TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
50
sorma valla bende acıyorum bazen motora büyük bir mazanın yanından geçerken camdan yansımamı görünce dün pazar günü çıkardım çantaları şimdi bi depo üstü çantayı takıyorum arka seleye az rahatladı :D

senin depo üstü çantanın markası ve modeli ne ona göre alıyım bide ramazan usta internetten alırsam nasıl anlıyacam altının kahverengi olup olmadığını
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
ben çantanın modelini göstermek için yazdım google orası cıktı onu koydum alışverişim olmadı bu siteden ama feyizoglu.com alışveriş yaptım memnun kaldım tavsiye ederim bi problem çıkarsada cok ilgileniyorlarmış ben yaşamadım bi problem ama öyle duydum çözüyorlarmış magduriyetinide

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:08 ----------

izmirde motomax ın bayisi var ordan alayım o zaman ama ordada istediğim yok olanlarda çok pahalı abi koca izmirde adam gibi motor malzemesi satan yer yokmu yaaa

valla kahramanlardaki motorcular hariç malesef izmirde motorsiklet malzemesi satan yok doğru dürüst ki ordakilerde nekadar doğru dürüst tartışılır :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:10 ----------

ben özgül motorda buldum benim çantayı 120 lira dedi 80 liraya aldım bana giriş fiyatı seksen dedi iyi ozaman al 80 ni dedim :D
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
50
zaten o fiyat:cherry: çok çakal onlar yaaa bende ls2 kaskı hediye verme dedim 80 den saydırdım zorla bi tanede yine 120 tl lik mixx miydi neydi diye kask hem yarım hem tamm oluyo onuda 80 den aldım ls2 biraz daha kıyak ve sağlam ama o fiyata alana kadar göbeğimi çatlattı şerefsiz ama kaskları iyi aldım :cat:
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
zaten o fiyat:cherry: çok çakal onlar yaaa bende ls2 kaskı hediye verme dedim 80 den saydırdım zorla bi tanede yine 120 tl lik mixx miydi neydi diye kask hem yarım hem tamm oluyo onuda 80 den aldım ls2 biraz daha kıyak ve sağlam ama o fiyata alana kadar göbeğimi çatlattı şerefsiz ama kaskları iyi aldım :cat:


bende motorla bir ls2 kaskı ordan aldım kaskı 110 namı ne almiştım açılır çene güneş vizörlü ls2 comtact FF 369

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------

HARBİ KAZIKÇILAR AMA İZMİRDE BAŞKA YETKİLİ SERVİS YOK DİYE HALA GARANTİ BAKIMLARINI YAPTIRMAYA GÖTÜRÜYORUM MECBUR BENİM HIZ OKUYUCUSU ARIZA YAPTI GÖSTERGENİN GARANTİDEN DEĞİŞTİRTTİM
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
50
son sorum bugün ki ucuz ve kaliteli branda olarak hangi markayı tavsiye edersiniz motor çok tozlanıyor yıkıyorum 5 dk sonra arabalar yüzünden heryeri toz oluyor branda almam sart anlıyacagınız

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

bende motorla bir ls2 kaskı ordan aldım kaskı 110 namı ne almiştım açılır çene güneş vizörlü ls2 comtact FF 369

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------

HARBİ KAZIKÇILAR AMA İZMİRDE BAŞKA YETKİLİ SERVİS YOK DİYE HALA GARANTİ BAKIMLARINI YAPTIRMAYA GÖTÜRÜYORUM MECBUR BENİM HIZ OKUYUCUSU ARIZA YAPTI GÖSTERGENİN GARANTİDEN DEĞİŞTİRTTİM

aynen napalım garantili mecbur gitcez olmadı ilerde manisada yaptırırım benim kask ff350 vizör güneş gözlüğü oluyo demi bende o yok siyah cam takmayı düşünüyorum ama gece göremem diye korkuyorum ne dersiniz
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
son sorum bugün ki ucuz ve kaliteli branda olarak hangi markayı tavsiye edersiniz motor çok tozlanıyor yıkıyorum 5 dk sonra arabalar yüzünden heryeri toz oluyor branda almam sart anlıyacagınız


VALLA BEN KAHRAMANLARDAN ALDIM 40 LİRAYA BİTANE KULLANIYORUM HALA AMA MARKASI AKLIMDA DEGİL SU AN BAYA OLDU ALALI

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:30 ----------

son sorum bugün ki ucuz ve kaliteli branda olarak hangi markayı tavsiye edersiniz motor çok tozlanıyor yıkıyorum 5 dk sonra arabalar yüzünden heryeri toz oluyor branda almam sart anlıyacagınız

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------



aynen napalım garantili mecbur gitcez olmadı ilerde manisada yaptırırım benim kask ff350 vizör güneş gözlüğü oluyo demi bende o yok siyah cam takmayı düşünüyorum ama gece göremem diye korkuyorum ne dersiniz[


evet güneş gözlüklü beniki bencede gece cam açık sürmek zorunda kalırsın motoru yoksa problem çıkarır bencede
 
Katılım
3 Haz 2012
Mesajlar
50
saolasın mesut kardeşim yarın sınavım var ben kaçar herkese iyi akşamlarrr tekeriniz yere düz bassın sağlıcakla kalın apache gençlikk
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Yav o Rtr 160 yaZısı benım arkadaşın motordada yaZıyor .. Benim motorda Sarı benımkı normal .. Motor hacmine bakınca aynı bi fark yok .. sadece grenaj çıkartması öyle .. Artık kargoda gelirken çizliyo kırılıyo o grenajı değişip 160 yazanımı takıyolar napıyolarsa :D bu kanıya nerden vardın derseniz arkadaşın gidon üstündeki yer çizikmiş değiştirmiş orayı rtr160 yazan bi parça takmışlar .. sadece görüntü başka bişi değil kısaca ^^

Bu araDa Eşyam çok memlekete götüremem diye , motorumu tanıdık bi ambarla yolladım memlekete 2 3 hafta kadar motorsuzum günler geçmek bilmicek gibi geliyor :D
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Yav o Rtr 160 yaZısı benım arkadaşın motordada yaZıyor .. Benim motorda Sarı benımkı normal .. Motor hacmine bakınca aynı bi fark yok .. sadece grenaj çıkartması öyle .. Artık kargoda gelirken çizliyo kırılıyo o grenajı değişip 160 yazanımı takıyolar napıyolarsa :D bu kanıya nerden vardın derseniz arkadaşın gidon üstündeki yer çizikmiş değiştirmiş orayı rtr160 yazan bi parça takmışlar .. sadece görüntü başka bişi değil kısaca ^^

Bu araDa Eşyam çok memlekete götüremem diye , motorumu tanıdık bi ambarla yolladım memlekete 2 3 hafta kadar motorsuzum günler geçmek bilmicek gibi geliyor :D

ambarlardan çok yük aldım...inşallah motorun kırıksız çiziksiz ulaşır gönderdiğin yere....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst