var. 10500 devirde saymaya başlar.Tvsde devir kesici var mı?
bakmazmıyım yaa.. saçlarım beyazladı bu motora karar verirken, hepsine baktım hepsini inceledim..bütün videolarını izledim.. yabancı forumlardan destek aldım takip ettim..çok araştırdım yanieyvallah. iki teker her zaman güzeldir. nasip kısmet. allah büyük.sen alırken cbf lere de baktın mı? veya cb ye??
,4500 tl yi gözden çıkart diyorsun yani müdür. bakalım. nasip.bunun için en fazla ayırdığım rakam aslında 3500 tl. 2 çocuk + masraflar olunca maalesef kendi zevkimize en son sıra gelebiliyor.
mesut, görüştüm arkadaşla. pazarlık da yapıldı. ancak mahallelerinden bir arkadaşa söz vermiş bulunmuş kardeşimiz. bu akşam parayı getirirse motoru vereceğim dedi. bir pürüz çıkarsa yarın sana bilgi veririm dedi. nasip kısmet. bakacağız. yarın ola hayrola.
hayırlı olsun aramıza hoş geldin.ramazan kardeşim merhaba ismim selami motorun ben aldım merak etme gözüm gibi kullanıyorum kurye falan deyilim işe gidip gelmede kullanıyorum bu arada geçmiş olsun ameliyat geçirmissin askerliğn ne kadar kaldı seninle tanışmak isterim izet dayıyla tanıştım çok iyi bir insan çok sevdim babana slm söyle kendine iyi bak hayırlı teskereler.
çok araştırdın ve tvs aldın. güzel o zaman. demekki benim de kesin tvs almam lazım. beni tek düşündüren satmaya kalktıgında cbf ler kadar ikinci elinin sağlam olmaması. zannedersem sadece bu handikapı var ama diğer taraftan belki de hiç satmam:)
saol teşekkür aderim hoş buldukhayırlı olsun aramıza hoş geldin.
4150 motor,, 130 kusur trafige verdim galiba tam hatrlamıorum..113 sigorta. .ve plaka masrafı.. bence gücün varsa sıfır al.. onun heyecanı yeter
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------
ben ilk bakımda o yağı kullandım.. istersen cumartesi gunu alıp gönderebilirim
kardeşim çok iyi olur valla. Motoru bakıma sokmam lazım ama o yağı koymak istiyorum bulamadım bitürlü. Fiyatı ne kadar peki biliyormusun? 15.50 shell advance ultra dmi
memnunmusun bari cbr dan sonrabende 2011 rtr 150 ile aranıza katıldım arkadaşlar 3,750 ye aldım 13000 de motor çok temiz..bunda önceki motorum cbr 125 r dı açıcası korkarak aldım ama iyi ki de almışım ::)))
ramazan kardeşim merhaba ismim selami motorun ben aldım merak etme gözüm gibi kullanıyorum kurye falan deyilim işe gidip gelmede kullanıyorum bu arada geçmiş olsun ameliyat geçirmissin askerliğn ne kadar kaldı seninle tanışmak isterim izet dayıyla tanıştım çok iyi bir insan çok sevdim babana slm söyle kendine iyi bak hayırlı teskereler.