TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
eyvallah. iki teker her zaman güzeldir. nasip kısmet. allah büyük.sen alırken cbf lere de baktın mı? veya cb ye??
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
eyvallah. iki teker her zaman güzeldir. nasip kısmet. allah büyük.sen alırken cbf lere de baktın mı? veya cb ye??
bakmazmıyım yaa.. saçlarım beyazladı bu motora karar verirken, hepsine baktım hepsini inceledim..bütün videolarını izledim.. yabancı forumlardan destek aldım takip ettim..çok araştırdım yani
 
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
38
4500 tl yi gözden çıkart diyorsun yani müdür. bakalım. nasip.bunun için en fazla ayırdığım rakam aslında 3500 tl. 2 çocuk + masraflar olunca maalesef kendi zevkimize en son sıra gelebiliyor.

mesut, görüştüm arkadaşla. pazarlık da yapıldı. ancak mahallelerinden bir arkadaşa söz vermiş bulunmuş kardeşimiz. bu akşam parayı getirirse motoru vereceğim dedi. bir pürüz çıkarsa yarın sana bilgi veririm dedi. nasip kısmet. bakacağız. yarın ola hayrola.
,
hayırlısı olsun. ben geçen hafta aldım 3600tl 1900 km de motor sıfırdan farksız rodajı çok iyi yapılmış cumartesi sürat motora bakıma gittim makina da hiç sıkıntı yok. canavar gibi :) çanta + mont+ kask+eldiven vs şeyler de verdi sıfır almaya kalksam 5500 tl bulurdu ne gerek var. bence temiz 2.el ama temiz.
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
çok araştırdın ve tvs aldın. güzel o zaman. demekki benim de kesin tvs almam lazım. beni tek düşündüren satmaya kalktıgında cbf ler kadar ikinci elinin sağlam olmaması. zannedersem sadece bu handikapı var ama diğer taraftan belki de hiç satmam::))
 
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
38
ramazan kardeşim merhaba ismim selami motorun ben aldım merak etme gözüm gibi kullanıyorum kurye falan deyilim işe gidip gelmede kullanıyorum bu arada geçmiş olsun ameliyat geçirmissin askerliğn ne kadar kaldı seninle tanışmak isterim izet dayıyla tanıştım çok iyi bir insan çok sevdim babana slm söyle kendine iyi bak hayırlı teskereler.
hayırlı olsun aramıza hoş geldin.
 
Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
mesut, çok iyi almışsın söylediğin tüm ekipmanlar 3600 tl nin içindeyse. ben de o civarda birşey arıyorum işte. hem de gri almışsın.benim gözüm de gri veya siyahlarda aslında. harika ya. bende kask eldiven mont var. arka çanta olması ve max 2011 model düşük km olması yeterli. inşallah bir tane denk gelecek allahın izni ile. yetti artık kocaman araba kullanıyorum hoş olmuyor::)) motora geçmem lazım. ehliyet vs herşeyimiz var zaten.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
çok araştırdın ve tvs aldın. güzel o zaman. demekki benim de kesin tvs almam lazım. beni tek düşündüren satmaya kalktıgında cbf ler kadar ikinci elinin sağlam olmaması. zannedersem sadece bu handikapı var ama diğer taraftan belki de hiç satmam::))

yani istekler beklentiler kişiden kişiye değişir.. benim butun ısteklerıme cevap veren bir motor tvs:cat: satmayıda düşünmüyorum uzun bir süre
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
4150 motor,, 130 kusur trafige verdim galiba tam hatrlamıorum..113 sigorta. .ve plaka masrafı.. bence gücün varsa sıfır al.. onun heyecanı yeter:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------



ben ilk bakımda o yağı kullandım.. istersen cumartesi gunu alıp gönderebilirim

kardeşim çok iyi olur valla. Motoru bakıma sokmam lazım ama o yağı koymak istiyorum bulamadım bitürlü. Fiyatı ne kadar peki biliyormusun? 15.50 shell advance ultra dmi
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
14
bende 2011 rtr 150 ile aranıza katıldım arkadaşlar 3,750 ye aldım 13000 de motor çok temiz..bunda önceki motorum cbr 125 r dı açıcası korkarak aldım ama iyi ki de almışım :::))))
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
kardeşim çok iyi olur valla. Motoru bakıma sokmam lazım ama o yağı koymak istiyorum bulamadım bitürlü. Fiyatı ne kadar peki biliyormusun? 15.50 shell advance ultra dmi

ya ultra olup olmadığını tam hatırlamıyorum ama sorar öğrenirim.. filtre ile beraber 30 tl verdim

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:34 ----------

bende 2011 rtr 150 ile aranıza katıldım arkadaşlar 3,750 ye aldım 13000 de motor çok temiz..bunda önceki motorum cbr 125 r dı açıcası korkarak aldım ama iyi ki de almışım :::))))
memnunmusun bari cbr dan sonra:)
 
Katılım
28 Ağu 2011
Mesajlar
426
es-selamun aleykum arkadaşlar... Forumun KGS ile ilgili bölümlerine baktım da aklımdaki sorunun cevabını bulamadım. Size sorayım dedim: Ben KGS kullanacağım ilk defa... Şimdi ben otoyola Mersin'den dahil olup Şanlıurfa'dan çıkmayı düşünüyorum. Otoyoldan çıkmadan ilerlerken bir sürü gişeden geçeceğimi düşünüyorum. Çünkü haritada öle görünüyor. Peki her geçtiğim gişede kart okutuyor muyuz yoksa ilk girişte ve son çıkışta mı okutuyoruz... Tecrübesi olanlar ne diyorlar??? Lütfen buyursunlar!!!!
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Gıselerden defalarca geçeceğini sanmam giriş ve çıkış. Olarak diye biliyorum
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
ramazan kardeşim merhaba ismim selami motorun ben aldım merak etme gözüm gibi kullanıyorum kurye falan deyilim işe gidip gelmede kullanıyorum bu arada geçmiş olsun ameliyat geçirmissin askerliğn ne kadar kaldı seninle tanışmak isterim izet dayıyla tanıştım çok iyi bir insan çok sevdim babana slm söyle kendine iyi bak hayırlı teskereler.

hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan sıfırdan farksız motor aldın valla :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst