TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Bizim arka lastik ebatı 110/80/18 ben 90/90/18 taksam janta uyar mı daha mı kalın mı olur yoksa daha mı yüksek bir sıkıntı yaratır mı ?
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Engindeki duroyu alacam benim irc den daha iyidir. arka lastik yeni de geçen yıl fitil attırmıştım geçenlerde o fitilden kaçırıyordu adam o fitilin yanına bir fitil daha attı midem iyice bulandı şuan kaçırmıyor da içim rahat etmiyor.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Arkadaşlar az önce ana jeti 115 lik ile değiştim test sürüşüne çıktım ve umdugum sonucu alamayıp hüsrana ugradım :salut: :pr: alt devirlerde fark yok ama 9 bin devir geldimi ötesi gelmiyor boguluyor gibi o a anda elektrik kesiliyor gibi oluyor şimdi söktüm 105 i tekrar taktım 10500 devire kadar kesintisiz geliyor şamandıranın kabında ince toz parçacıkları vardı onları temizledim yani boşa açtım karbüratörü :)

Buda son olsun daha da ekstra performans versin diye bişey yaparsam benzini koy bakımı yap devam :queen:


kgzx.jpg
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaşlar az önce ana jeti 115 lik ile değiştim test sürüşüne çıktım ve umdugum sonucu alamayıp hüsrana ugradım :salut: :pr: alt devirlerde fark yok ama 9 bin devir geldimi ötesi gelmiyor boguluyor gibi o a anda elektrik kesiliyor gibi oluyor şimdi söktüm 105 i tekrar taktım 10500 devire kadar kesintisiz geliyor şamandıranın kabında ince toz parçacıkları vardı onları temizledim yani boşa açtım karbüratörü :)

Buda son olsun daha da ekstra performans versin diye bişey yaparsam benzini koy bakımı yap devam :queen:


http://imageshack.us/a/img5/6696/kgzx.jpg

kardeşim ben aliexpres ve ebayden alıyorum boşuna aldık o zaman jeti gerçi senin filtre orjinaldi o yüzden performans kaybı olabilir
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Bugün bir tane yamaha xjr1200 buldum , çok temizdi 11000tl 2000 model almayı düşündüm, sonra ya arıza filan çıkarsa diye aklıma geldi benzinide içiyor dediler , hemde hava ve yağ soğutmalı yazın şehir içinde sıkıntı çıkarır dediler, düşündüm taşındım kaşındım hayalimdeki bir motosikletti ama madem 11000 lira veriyorum sıfır inazuma alayım dedim sonra baktım benim motordan ne farkı olacakki dedim şu anda yavrum apachemde cilli gibi parlıyor karşımda bana kaş göz ediyor kıyamadım güzelim motoruma yaw adamlar ne yakışıklı motor yapmışlar bu sınıftaki en yakışıklı naked , özellikle sarı:pale:
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Bende öyle düşündüm filitreyi çıkartıp denemek aklıma söktükten sonra geldi olsun birde açık filitreyle denersin eğer olursa yapmak isteyenler öyle denerler ne güzel de ümitlenmiştim :)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Arkadaşlar az önce ana jeti 115 lik ile değiştim test sürüşüne çıktım ve umdugum sonucu alamayıp hüsrana ugradım :salut: :pr: alt devirlerde fark yok ama 9 bin devir geldimi ötesi gelmiyor boguluyor gibi o a anda elektrik kesiliyor gibi oluyor şimdi söktüm 105 i tekrar taktım 10500 devire kadar kesintisiz geliyor şamandıranın kabında ince toz parçacıkları vardı onları temizledim yani boşa açtım karbüratörü :)

Buda son olsun daha da ekstra performans versin diye bişey yaparsam benzini koy bakımı yap devam :queen:


http://imageshack.us/a/img5/6696/kgzx.jpg

keşke filtreyi söküp deneseydin. zengin karışımdan dolayı hava yetişmiyor olabilir.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
işte şamandıra kabını söktükten sonra aklıma geldi filitreyi sökmek :) 9 bine gelene kadarda bi aman aman bi fark göremedim nerdeyse hiç fark olmadı.Bakalım çağatay abi de izleyeceğiz olayları :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
işte şamandıra kabını söktükten sonra aklıma geldi filitreyi sökmek :) 9 bine gelene kadarda bi aman aman bi fark göremedim nerdeyse hiç fark olmadı.Bakalım çağatay abi de izleyeceğiz olayları :)

kardeşim paypalda sorun var benim karta hata veriyor sürekli ondan alamadım filtreyi:)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
işte şamandıra kabını söktükten sonra aklıma geldi filitreyi sökmek :) 9 bine gelene kadarda bi aman aman bi fark göremedim nerdeyse hiç fark olmadı.Bakalım çağatay abi de izleyeceğiz olayları :)

gazı sonuna kadar açarak denedin dimi? tam olarak nasıl tepki verdi anlatsana ercan. ona göre hava yetişip yetiştiremediği konusunda belki fikir yürütebiliriz.
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Sabri simdi 5.viteste 70le giderken gazi hafif hafif versemde 9bin devirde elektrik kesilip geliyormis gibi oluyor yani iki silindirli motor teke dusuyomus gibi yine 70le giderken gazi bi anda sonuna kadar actigimda 8,750lere kadar guzel geliyor ve 9a yakin ayni olay her viteste boyle 12345 farketmiyor.
Çagatay abi sansina kus ozman bosuna karburatoru acma denemek icin:)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Selam dostlar nasilsini kis geldi takilmaz olduk buralara
Yaz gelsede etkinlikler geziler duzenlesek mangallar piknikler felan :)

Ercan bujini kontrol et veya değiştir birde öyle dene
Sorunun ateşleme ile alakali bobine buji kablosuna ve bujiyi kontrol et
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
143
Selam dostlar nasilsini kis geldi takilmaz olduk buralara
Yaz gelsede etkinlikler geziler duzenlesek mangallar piknikler felan :)

Ercan bujini kontrol et veya değiştir birde öyle dene
Sorunun ateşleme ile alakali bobine buji kablosuna ve bujiyi kontrol et

Selami abim biz kışında yapiyoruz ufak bisiler katılmıyosunki özledim valla :D
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Sabri simdi 5.viteste 70le giderken gazi hafif hafif versemde 9bin devirde elektrik kesilip geliyormis gibi oluyor yani iki silindirli motor teke dusuyomus gibi yine 70le giderken gazi bi anda sonuna kadar actigimda 8,750lere kadar guzel geliyor ve 9a yakin ayni olay her viteste boyle 12345 farketmiyor.
Çagatay abi sansina kus ozman bosuna karburatoru acma denemek icin:)

ya anasını satım bankaya gittim görüşmeye yok arkadaş limit var herşey normal çekim yapılmıyor şimdi harcama yapıcaml,mit kalmayacak bu sefer paypal düzelecek gelde kafayı yeme:)
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Selam dostlar nasilsini kis geldi takilmaz olduk buralara
Yaz gelsede etkinlikler geziler duzenlesek mangallar piknikler felan :)

Ercan bujini kontrol et veya değiştir birde öyle dene
Sorunun ateşleme ile alakali bobine buji kablosuna ve bujiyi kontrol et

Bir daha karbüratörü açmam selami abi anca bakımda açarım bir daha aç kapa aç kapa laçka olacak contası :) bujiyi 10binde değiştiricem ve buji kablosunu ...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst