa ehliyetim çıkar çıkmaz almayı planlıyorum önerileriniz nelerdir ve motoru alır almaz lastik yağ değişimi dışında ne önerirsiniz ?
İyi forumlar

Kask dizlik eldiven mont ekipmanlarına önce bütçe ayır daha sonra motoru düşün
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
ercan sagolsun bana 115lik verdi ama hala takamadım ya:pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:36 ----------



hava filtre kutusunu sökecek misin çağatay? montajı nasıl yapcaksın düşündünmü?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:34 ----------

2014 motosiklet fuarının katılımcı listesinde TVS yi göremedim. TVS bu sene katılmıyor herhalde. BAJAJ ve HEROyu gördüm:cherry:



Bir deneyinde açık hava filitresiyle oluyorsa şu jet bende filitre alıyım :queen: yine aklıma giriyor şu motora bişeyler yapmak bir daha bişey yapmam diyordum :pr: sonunda karbüratöre bişey olacak :thumright

Sabri abi tamda sorsammı diyordum ne oldu taktın mı diye ama vakit bulamadın demek uğraşıcak ...

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------



Bende motoru alırken peşin diye düşünmüştüm sonra satıcıyla konuşurken indirim yapamadı isterseniz karta çekiyim dedi böylelikle karta 48 lira ek para geldi 48 lira indirim almış gibi farzediyorum hemde nakit cebimde kaldı ...

hava filtresini kutu içine bir dirsekle takıcam ve karter havalandırmasına küçük oil catch filtresi yada krank filtreside deniyor ondan takıcam
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hava filtresini aldım birde küçük bizde krank filtresi olarak bilinen aslında oil catch aparatına takılan filtreyide aldım 20 tl dedi puşt 1 kuruş inmedi el mahkum aldık yarımcı olan Sabri abime çok teşekkürler:)

2j2ai69.jpg


kc40h.jpg
 
Katılım
6 Ocak 2014
Mesajlar
19
öğrenci oldugum icin kredi verceklerini sanmam kredi karti limitinide sanmiyorum o kadar yukseltsinler ama soracağım ķıyafetler en iyisi olmasada alabilceğim şekilde almayı düşünüyorum korumasız kullanmayı bende istemem açıkcası.
ama en önemlisi ben bu demir atı istiyorum forumu elimden geldiğince takip ediyorum param oldukçada ekleme yapacağım dediğiniz gibi
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Katılım
6 Ocak 2014
Mesajlar
19
bir sorum daha olucak genellikle vibrasyondan bahsedilmis 2013 modelde ise bu vibrasyon azaltılmış peki genellikle her birinde yaşanan başka bi sorun varmı?
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
bir sorum daha olucak genellikle vibrasyondan bahsedilmis 2013 modelde ise bu vibrasyon azaltılmış peki genellikle her birinde yaşanan başka bi sorun varmı?
vibrasyon eski modellerle aynı çünkü motor aynı kasa aynı sadece bir iki plastik parça şekli farklı bir de far sadec vidaların arasına bir iki conta fazla takmışlar vibrasyonu azalttığını söylüyorlar sadece ama sonuç olarak commuterler arasındaki en yakışıklı motor apache bende apache aldığım için memnunum ama bu 150cc kısa sürede yetersiz geliyor bence 250cc ile başla bu işe ben şimdi satacağım öldüm fiyatına gidecek bence ikinci el al ucuza alırsın
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ocak 2014
Mesajlar
19
bu yorumunuz açıkcası düşündürdü direk 250 degilde daha uygun bi 125 lik baslangic motoruyla baslamak gibi ama bu motor dediginiz gibi çok yakışıklı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst