TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Merhaba, benim motorda 750km oldu ve bu kadar rodaj yeter dedim şöyle otobanda 200 km gittim en yüksek 100 yaptı biraz meyilli yerde 115 e çıktı kısa süreliğine ama standart hızı 80-90 ve rampalarda 60-70 e iniyor kısacası şehir içi güzel motorlar hele biraz emsallerine göre güçlü olması trafik lambalarında tez fırlayıp arabaların önüne geçebilmesi güzel ama bu motorlarla şehirler arası yolculuk pek zevkli değil ve amacım motoru biraz açmaktı 6000-7000 devirlerde vites değiştirmeye başladım artık motoru iyice zırıldatıp gidiyorum :)
motor biraz açılınca zırıltı kesilirmi bilmiyorum artık çünkü 200km sonunda ellerimi uyuşturdu .
 
Katılım
31 May 2012
Mesajlar
11
TVS apache 2011 10000km de motorum var ,benzin deposu selenin altındaki vidanın ordan sızdırıyor.Sizce ne yapmalıyım ?(İzmirde oturuyorum).
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
Merhaba, benim motorda 750km oldu ve bu kadar rodaj yeter dedim şöyle otobanda 200 km gittim en yüksek 100 yaptı biraz meyilli yerde 115 e çıktı kısa süreliğine ama standart hızı 80-90 ve rampalarda 60-70 e iniyor kısacası şehir içi güzel motorlar hele biraz emsallerine göre güçlü olması trafik lambalarında tez fırlayıp arabaların önüne geçebilmesi güzel ama bu motorlarla şehirler arası yolculuk pek zevkli değil ve amacım motoru biraz açmaktı 6000-7000 devirlerde vites değiştirmeye başladım artık motoru iyice zırıldatıp gidiyorum :)
motor biraz açılınca zırıltı kesilirmi bilmiyorum artık çünkü 200km sonunda ellerimi uyuşturdu .
azizim nice 750kmlere inşallah :) ancak motorun 100 de kesilmesi çok ilginç ama bence çok çok erken kesilmiş bizim aletler eğer hava da çok fazla bir rüzgar yok ise zırt diye 120 der ve öyle de gidebilir (şahsen benimkisi diyo :)) son hızında düşük yani ben arka çanta olduğu halde rüzgarda 129 gördüm senin motorda bi problem olabilir belki diğer arkadaşlarda yazacaktır illa ki bişeyler ayrıca sen 200 km de uyuştu demişsin ama ben Aydın/Didim'den İstanbul'a taşındım motoru da sürerek getirdim hiçte öyle bir problemim olmadı açıkçası uzun yolda daha da stabil gitti yani
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Açıkçası dip gaz yapmadım çünkü sbaplar takırdıyor gaza çok yüklenince bir ayar gerekiyor heralde aslında gazı daha açsam giderdi 120 fakat bu hız motorun normal hızı değil bu hızda bu motor dengeli gitmiyor tehlikeli bence 8000 devire kadar çıktım yolda elcikler resmen vibratör gibi şimdi 1000 km oldu alet birde ani kalkışlarda birden çok gaz verip kalkınca sübap takırdaması normalmi ?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
apacheler şıkırtılı çalışır arkadaşlar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------

Açıkçası dip gaz yapmadım çünkü sbaplar takırdıyor gaza çok yüklenince bir ayar gerekiyor heralde aslında gazı daha açsam giderdi 120 fakat bu hız motorun normal hızı değil bu hızda bu motor dengeli gitmiyor tehlikeli bence 8000 devire kadar çıktım yolda elcikler resmen vibratör gibi şimdi 1000 km oldu alet birde ani kalkışlarda birden çok gaz verip kalkınca sübap takırdaması normalmi ?

abi sen yarım gazla yapmışsın o hızları.. görende apacheler 100km de tıkanıyor sancak:)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
o zingirdama her apachede var egzantirk zincirinden geliyor yuke bindiyi zaman birde ani gazlanmalarda
ben hatta sarki bile besteledim ona bak soyle

şak şak şakirdama şak şak şakirdama

:):):):):):):):):)
 
Katılım
27 Haz 2011
Mesajlar
814
Rtr ımla uzun yola çıkmadım burada okuduğum kadarıyla epey yoruyormuş bizim makina bakalım nasıl olacak bu arada benim motorum şuan 6750 km de ve shell castrol ıpone yağları koydum geçen servisteki usta hep aynı marka yağ koymayı önerdi mantığı nedir anlamadım bir bilgisi olan var mı bana saçma geldi
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Rtr ımla uzun yola çıkmadım burada okuduğum kadarıyla epey yoruyormuş bizim makina bakalım nasıl olacak bu arada benim motorum şuan 6750 km de ve shell castrol ıpone yağları koydum geçen servisteki usta hep aynı marka yağ koymayı önerdi mantığı nedir anlamadım bir bilgisi olan var mı bana saçma geldi

kesinlikle saçma değil dostum.ustan doğru demiş.hep aynı markayı alıştır motoruna
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
azizim nice 750kmlere inşallah :) ancak motorun 100 de kesilmesi çok ilginç ama bence çok çok erken kesilmiş bizim aletler eğer hava da çok fazla bir rüzgar yok ise zırt diye 120 der ve öyle de gidebilir (şahsen benimkisi diyo :)) son hızında düşük yani ben arka çanta olduğu halde rüzgarda 129 gördüm senin motorda bi problem olabilir belki diğer arkadaşlarda yazacaktır illa ki bişeyler ayrıca sen 200 km de uyuştu demişsin ama ben Aydın/Didim'den İstanbul'a taşındım motoru da sürerek getirdim hiçte öyle bir problemim olmadı açıkçası uzun yolda daha da stabil gitti yani

Merhaba, benim motorda 750km oldu ve bu kadar rodaj yeter dedim şöyle otobanda 200 km gittim en yüksek 100 yaptı biraz meyilli yerde 115 e çıktı kısa süreliğine ama standart hızı 80-90 ve rampalarda 60-70 e iniyor kısacası şehir içi güzel motorlar hele biraz emsallerine göre güçlü olması trafik lambalarında tez fırlayıp arabaların önüne geçebilmesi güzel ama bu motorlarla şehirler arası yolculuk pek zevkli değil ve amacım motoru biraz açmaktı 6000-7000 devirlerde vites değiştirmeye başladım artık motoru iyice zırıldatıp gidiyorum :)
motor biraz açılınca zırıltı kesilirmi bilmiyorum artık çünkü 200km sonunda ellerimi uyuşturdu .

8000 devirden aşağı vites atmayan biri olarak , sen 6-7bin devirde vites değiştirdiysen o hızlara şükret hocam .. son hız denemek için kesiciye sokarak vites değiştirilir motorda .. Bi sıkıntı yok biraz daha sabret basarsın zamanla .. Bide uzun yolda apache en ufak rüzgarda bayılan bi alet .. Yormaya yoruyor ama gidilmez diye bişey yok +1000 km ler bile yapılabiilir bir günde .. Ama stabilizeyi ben cbrden sonra anladım apachede uzun yol çoğu motordan zormuş .. şehir içindeki agresifliiği daha ön planda olan bi motor apache ..
Sibop sesi çoğu apachede olan bi ses , sorun olacağını zannetmiyorum takmayın fazla kafaya ..
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Rtr ımla uzun yola çıkmadım burada okuduğum kadarıyla epey yoruyormuş bizim makina bakalım nasıl olacak bu arada benim motorum şuan 6750 km de ve shell castrol ıpone yağları koydum geçen servisteki usta hep aynı marka yağ koymayı önerdi mantığı nedir anlamadım bir bilgisi olan var mı bana saçma geldi

ustan doğru demiş motor o yağa alışırken marka yada viskozite değişimlerinde motor yağ eksiltmeye başlıyor ve yeni bir alışma dönemi oluyor
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
sanırım kayınpederime de apache alacağım.. sıfır 2012 eski kasa olandan bakacağım.. bir iki gün içinde haber gelecek...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst