- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
Günaydın herkese
erol günaydın nasılsın.........
Günaydın herkese
Faydası dokunduysa ne mutlu...kardeşim tesekkurler saolun arayayım orayı % 100fiyat değişiyor
Bandırma uzakmış hakkaten sana da. Manisa Merkez'de Hızlı Motor-Hasan usta var. Şeker gibi insan, muhabbeti de samimi dürüst. İçine siner yaptığı işçilik, ehil biri. Ben 5500-6000 bakımına götürmüştüm. O zamana kadar diğer gittiğim yerlerde doğru dürüst motorun vidalarını kontrol etmediler. Ki söylememe rağmen. Hasan ustaya anlattım böyle böyle diye, hava tabancasıyla sıkılmadık vida kalmadı. Motor kendine geldi, gidişi viraj istikrarı değişti. Yağ konusunda da benim gibi hassas isen, istediğin yağı yanında götürmeyi unutma. Hasan usta yanlış hatırlamıyorsam Shell'in yağını kullanıyor memnunmuş. Ben Motul 15w-50 götürdüm. Bir de gitmeden mutlaka telefonda görüş, tek başına çalıştığı için yoğun oluyor.Adem söylediğini düşünücem dostum tavsiyen ve fikirlerin için teşekkür ederim..motor konusunda tabiri caiz ise kıl bir adamım..servisin iyi olması,garanti sebebi ile çok önemli benim için..iyi işçilik isterim ve başında da beklerim motorun..görmem lazım) bandırma bana uzak 260 km yol,oraya gitmem zor..manisa hızlı motor yetkili servis mi? eğr öyle ise manisaya gideyim..
Motor yağı değişiminde kitapçıkta belirtilen km ye göre değişim en uygun olandır. 700-1500 km bu motorlar için hiçbirşey yağ değişimi için çok erken. Ayrıca ilerleyen km lerde kitapçıkta da göreceğiniz üzre yağ değişimi 1000 km daha uzuyor 4000 de bir oluyor.:S bilinçsiz kullanmanın sonucu yazık olmuş motora 600 veya en geç 700 km de bir degiştiriyorum yagını ben bide devirli kullanıyorum 9000 deviri görmeden vites atmam motorda yazda geldi artık 500 km ye düşer benim yag degişimi bakımları eksik etmemek lazım
Girdim ama sayfa bulunamadı diyor herkese gunaydin
ambarlardan çok yük aldım...inşallah motorun kırıksız çiziksiz ulaşır gönderdiğin yere....
o fiyata mobil yağ nasıl olur erol, 15 50 değildir galiba, otomobil yağımı2000 km den asaa yağ değişmesi mantıksız yağ dandikse ayrı mobil yağı 10 liraya aldım gebzeden mobil bayisinden 4 kilosu 40 liraya çok uygun ve markalı çakma ihtimalı sıfır koskoca mobil bayi başka yağ satmıyolar ve müşteri bilgisi topluyorlar isim telefon araç modeli markası yagıda ücretsiz değiştiriyorlar tabi ben kendim yaparım dedim. Yer gebze meyve sebze hali yanı
Babam aradı biraz önce motor memlekete ulaşmış almış garaja çekmiş fakat ön sinyali kırmış hayvan herifler kökten gitmiş diyor .. baktırdım başka yerinde bişey yokmuş söylediğine göre eğer öyleyse buna şükür napalım :/
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------
Birde Bayadır kafama takılan bişey var paylaşayım ona göre çözüm arayayım döndüğümde .. Benim motor Baya gürültülü çalısıyor bi kaç zırıltıda mevcut .. takmıyodum bayadır .. Yalnız arkadaş apache aldı onunkine bindim motor sessiz sedasız gayet hoş çalışıyor .. vites geçişleride benimkinden iyiydi Allah var .. Durum böyle olunca sinir oldum .. Mesela ambara götürürken öl fren balatasının civatası gevşemişti :S ben bu sorunları gevsek cıvatalardandır diye dusunuyorum .. 2 bakımdada defalarca söylememe rağmen cıvatalara dokunulmadı çünki .. Bu konularda tecrübesi olanlar fikrini söyleyebilirmi .. ona göre bi yol izleyeyim .. zırıltı titresim gürültü civatalarla geçer diye dusunuyorum , döndüğümde depoyu söktürüp ne kdr civata warsa elden geçirtcem .. Fakat şu viteslerin kemikli geçmesi neyin işareti ..? Bazen 2.vites giderken boşa alıyor kendini bağırıyor motor haliyle biri görse acemi lan bu der :/ ..
Ewet bende anlam veremedim toptancıyız dedi bayan bende aldım hemen 15 50 idi galiba motor simgesi vardı üstünde bide mobil 1 var dedi onlar pahalıymıs 2010 üstü araçlar için uygun dedi 24 liraydı anlam veremedim ama fiyat bu yolu düşen alsın gebzede yağ satan çok isyeri var kamyonlar mazot yerine 10 numara yağ yakıyor hemde bidon bidon boşaltılan yerler bunlar burası bildiğin mobil shop full bir isyeri derme çarpma olsa güvenip almamo fiyata mobil yağ nasıl olur erol, 15 50 değildir galiba, otomobil yağımı
benimde 650 km lik izmir denizli gidiş donus seyahatim olmustu bir hafta once aydın otobanını 100 110 hiç kesmeden gectim 1 1bucuk saat onun dısında en uzun dinlenmem 5 10 dk surdu makinem saat gibi maşallah :cat: ama dun nazar deydi yaşli bi amcaya vurdum yaya gecidinde allahtan yavaslayabildim ikimizede bişey olmadı ama yatırmıs oldum motoruiyi forumlar,
700 kmlik ankara antakya seyahetimi sevgili apachemle dün yaptık
en ufak bi sorun çıkarmadı 150 km boyunca 100 ün altına düşmedi 105 110
civarında gittim bir buçuk saat bana mısın demedi alet yemin ediyorum
saygı duyuyorum artık makineyeüstelik hava da sıcaktı yani bi gram yağ eksiltme olmaz mı
![]()
yanlış anlaşılmasın şimdi cbf e laf atmıyorum
motoru değiştirmeyi düşünüyordum 250 lik veya nx400 falcon gibi bişi diyordum ama aratmıyor ya uzun yolda da
o kadar köklememe rağmen 70 tl anca yaktı yani
bir de yolda herkes bakıyor commuter gibi durmuyor alet![]()
Enes sadece sinyalle kutardıysan bunada sükür ben ön arka sinyalleri let yaptım takimi 10 liradan 20 tl ye patladı kendim taktim hem Hesaplı hemde görüntü daha güzel oldu sıkma canini
ben o işe anlam veremedim gerçekten, mobil sevdiğim yağdır ve bulamıyorum keşke bulsamda alsam ve 15 50 tam sentetik yağı 35 tl benzin istasyonu 25 e ben alıyorum dediEwet bende anlam veremedim toptancıyız dedi bayan bende aldım hemen 15 50 idi galiba motor simgesi vardı üstünde bide mobil 1 var dedi onlar pahalıymıs 2010 üstü araçlar için uygun dedi 24 liraydı anlam veremedim ama fiyat bu yolu düşen alsın gebzede yağ satan çok isyeri var kamyonlar mazot yerine 10 numara yağ yakıyor hemde bidon bidon boşaltılan yerler bunlar burası bildiğin mobil shop full bir isyeri derme çarpma olsa güvenip almam
benimde 650 km lik izmir denizli gidiş donus seyahatim olmustu bir hafta once aydın otobanını 100 110 hiç kesmeden gectim 1 1bucuk saat onun dısında en uzun dinlenmem 5 10 dk surdu makinem saat gibi maşallah :cat: ama dun nazar deydi yaşli bi amcaya vurdum yaya gecidinde allahtan yavaslayabildim ikimizede bişey olmadı ama yatırmıs oldum motorur: cok dikkatli olmak lazım yayalar bile motorsikletleri aractan saymıyor atlıyor yola
ASlında bende Led sinyal düşünüyorum fakat ayrıca elektırk sıstemıne bişey bağlamaya gerek varmı .. orjınal sinyal gibi alıp takmak yeterlimi .. uğraştırmıcaksa eğer led takım alcam bende .. bu konuyu düşünenlerde vardır fikir olur hem ..
geçmiş olsun o hocam benim motora da nazar değdi diyebiliriz gece çalmaya çalışmışlar sanırım yola çıkacağım günün gecesi direksiyon kilidini kırmışlar ama disk kilidini açamamışlar bırakıp gitmişler o disk kilidine verdiğim 40 tl nin her kuruşu helal valla
bu arada direksiyon kilidini yaptırabilir miyim bilen duyan var mıdır?
Ewet bende anlam veremedim toptancıyız dedi bayan bende aldım hemen 15 50 idi galiba motor simgesi vardı üstünde bide mobil 1 var dedi onlar pahalıymıs 2010 üstü araçlar için uygun dedi 24 liraydı anlam veremedim ama fiyat bu yolu düşen alsın gebzede yağ satan çok isyeri var kamyonlar mazot yerine 10 numara yağ yakıyor hemde bidon bidon boşaltılan yerler bunlar burası bildiğin mobil shop full bir isyeri derme çarpma olsa güvenip almam