TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Ben tam yakıyordum ki benzine indirim gelicek dediler bende indirimi bekliyorum indirim gelince yakıcam.

tvsyle geçiliyorsan motorunda bi sıkıntı vardır. zincirin gevşektir lastiğin iniktir. bujin iyi ateşlemiyordur, subap ayarın kaçıktır. karbürator hava yakıt ayarı ayarsızdır.
daha bi cok sebep var. en büyük sıkıntı da plotaj hatası olabilir.. tvs 6 7 binden sonra çoşuyor.. 5 binde vites değiştiriyorsan çin malı scooter bile geçer seni
14 dişli var bende düzde yatıncan 128 rahat görüyorum rüzgar olmadıgında.
egimli yolda zaten bu alet 140 üstüne cıkabiliyor. ışıklarda cbr 125 bile 100 den sonra filan gelebiliyor yanıma. yoksa stop lambasını izliyor.
 
Katılım
14 Kas 2013
Mesajlar
132
tvsyle geçiliyorsan motorunda bi sıkıntı vardır. zincirin gevşektir lastiğin iniktir. bujin iyi ateşlemiyordur, subap ayarın kaçıktır. karbürator hava yakıt ayarı ayarsızdır.
daha bi cok sebep var. en büyük sıkıntı da plotaj hatası olabilir.. tvs 6 7 binden sonra çoşuyor.. 5 binde vites değiştiriyorsan çin malı scooter bile geçer seni
14 dişli var bende düzde yatıncan 128 rahat görüyorum rüzgar olmadıgında.
egimli yolda zaten bu alet 140 üstüne cıkabiliyor. ışıklarda cbr 125 bile 100 den sonra filan gelebiliyor yanıma. yoksa stop lambasını izliyor.

Benim motor 24000 km civarı oldu heralde sogukta çalışmıyordu geçen gün subab ayarı yapıldı. ( kardeşim yaptırdı) Bide böyle deneneyim ama 5. viteste motor 8-9 civarına gelince hızlanmıyor. Sende de böylemi vitesleri kaç binde değiştiriyorsun. Özellikle 4. vitesi.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Hangi cbr mis bakim o cbr tvs yarısını söyleyin arkadaşa tvs yi ben kullandım cbr iki şoför değişti yinede tvs aldı ama .e 5 de cbr yalan eder tvs yi ispatli
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Buji kaç bin bakımında değişiyor bilen varmı 5 binde şuan değiştirsemmi ?

kitapçıkta 9 bin yazıyor ben 6 binde değiştirdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:33 ----------

ulan geçen gece benim apacheye egsoz taktırıyordum rüyada o sabahtan beri şeytan dürtüyor yeminle:)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Benim motor 24000 km civarı oldu heralde sogukta çalışmıyordu geçen gün subab ayarı yapıldı. ( kardeşim yaptırdı) Bide böyle deneneyim ama 5. viteste motor 8-9 civarına gelince hızlanmıyor. Sende de böylemi vitesleri kaç binde değiştiriyorsun. Özellikle 4. vitesi.
14 dişli ile vitesleri uzatarak değiştiriceksin. zaten beşinci vites ekonomi gibi bişi oluyor
4. viteste 118 filan görüp 5 e atıyorum
zaten 5.vitesten sonra 6-7 km daha yapıyor 125 126 ya nazlana nazlana cıkıyor
5.vitese atarken 9 10 bin devir yapmadan atarsan 5. vites zaten ölü gibi. cok agır hızlanıyor.
14 dişli uzun yol dişlisi. ben memnunum uzun yol olarak kullanıyorum motorumu. sogukta yagmur da kullanmıyorum, şehir içinde kullanmıyorum.
ama istanbulda olsam şehir içi için 13 dişli kullanırdım.


Hangi cbr mis bakim o cbr tvs yarısını söyleyin arkadaşa tvs yi ben kullandım cbr iki şoför değişti yinede tvs aldı ama .e 5 de cbr yalan eder tvs yi ispatli

aksini söyleyen yok zaten
100 den sonra 110dan sonra geliyor cbr geciyor.
ama kalkışta ilk 500 1000 metrede tvs cok seri oldugundan köpek gibi gidiyor.
cbr da ben 148 gördüm.
tvs de gördüğümde 142, o da cok fazla artıları oldugu için oldu rüzgar egim filan
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
ben selonun ınazuması ıle olctum 150 gormus bende aynı degerı gordum tvs 14 dıslı ıle bıldıgın kopek gıbı gıder ama 90 dan sonra cbr grenaj sayesınde ruzgarı yarıyor baslıyor uzamaya
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
su bakim konusunda ne kadar sanssizim... Yetkili servise gittim, Alpet scooter yagi koydu. Motorun eski sahibinin ustasina gittim. Castrol magnatec araba yagi koydu 10/40. Baya bir tartistik. Yok mineral yagmis. Ust kapakta kurum baglatirmis. Atma elimde yag yok baska desene dedim. Neyse... Ustelik 50 lira aldi bu ise... tamam motorum eski ama bu kadar hor mu gorulmeli yani...

Sizce bu castrol yag ile kac km idare edebilirim? Hemen degismeli mi?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
su bakim konusunda ne kadar sanssizim... Yetkili servise gittim, Alpet scooter yagi koydu. Motorun eski sahibinin ustasina gittim. Castrol magnatec araba yagi koydu 10/40. Baya bir tartistik. Yok mineral yagmis. Ust kapakta kurum baglatirmis. Atma elimde yag yok baska desene dedim. Neyse... Ustelik 50 lira aldi bu ise... tamam motorum eski ama bu kadar hor mu gorulmeli yani...

Sizce bu castrol yag ile kac km idare edebilirim? Hemen degismeli mi?

debriyaj kaçırabilir o yağla haberin olsun
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
ben selonun ınazuması ıle olctum 150 gormus bende aynı degerı gordum tvs 14 dıslı ıle bıldıgın kopek gıbı gıder ama 90 dan sonra cbr grenaj sayesınde ruzgarı yarıyor baslıyor uzamaya


Cbr 125 uzun yolda tvs yi üzer

Tvs 100 km ye kadar super fakat 100 den sonra baslanir nazlanmaya
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
27
Arkadaslar merhaba. Şubatta askere gideceğim icin motoru garaj'a alicam fakat internette yok depoyu sök , bujileri sök silindire pas engelleyici koy falan bir suru tavsiye var. Bunlari yaparsam motoru toplayamam bi daha o yuzden sadece aküyü çikartip , depodaki benzini bosaltip üstünü örtsem yetmez mi ? Yada aküyü çıkartmadan tetikleme ile calismaz mi aku bitmis bile olsa geldigimde ?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arkadaslar merhaba. Şubatta askere gideceğim icin motoru garaj'a alicam fakat internette yok depoyu sök , bujileri sök silindire pas engelleyici koy falan bir suru tavsiye var. Bunlari yaparsam motoru toplayamam bi daha o yuzden sadece aküyü çikartip , depodaki benzini bosaltip üstünü örtsem yetmez mi ? Yada aküyü çıkartmadan tetikleme ile calismaz mi aku bitmis bile olsa geldigimde ?

depoyu boş tutma. aksine gırtlagına kadar doldur. akuyu cıkartsanda cıkartmasanda buyuk ıhtımalle akun bıtecek.. en son yapabılıosan bujıyı sokup içine bı kac damla yag damlat. sonra ayak marsına bı kac kere bas. orta sehpaya kaldırıp ustunu ort.
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
27
Bujiyi sökme isini kullanma klavuzundan bakarim artik. Akuyu geldigimde serviste tekrar doldurturum olmadi. Zinciri yağli mi birakicaz yoksa temizleyip mi ?
Motor yagınıda bosaltmak gerekir mi ? Cok ugrastiriyorum kusura bakmayin
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
58
Yakın zamanda sigortasını yenileyen oldu mu acaba arkadaşlar ?

Ve tabi olduysa ne kadara yeniledi hangi sigorta şirketinden ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Bujiyi sökme isini kullanma klavuzundan bakarim artik. Akuyu geldigimde serviste tekrar doldurturum olmadi. Zinciri yağli mi birakicaz yoksa temizleyip mi ?
Motor yagınıda bosaltmak gerekir mi ? Cok ugrastiriyorum kusura bakmayin

buji için kovan anahtar gerek bir tanede akü şarj cihazı alabilirsin 30 40 tl bişey zinciri temizleyip yağlarsan paslanma azalır paran varsada ucuzundan motoryağını değiştir yoksada bişey olmaz


Yakın zamanda sigortasını yenileyen oldu mu acaba arkadaşlar ?

Ve tabi olduysa ne kadara yeniledi hangi sigorta şirketinden ?

axada 111 tlye %5 geçikme zamlı olarak yaptırdım
 
Katılım
9 Ocak 2013
Mesajlar
58
Bende bi önceki sigortamı axadan yapmıştım 150 tl civarıydı. Bugün aradılar süresi yaklaştığı için 204 tl fiyat verdiler
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Bujiyi sökme isini kullanma klavuzundan bakarim artik. Akuyu geldigimde serviste tekrar doldurturum olmadi. Zinciri yağli mi birakicaz yoksa temizleyip mi ?
Motor yagınıda bosaltmak gerekir mi ? Cok ugrastiriyorum kusura bakmayin

motor yagını bosaltma. zinciri yaglı bırak..bu arada askerliği kısa dönemmi yapcan?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst