- Katılım
- 14 May 2011
- Mesajlar
- 3,443
Ben tam yakıyordum ki benzine indirim gelicek dediler bende indirimi bekliyorum indirim gelince yakıcam.
tvsyle geçiliyorsan motorunda bi sıkıntı vardır. zincirin gevşektir lastiğin iniktir. bujin iyi ateşlemiyordur, subap ayarın kaçıktır. karbürator hava yakıt ayarı ayarsızdır.
daha bi cok sebep var. en büyük sıkıntı da plotaj hatası olabilir.. tvs 6 7 binden sonra çoşuyor.. 5 binde vites değiştiriyorsan çin malı scooter bile geçer seni
14 dişli var bende düzde yatıncan 128 rahat görüyorum rüzgar olmadıgında.
egimli yolda zaten bu alet 140 üstüne cıkabiliyor. ışıklarda cbr 125 bile 100 den sonra filan gelebiliyor yanıma. yoksa stop lambasını izliyor.