- Katılım
- 5 Ara 2012
- Mesajlar
- 125
Var evet..
TVS apache 2011 10000km de motorum var ,benzin deposu selenin altındaki vidanın ordan sızdırıyor.Sizce ne yapmalıyım ?(İzmirde oturuyorum).
öğlen servise gidecem inş değiştirirlergarantiden değişmesini iste. deponun şase ile olan bağlantı civatasını çok sıkıp çatlatmış olabilirler.
rodajını bitirdiysen seninle bi adapazarına gidelim. ıslama köfte yer geliriz.. gerçi ben yedikten sonra dönüş yolunda karşılaşırız seninle ama neyse:queen:
azizim nice 750kmlere inşallahMerhaba, benim motorda 750km oldu ve bu kadar rodaj yeter dedim şöyle otobanda 200 km gittim en yüksek 100 yaptı biraz meyilli yerde 115 e çıktı kısa süreliğine ama standart hızı 80-90 ve rampalarda 60-70 e iniyor kısacası şehir içi güzel motorlar hele biraz emsallerine göre güçlü olması trafik lambalarında tez fırlayıp arabaların önüne geçebilmesi güzel ama bu motorlarla şehirler arası yolculuk pek zevkli değil ve amacım motoru biraz açmaktı 6000-7000 devirlerde vites değiştirmeye başladım artık motoru iyice zırıldatıp gidiyorum
motor biraz açılınca zırıltı kesilirmi bilmiyorum artık çünkü 200km sonunda ellerimi uyuşturdu .
Açıkçası dip gaz yapmadım çünkü sbaplar takırdıyor gaza çok yüklenince bir ayar gerekiyor heralde aslında gazı daha açsam giderdi 120 fakat bu hız motorun normal hızı değil bu hızda bu motor dengeli gitmiyor tehlikeli bence 8000 devire kadar çıktım yolda elcikler resmen vibratör gibi şimdi 1000 km oldu alet birde ani kalkışlarda birden çok gaz verip kalkınca sübap takırdaması normalmi ?
Rtr ımla uzun yola çıkmadım burada okuduğum kadarıyla epey yoruyormuş bizim makina bakalım nasıl olacak bu arada benim motorum şuan 6750 km de ve shell castrol ıpone yağları koydum geçen servisteki usta hep aynı marka yağ koymayı önerdi mantığı nedir anlamadım bir bilgisi olan var mı bana saçma geldi
kesinlikle saçma değil dostum.ustan doğru demiş.hep aynı markayı alıştır motoruna
azizim nice 750kmlere inşallahancak motorun 100 de kesilmesi çok ilginç ama bence çok çok erken kesilmiş bizim aletler eğer hava da çok fazla bir rüzgar yok ise zırt diye 120 der ve öyle de gidebilir (şahsen benimkisi diyo
) son hızında düşük yani ben arka çanta olduğu halde rüzgarda 129 gördüm senin motorda bi problem olabilir belki diğer arkadaşlarda yazacaktır illa ki bişeyler ayrıca sen 200 km de uyuştu demişsin ama ben Aydın/Didim'den İstanbul'a taşındım motoru da sürerek getirdim hiçte öyle bir problemim olmadı açıkçası uzun yolda daha da stabil gitti yani
Merhaba, benim motorda 750km oldu ve bu kadar rodaj yeter dedim şöyle otobanda 200 km gittim en yüksek 100 yaptı biraz meyilli yerde 115 e çıktı kısa süreliğine ama standart hızı 80-90 ve rampalarda 60-70 e iniyor kısacası şehir içi güzel motorlar hele biraz emsallerine göre güçlü olması trafik lambalarında tez fırlayıp arabaların önüne geçebilmesi güzel ama bu motorlarla şehirler arası yolculuk pek zevkli değil ve amacım motoru biraz açmaktı 6000-7000 devirlerde vites değiştirmeye başladım artık motoru iyice zırıldatıp gidiyorum
motor biraz açılınca zırıltı kesilirmi bilmiyorum artık çünkü 200km sonunda ellerimi uyuşturdu .
Rtr ımla uzun yola çıkmadım burada okuduğum kadarıyla epey yoruyormuş bizim makina bakalım nasıl olacak bu arada benim motorum şuan 6750 km de ve shell castrol ıpone yağları koydum geçen servisteki usta hep aynı marka yağ koymayı önerdi mantığı nedir anlamadım bir bilgisi olan var mı bana saçma geldi
enes al artık bir apache ya