- Katılım
- 6 Ara 2011
- Mesajlar
- 402
http://www.youtube.com/watch?v=vMPxoxSI0P8&feature=related
bu videoda ki egzost sesi ne güzelmiş beaa
bu videoda ki egzost sesi ne güzelmiş beaa
sinyalleri detaylı anlatırmısın direk montaj yapılıyormu yoksa kesip biçme işlemi falan oluyor mu benimde durduğumda köpeğimin üzerime atlaması yüzünden sol tarafa düşürdüm sinyal gitti
evet direk monte ediliyor kesme biçme yapmana gerek yok. ön kafa granajını açıyorsun sinyali tutan civatalar ve sinyallerin takılı oldugu jaklar belli zaten jaklardan cıkarıp kafa granajına bağlı oldugu somunlarıda sökünce orjinal sinyaller çıkıyor. ön sinyalleri takarken dikkat etmen gereken led sinyalleri takmadan önce sinyalin üzerine fazladan bir somun tak (orjinal sinyalden cıkan somunları üstüne geçiri ver ben öyle yaptım)ondan sonra yerine oturt arkadan somunu sık yoksa led sinyaller kafa granajının içine gömülüp kayboluyor o yuzden onune birer somun koyarsan kafa granajından dısarda kalıyor arka sinyalleride çamurlugun içinden somunlarını sök çek yerinden çıkart ondan sonra koltugu çıkart arka selenin oralarda yine jaklar var hangileri sinyallere ait bul (burda tavsiyem sinyalleri tek tek sök ledi tak sonra diger sinyali degiştir ki sag sol sinyal jaklarını karıştırmayasın ) sök orjinal sinyali cıkart led sinyali yerine oturt arkadan somununu sık sonra kablosunu tak diğerinide aynı şekil bukadar. biraz karışık oldu galiba ama inşallah yardımcı olabilmişimdir??![]()
yok güzel anlatmışsın internetten mi aldın yoksa parçacıdan mı
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:48 ----------
pirelli sport demon değil miLastik iyimis
sana da günaydın ramazan kardeş.
sana da günaydın ramazan kardeş.
yok güzel anlatmışsın internetten mi aldın yoksa parçacıdan mı
PARÇACIDAN ALDIM BEN SİNYALLERİ TAKIMI 10 LİRADAN
CÜMNETTEN GÜNAYDIN ARKADAŞLAR TEKERİNİZ DÜZ BASSIN
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:21 ----------
yok güzel anlatmışsın internetten mi aldın yoksa parçacıdan mı
PARÇACIDAN ALDIM BEN SİNYALLERİ TAKIMI 10 LİRADAN
dört taanesi 10 lira çook ucuz...
CÜMNETTEN GÜNAYDIN ARKADAŞLAR TEKERİNİZ DÜZ BASSIN
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:21 ----------
dört taanesi 10 lira çook ucuz...
Dördü degil 2 si on lira 2 li takım halinde satılıyordu aldıgım yerde
aynaları bende düşünüyorum
üzel olmuş...
bende yaptırdım fakat aynalar tutmamış atıyor dedi yapan arkadaş bu baya guzel olmus ama atma oluyor mu acaba ?
bende yaptırdım fakat aynalar tutmamış atıyor dedi yapan arkadaş bu baya guzel olmus ama atma oluyor mu acaba ?
Aynaların kavisli kısmının orada az biyer var gerilimden dolayı tutmuyor ama görüntüsünde bir sıkıntı yaratmıyor
Ceker akşam atarım fotoları suan dükkandayım telefondan giriyorum