TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
sabah sabah yokuş yukarı tekeri bikoydum inmek bilmiyor ilk defa bu kadar zevk aldım ne kadar gaz o kadar dıkılıyor ön taraf yokusta denememistim daha önce ah bide ikiye atmayı öğreten olsa da.
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
Günaydın cümnetten

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------

https://m.facebook.com/?refsrc=http...3&type=1&op=1&v&ref=bookmark&__user=528162453.


Arkadaşlar karbon kaplamaları çektim ama dukkandayım ve telefondan girdigim icin buraya yükleyemedim cepten faceye attım yukardaki linkten fotoğraflala bakabilirsiniz insallah link dogru olmuştur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------

Cepten girdigim için mobil linki olabilir açılmazsa akşam pc den buraya yüklerim artık
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
kardeşim tesekkurler saolun arayayım orayı % 100fiyat değişiyor
Faydası dokunduysa ne mutlu...
Adem söylediğini düşünücem dostum tavsiyen ve fikirlerin için teşekkür ederim..motor konusunda tabiri caiz ise kıl bir adamım..servisin iyi olması,garanti sebebi ile çok önemli benim için..iyi işçilik isterim ve başında da beklerim motorun..görmem lazım :)) bandırma bana uzak 260 km yol,oraya gitmem zor..manisa hızlı motor yetkili servis mi? eğr öyle ise manisaya gideyim..
Bandırma uzakmış hakkaten sana da. Manisa Merkez'de Hızlı Motor-Hasan usta var. Şeker gibi insan, muhabbeti de samimi dürüst. İçine siner yaptığı işçilik, ehil biri. Ben 5500-6000 bakımına götürmüştüm. O zamana kadar diğer gittiğim yerlerde doğru dürüst motorun vidalarını kontrol etmediler. Ki söylememe rağmen. Hasan ustaya anlattım böyle böyle diye, hava tabancasıyla sıkılmadık vida kalmadı. Motor kendine geldi, gidişi viraj istikrarı değişti. Yağ konusunda da benim gibi hassas isen, istediğin yağı yanında götürmeyi unutma. Hasan usta yanlış hatırlamıyorsam Shell'in yağını kullanıyor memnunmuş. Ben Motul 15w-50 götürdüm. Bir de gitmeden mutlaka telefonda görüş, tek başına çalıştığı için yoğun oluyor.
:S bilinçsiz kullanmanın sonucu yazık olmuş motora 600 veya en geç 700 km de bir degiştiriyorum yagını ben bide devirli kullanıyorum 9000 deviri görmeden vites atmam motorda yazda geldi artık 500 km ye düşer benim yag degişimi bakımları eksik etmemek lazım
Motor yağı değişiminde kitapçıkta belirtilen km ye göre değişim en uygun olandır. 700-1500 km bu motorlar için hiçbirşey yağ değişimi için çok erken. Ayrıca ilerleyen km lerde kitapçıkta da göreceğiniz üzre yağ değişimi 1000 km daha uzuyor 4000 de bir oluyor.
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
Valla ben dedigim gibi 600 700 km de bir degistiriyorum devirli kullandıgımdan kitapçıga oek uymuyorum kitapçık genelde insan gibi sürenlere hitab ediyor :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------

Girdim ama sayfa bulunamadı diyor herkese gunaydin


Sanada günaydın telden giriyorum ya mobil linki büyük ihtimal ondan acmıyordur
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
2000 km den asaa yağ değişmesi mantıksız yağ dandikse ayrı mobil yağı 10 liraya aldım gebzeden mobil bayisinden 4 kilosu 40 liraya çok uygun ve markalı çakma ihtimalı sıfır koskoca mobil bayi başka yağ satmıyolar ve müşteri bilgisi topluyorlar isim telefon araç modeli markası yagıda ücretsiz değiştiriyorlar tabi ben kendim yaparım dedim. Yer gebze meyve sebze hali yanı
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
ambarlardan çok yük aldım...inşallah motorun kırıksız çiziksiz ulaşır gönderdiğin yere....


Babam aradı biraz önce motor memlekete ulaşmış almış garaja çekmiş fakat ön sinyali kırmış hayvan herifler kökten gitmiş diyor .. baktırdım başka yerinde bişey yokmuş söylediğine göre eğer öyleyse buna şükür napalım :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

Birde Bayadır kafama takılan bişey var paylaşayım ona göre çözüm arayayım döndüğümde .. Benim motor Baya gürültülü çalısıyor bi kaç zırıltıda mevcut .. takmıyodum bayadır .. Yalnız arkadaş apache aldı onunkine bindim motor sessiz sedasız gayet hoş çalışıyor .. vites geçişleride benimkinden iyiydi Allah var .. Durum böyle olunca sinir oldum .. Mesela ambara götürürken öl fren balatasının civatası gevşemişti :S ben bu sorunları gevsek cıvatalardandır diye dusunuyorum .. 2 bakımdada defalarca söylememe rağmen cıvatalara dokunulmadı çünki .. Bu konularda tecrübesi olanlar fikrini söyleyebilirmi .. ona göre bi yol izleyeyim .. zırıltı titresim gürültü civatalarla geçer diye dusunuyorum , döndüğümde depoyu söktürüp ne kdr civata warsa elden geçirtcem .. Fakat şu viteslerin kemikli geçmesi neyin işareti ..? Bazen 2.vites giderken boşa alıyor kendini bağırıyor motor haliyle biri görse acemi lan bu der :/ ..
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
2000 km den asaa yağ değişmesi mantıksız yağ dandikse ayrı mobil yağı 10 liraya aldım gebzeden mobil bayisinden 4 kilosu 40 liraya çok uygun ve markalı çakma ihtimalı sıfır koskoca mobil bayi başka yağ satmıyolar ve müşteri bilgisi topluyorlar isim telefon araç modeli markası yagıda ücretsiz değiştiriyorlar tabi ben kendim yaparım dedim. Yer gebze meyve sebze hali yanı
o fiyata mobil yağ nasıl olur erol, 15 50 değildir galiba, otomobil yağımı
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
iyi forumlar:),

700 kmlik ankara antakya seyahetimi sevgili apachemle dün yaptık

en ufak bi sorun çıkarmadı 150 km boyunca 100 ün altına düşmedi 105 110

civarında gittim bir buçuk saat bana mısın demedi alet yemin ediyorum

saygı duyuyorum artık makineye:) üstelik hava da sıcaktı yani bi gram yağ eksiltme olmaz mı:)

yanlış anlaşılmasın şimdi cbf e laf atmıyorum :p

motoru değiştirmeyi düşünüyordum 250 lik veya nx400 falcon gibi bişi diyordum ama aratmıyor ya uzun yolda da

o kadar köklememe rağmen 70 tl anca yaktı yani

bir de yolda herkes bakıyor commuter gibi durmuyor alet:)
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
Ben 10/40 yag kullanıyorum en son opetin yagını koydum bende aliskanlik oldu yav belki gereksiz ama 600 700 km arası mutlaka degistiriyorum yagıni zinciri yaglatiyorum spreyle

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------

Babam aradı biraz önce motor memlekete ulaşmış almış garaja çekmiş fakat ön sinyali kırmış hayvan herifler kökten gitmiş diyor .. baktırdım başka yerinde bişey yokmuş söylediğine göre eğer öyleyse buna şükür napalım :/

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:08 ----------

Birde Bayadır kafama takılan bişey var paylaşayım ona göre çözüm arayayım döndüğümde .. Benim motor Baya gürültülü çalısıyor bi kaç zırıltıda mevcut .. takmıyodum bayadır .. Yalnız arkadaş apache aldı onunkine bindim motor sessiz sedasız gayet hoş çalışıyor .. vites geçişleride benimkinden iyiydi Allah var .. Durum böyle olunca sinir oldum .. Mesela ambara götürürken öl fren balatasının civatası gevşemişti :S ben bu sorunları gevsek cıvatalardandır diye dusunuyorum .. 2 bakımdada defalarca söylememe rağmen cıvatalara dokunulmadı çünki .. Bu konularda tecrübesi olanlar fikrini söyleyebilirmi .. ona göre bi yol izleyeyim .. zırıltı titresim gürültü civatalarla geçer diye dusunuyorum , döndüğümde depoyu söktürüp ne kdr civata warsa elden geçirtcem .. Fakat şu viteslerin kemikli geçmesi neyin işareti ..? Bazen 2.vites giderken boşa alıyor kendini bağırıyor motor haliyle biri görse acemi lan bu der :/ ..

Enes sadece sinyalle kutardıysan bunada sükür ben ön arka sinyalleri let yaptım takimi 10 liradan 20 tl ye patladı kendim taktim hem Hesaplı hemde görüntü daha güzel oldu sıkma canini
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
o fiyata mobil yağ nasıl olur erol, 15 50 değildir galiba, otomobil yağımı
Ewet bende anlam veremedim toptancıyız dedi bayan bende aldım hemen 15 50 idi galiba motor simgesi vardı üstünde bide mobil 1 var dedi onlar pahalıymıs 2010 üstü araçlar için uygun dedi 24 liraydı anlam veremedim ama fiyat bu yolu düşen alsın gebzede yağ satan çok isyeri var kamyonlar mazot yerine 10 numara yağ yakıyor hemde bidon bidon boşaltılan yerler bunlar burası bildiğin mobil shop full bir isyeri derme çarpma olsa güvenip almam
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
mesut kardeş o kadar kısa km de yağ değişmene gerek yok 2000 3000 arası iyidir bence, ben birara 3000 kmye kadar değişmemiştim
 
Katılım
24 Nis 2012
Mesajlar
18
iyi forumlar:),

700 kmlik ankara antakya seyahetimi sevgili apachemle dün yaptık

en ufak bi sorun çıkarmadı 150 km boyunca 100 ün altına düşmedi 105 110

civarında gittim bir buçuk saat bana mısın demedi alet yemin ediyorum

saygı duyuyorum artık makineye:) üstelik hava da sıcaktı yani bi gram yağ eksiltme olmaz mı:)

yanlış anlaşılmasın şimdi cbf e laf atmıyorum :p

motoru değiştirmeyi düşünüyordum 250 lik veya nx400 falcon gibi bişi diyordum ama aratmıyor ya uzun yolda da

o kadar köklememe rağmen 70 tl anca yaktı yani

bir de yolda herkes bakıyor commuter gibi durmuyor alet:)
benimde 650 km lik izmir denizli gidiş donus seyahatim olmustu bir hafta once aydın otobanını 100 110 hiç kesmeden gectim 1 1bucuk saat onun dısında en uzun dinlenmem 5 10 dk surdu makinem saat gibi maşallah :cat: ama dun nazar deydi yaşli bi amcaya vurdum yaya gecidinde allahtan yavaslayabildim ikimizede bişey olmadı ama yatırmıs oldum motoru:pr: cok dikkatli olmak lazım yayalar bile motorsikletleri aractan saymıyor atlıyor yola
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Enes sadece sinyalle kutardıysan bunada sükür ben ön arka sinyalleri let yaptım takimi 10 liradan 20 tl ye patladı kendim taktim hem Hesaplı hemde görüntü daha güzel oldu sıkma canini


ASlında bende Led sinyal düşünüyorum fakat ayrıca elektırk sıstemıne bişey bağlamaya gerek varmı .. orjınal sinyal gibi alıp takmak yeterlimi .. uğraştırmıcaksa eğer led takım alcam bende .. bu konuyu düşünenlerde vardır fikir olur hem ..
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Ewet bende anlam veremedim toptancıyız dedi bayan bende aldım hemen 15 50 idi galiba motor simgesi vardı üstünde bide mobil 1 var dedi onlar pahalıymıs 2010 üstü araçlar için uygun dedi 24 liraydı anlam veremedim ama fiyat bu yolu düşen alsın gebzede yağ satan çok isyeri var kamyonlar mazot yerine 10 numara yağ yakıyor hemde bidon bidon boşaltılan yerler bunlar burası bildiğin mobil shop full bir isyeri derme çarpma olsa güvenip almam
ben o işe anlam veremedim gerçekten, mobil sevdiğim yağdır ve bulamıyorum keşke bulsamda alsam ve 15 50 tam sentetik yağı 35 tl benzin istasyonu 25 e ben alıyorum dedi
sen 10 tl diyosun o işte bi terslik var
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
benimde 650 km lik izmir denizli gidiş donus seyahatim olmustu bir hafta once aydın otobanını 100 110 hiç kesmeden gectim 1 1bucuk saat onun dısında en uzun dinlenmem 5 10 dk surdu makinem saat gibi maşallah :cat: ama dun nazar deydi yaşli bi amcaya vurdum yaya gecidinde allahtan yavaslayabildim ikimizede bişey olmadı ama yatırmıs oldum motoru:pr: cok dikkatli olmak lazım yayalar bile motorsikletleri aractan saymıyor atlıyor yola

geçmiş olsun o hocam benim motora da nazar değdi diyebiliriz gece çalmaya çalışmışlar sanırım yola çıkacağım günün gecesi direksiyon kilidini kırmışlar ama disk kilidini açamamışlar bırakıp gitmişler o disk kilidine verdiğim 40 tl nin her kuruşu helal valla:)

bu arada direksiyon kilidini yaptırabilir miyim bilen duyan var mıdır?
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
ASlında bende Led sinyal düşünüyorum fakat ayrıca elektırk sıstemıne bişey bağlamaya gerek varmı .. orjınal sinyal gibi alıp takmak yeterlimi .. uğraştırmıcaksa eğer led takım alcam bende .. bu konuyu düşünenlerde vardır fikir olur hem ..


Vallahi ben aldigim gibi orjinal sinyalleri söküp led leri taktim 3 ay kadar oldu kullaniyorum daha bir sıkıntı yasamadım ama gösterge panosundaki sinyal lambası ainyal verdiginde yanıp sonmek yerine sürekli yanıyor onun motora bir zararı varsa bilemem yoksa normal çalısıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------

geçmiş olsun o hocam benim motora da nazar değdi diyebiliriz gece çalmaya çalışmışlar sanırım yola çıkacağım günün gecesi direksiyon kilidini kırmışlar ama disk kilidini açamamışlar bırakıp gitmişler o disk kilidine verdiğim 40 tl nin her kuruşu helal valla:)

bu arada direksiyon kilidini yaptırabilir miyim bilen duyan var mıdır?

Aynı sey benim basımada geldi tamir degilde komple kontak takımı ve depo kapagı degişiyor fiyati en son 90 tl idi amaben taktırmadım öyle kullanıyorum
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
foruma biraz renk verelim :)

7hbnp.jpg

7hc1x.jpg

7hc2m.jpg

7hc3d.jpg

7hc3w.jpg

7hc55.jpg
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Ewet bende anlam veremedim toptancıyız dedi bayan bende aldım hemen 15 50 idi galiba motor simgesi vardı üstünde bide mobil 1 var dedi onlar pahalıymıs 2010 üstü araçlar için uygun dedi 24 liraydı anlam veremedim ama fiyat bu yolu düşen alsın gebzede yağ satan çok isyeri var kamyonlar mazot yerine 10 numara yağ yakıyor hemde bidon bidon boşaltılan yerler bunlar burası bildiğin mobil shop full bir isyeri derme çarpma olsa güvenip almam

bahsettiğin yeri biliyorum....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst