- Katılım
- 27 Haz 2011
- Mesajlar
- 814
Bizim arka lastik ebatı 110/80/18 ben 90/90/18 taksam janta uyar mı daha mı kalın mı olur yoksa daha mı yüksek bir sıkıntı yaratır mı ?
Bizim arka lastik ebatı 110/80/18 ben 90/90/18 taksam janta uyar mı daha mı kalın mı olur yoksa daha mı yüksek bir sıkıntı yaratır mı ?
Arkadaşlar az önce ana jeti 115 lik ile değiştim test sürüşüne çıktım ve umdugum sonucu alamayıp hüsrana ugradım :salut:r: alt devirlerde fark yok ama 9 bin devir geldimi ötesi gelmiyor boguluyor gibi o a anda elektrik kesiliyor gibi oluyor şimdi söktüm 105 i tekrar taktım 10500 devire kadar kesintisiz geliyor şamandıranın kabında ince toz parçacıkları vardı onları temizledim yani boşa açtım karbüratörü
![]()
Buda son olsun daha da ekstra performans versin diye bişey yaparsam benzini koy bakımı yap devam :queen:
http://imageshack.us/a/img5/6696/kgzx.jpg
Arkadaşlar az önce ana jeti 115 lik ile değiştim test sürüşüne çıktım ve umdugum sonucu alamayıp hüsrana ugradım :salut:r: alt devirlerde fark yok ama 9 bin devir geldimi ötesi gelmiyor boguluyor gibi o a anda elektrik kesiliyor gibi oluyor şimdi söktüm 105 i tekrar taktım 10500 devire kadar kesintisiz geliyor şamandıranın kabında ince toz parçacıkları vardı onları temizledim yani boşa açtım karbüratörü
![]()
Buda son olsun daha da ekstra performans versin diye bişey yaparsam benzini koy bakımı yap devam :queen:
http://imageshack.us/a/img5/6696/kgzx.jpg
işte şamandıra kabını söktükten sonra aklıma geldi filitreyi sökmek9 bine gelene kadarda bi aman aman bi fark göremedim nerdeyse hiç fark olmadı.Bakalım çağatay abi de izleyeceğiz olayları
![]()
işte şamandıra kabını söktükten sonra aklıma geldi filitreyi sökmek9 bine gelene kadarda bi aman aman bi fark göremedim nerdeyse hiç fark olmadı.Bakalım çağatay abi de izleyeceğiz olayları
![]()
Selam dostlar nasilsini kis geldi takilmaz olduk buralara
Yaz gelsede etkinlikler geziler duzenlesek mangallar piknikler felan
Ercan bujini kontrol et veya değiştir birde öyle dene
Sorunun ateşleme ile alakali bobine buji kablosuna ve bujiyi kontrol et
Sabri simdi 5.viteste 70le giderken gazi hafif hafif versemde 9bin devirde elektrik kesilip geliyormis gibi oluyor yani iki silindirli motor teke dusuyomus gibi yine 70le giderken gazi bi anda sonuna kadar actigimda 8,750lere kadar guzel geliyor ve 9a yakin ayni olay her viteste boyle 12345 farketmiyor.
Çagatay abi sansina kus ozman bosuna karburatoru acma denemek icin![]()
Selam dostlar nasilsini kis geldi takilmaz olduk buralara
Yaz gelsede etkinlikler geziler duzenlesek mangallar piknikler felan
Ercan bujini kontrol et veya değiştir birde öyle dene
Sorunun ateşleme ile alakali bobine buji kablosuna ve bujiyi kontrol et
Arkadaşlar aranız motora herhangi bir müdahalede bulunup ekstra bir performans alabilen var mı ?
Arkadaşlar aranız motora herhangi bir müdahalede bulunup ekstra bir performans alabilen var mı ?