TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
arkaşdalar benm isim çağatay ya bunu ğ ile yazamıyorum sanırım sorun orada g ile yazıyor ama kart üzerinde ğ ne yapmam gerekir
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Veeeeeeeeee...

Devir saatim bozuldu :salut:

Ikarus otobüsler gibi oldu. Kafasına göre inip çıkıyor.
Var mıdır başına gelen? Bir daha yetkili servise gitmem diyordum ama gidicez artık mecburen...
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Kardeş çok güzel olmuş çok begendim resimlerle anlatman güzel olmuş. Motorun son hızda değişiklik oldumu birde dişlileri kaçlık kullanıyorsun acaba ?

Son hız denemesi yapmadım. ön dişliyi 14 kullanıyorum.

---------- Post added at 13:59 ---------- Previous post was at 13:57 ----------

Veeeeeeeeee...

Devir saatim bozuldu :salut:

Ikarus otobüsler gibi oldu. Kafasına göre inip çıkıyor.
Var mıdır başına gelen? Bir daha yetkili servise gitmem diyordum ama gidicez artık mecburen...

çagrı sanırım benım gostergede gıdıcı gıbı:) depoyu fulledım 300km yaptım hala depo full gosterıyor. ayrıca 0-60 olcmuo.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
Son hız denemesi yapmadım. ön dişliyi 14 kullanıyorum.

---------- Post added at 13:59 ---------- Previous post was at 13:57 ----------



çagrı sanırım benım gostergede gıdıcı gıbı:) depoyu fulledım 300km yaptım hala depo full gosterıyor. ayrıca 0-60 olcmuo.





Bu 0-60 ı hangi menüden nasıl ölçüyorsunuz acaba motor otomatik mi ölçüyor yoksa biz manuel olarak mı ölçmeliyiz?
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Tüm apache sahiplerinin hazin sonu mu bu teker teker bozulmaya başladı göstergeleriniz .Yağmurda yada açıkta kalmaktan kaynaklanan bişey mi acaba :silent:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Şimdi buldum teşekürler bende dişliyi 14 kullanıyorum ama son hızda biraz sorun var 13 dişli kullanırken hafif eğimli yolda 133 e kadar çıktım 14 dişlide 4. vitesi çok zorlayarak 125 filan görüyorum.

kilodan yana problem olabilir. tekrar 13 dişe dönmelisin bence.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
kilodan yana problem olabilir. tekrar 13 dişe dönmelisin bence.

Motor kardeşime ait ben zaten 13 kullanıyorum o 14 yaptı. 14 olduğundan beri hiç hız yapmadım taki kübe strike a tokatlanana kadar yerin dibine girdim resmen. Şimdi ilk işim 13 dişli.

Kilom 69 boyum 1.74.
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
Arkadaşlar az önce ana jeti 115 lik ile değiştim test sürüşüne çıktım ve umdugum sonucu alamayıp hüsrana ugradım :salut: :pr: alt devirlerde fark yok ama 9 bin devir geldimi ötesi gelmiyor boguluyor gibi o a anda elektrik kesiliyor gibi oluyor şimdi söktüm 105 i tekrar taktım 10500 devire kadar kesintisiz geliyor şamandıranın kabında ince toz parçacıkları vardı onları temizledim yani boşa açtım karbüratörü :)

Buda son olsun daha da ekstra performans versin diye bişey yaparsam benzini koy bakımı yap devam :queen:


http://imageshack.us/a/img5/6696/kgzx.jpg

hava ayarını yaptıktan ve filitrenin engel oluşturduğunu ispatladıktan sonra filitreyi çıkarabilirsin. ama çok büyük bir şey de takmadın ki filitre ağır gelsin?
 
Son düzenleme:

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Motor kardeşime ait ben zaten 13 kullanıyorum o 14 yaptı. 14 olduğundan beri hiç hız yapmadım taki kübe strike a tokatlanana kadar yerin dibine girdim resmen. Şimdi ilk işim 13 dişli.

Kilom 69 boyum 1.74.

kılonda problem yokmusta motorun ayarlarında bı prolem var heralde. yada senın kullanımınla alakalı..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Usta bende o yüzden yaptıgınız ayarları videolu veya resimli yapın bizde yapalım diyorum.

tamamda dostum her motoru ayarı farklıdır. benım yaptıgım ayarı sen yaparsın motor yürümez mesela.. motorun kmsi, piston,subap kurumları, yaşadığın yerin iklimi hava basıncı falan sürekli farklı faktörleridir. o yüzden benim yaptıgım ayarı vıdeo cekıp koysam sen ancak ayarın nasıl yapıldıgını öğrenırsın. onemlı olan dogru ayarı tutturmak. buda ancak iyi bir apache ustası ıle olur.
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Motor kardeşime ait ben zaten 13 kullanıyorum o 14 yaptı. 14 olduğundan beri hiç hız yapmadım taki kübe strike a tokatlanana kadar yerin dibine girdim resmen. Şimdi ilk işim 13 dişli.

Kilom 69 boyum 1.74.
tvsyle mi geçtiler seni yoksa rks la mı?
küba çelik çin malı filan geçse benim motoru benzin döker yakarım benimkini :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst