- Katılım
- 25 Eyl 2013
- Mesajlar
- 72
slm mrb ercan hayırlı akşamlar
galatasaraylı olarak görürsem taşlarım abi:flower:diz yerindeki silikon pedi nereden aldınız ben bir türlü bulamadım
canlandırayım bari çinden gelen 115lik jet
http://i41.tinypic.com/er0wed.jpg
yarında k&n filtreyi alıyorum pttden fakat şu küçük karter havalandırma filtrelerinden bulmam gerekiyor
canlandırayım bari çinden gelen 115lik jet
http://i41.tinypic.com/er0wed.jpg
yarında k&n filtreyi alıyorum pttden fakat şu küçük karter havalandırma filtrelerinden bulmam gerekiyor
Öncelikle merhabalar ismim Deva aranıza yeni katıldım uzun zamandır motor sevdam var fakat ailem pek sıcak bakmıyor bu duruma üniversite okuyor kalan zamanımda çalışıyorum 2013 model apache almak istiyorum fazlasıyla hem başlangıç motoru hemde uzun süreli kullanmak istiyorum çok beğeniyorum görünüş açısından.Yeni modellerde araştırdığıma göre eskilerine nazaran daha iyiymiş .Kredi gibi bi imkanım olursa ehliyetim çıkar çıkmaz almayı planlıyorum önerileriniz nelerdir ve motoru alır almaz lastik yağ değişimi dışında ne önerirsiniz ?
İyi forumlar
kredi kartının limiti 5.190 olması gerekmez mi ? öyle biliyordum da
canlandırayım bari çinden gelen 115lik jet
http://i41.tinypic.com/er0wed.jpg
yarında k&n filtreyi alıyorum pttden fakat şu küçük karter havalandırma filtrelerinden bulmam gerekiyor
kredi kartının limiti 5.190 olması gerekmez mi ? öyle biliyordum da
Öncelikle merhabalar ismim Deva aranıza yeni katıldım uzun zamandır motor sevdam var fakat ailem pek sıcak bakmıyor bu duruma üniversite okuyor kalan zamanımda çalışıyorum 2013 model apache almak istiyorum fazlasıyla hem başlangıç motoru hemde uzun süreli kullanmak istiyorum çok beğeniyorum görünüş açısından.Yeni modellerde araştırdığıma göre eskilerine nazaran daha iyiymiş .Kredi gibi bi imkanım olursa ehliyetim çıkar çıkmaz almayı planlıyorum önerileriniz nelerdir ve motoru alır almaz lastik yağ değişimi dışında ne önerirsiniz ?
İyi forumlar
ercan sagolsun bana 115lik verdi ama hala takamadım yar:
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:36 ----------
hava filtre kutusunu sökecek misin çağatay? montajı nasıl yapcaksın düşündünmü?
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:34 ----------
2014 motosiklet fuarının katılımcı listesinde TVS yi göremedim. TVS bu sene katılmıyor herhalde. BAJAJ ve HEROyu gördüm:cherry:
Bir deneyinde açık hava filitresiyle oluyorsa şu jet bende filitre alıyım :queen: yine aklıma giriyor şu motora bişeyler yapmak bir daha bişey yapmam diyordumr: sonunda karbüratöre bişey olacak :thumright
Sabri abi tamda sorsammı diyordum ne oldu taktın mı diye ama vakit bulamadın demek uğraşıcak ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------
Bende motoru alırken peşin diye düşünmüştüm sonra satıcıyla konuşurken indirim yapamadı isterseniz karta çekiyim dedi böylelikle karta 48 lira ek para geldi 48 lira indirim almış gibi farzediyorum hemde nakit cebimde kaldı ...
hava filtresini aldım birde küçük bizde krank filtresi olarak bilinen aslında oil catch aparatına takılan filtreyide aldım 20 tl dedi puşt 1 kuruş inmedi el mahkum aldık yarımcı olan Sabri abime çok teşekkürler
http://i40.tinypic.com/2j2ai69.jpg
http://i39.tinypic.com/kc40h.jpg
bir sorum daha olucak genellikle vibrasyondan bahsedilmis 2013 modelde ise bu vibrasyon azaltılmış peki genellikle her birinde yaşanan başka bi sorun varmı?
vibrasyon eski modellerle aynı çünkü motor aynı kasa aynı sadece bir iki plastik parça şekli farklı bir de far sadec vidaların arasına bir iki conta fazla takmışlar vibrasyonu azalttığını söylüyorlar sadece ama sonuç olarak commuterler arasındaki en yakışıklı motor apache bende apache aldığım için memnunum ama bu 150cc kısa sürede yetersiz geliyor bence 250cc ile başla bu işe ben şimdi satacağım öldüm fiyatına gidecek bence ikinci el al ucuza alırsınbir sorum daha olucak genellikle vibrasyondan bahsedilmis 2013 modelde ise bu vibrasyon azaltılmış peki genellikle her birinde yaşanan başka bi sorun varmı?