- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
:cherry:
neyse resimler var yarin atarım...
neyse resimler var yarin atarım...
nasıl oldu bi foto koyda görelim bari
sorma valla bende acıyorum bazen motora büyük bir mazanın yanından geçerken camdan yansımamı görünce dün pazar günü çıkardım çantaları şimdi bi depo üstü çantayı takıyorum arka seleye az rahatladı![]()
kaplı fotoları yok şu an ama çeker koyarım
kaplı fotoları yok şu an ama çeker koyarım
netten alınmasına karşıyım ben.............senin depo üstü çantanın markası ve modeli ne ona göre alıyım bide ramazan usta internetten alırsam nasıl anlıyacam altının kahverengi olup olmadığını
senin depo üstü çantanın markası ve modeli ne ona göre alıyım bide ramazan usta internetten alırsam nasıl anlıyacam altının kahverengi olup olmadığını
valla benim çanta tex http://www.motoliz.com/Tex_3051.html#0 bu benim çanta
netten alınmasına karşıyım ben.............
netten ne aldıysam sorunlu çıktı............
netten alınmasına karşıyım ben.............
netten ne aldıysam sorunlu çıktı............
izmirde motomax ın bayisi var ordan alayım o zaman ama ordada istediğim yok olanlarda çok pahalı abi koca izmirde adam gibi motor malzemesi satan yer yokmu yaaa
zaten o fiyat:cherry: çok çakal onlar yaaa bende ls2 kaskı hediye verme dedim 80 den saydırdım zorla bi tanede yine 120 tl lik mixx miydi neydi diye kask hem yarım hem tamm oluyo onuda 80 den aldım ls2 biraz daha kıyak ve sağlam ama o fiyata alana kadar göbeğimi çatlattı şerefsiz ama kaskları iyi aldım :cat:
bende motorla bir ls2 kaskı ordan aldım kaskı 110 namı ne almiştım açılır çene güneş vizörlü ls2 comtact FF 369
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:23 ----------
HARBİ KAZIKÇILAR AMA İZMİRDE BAŞKA YETKİLİ SERVİS YOK DİYE HALA GARANTİ BAKIMLARINI YAPTIRMAYA GÖTÜRÜYORUM MECBUR BENİM HIZ OKUYUCUSU ARIZA YAPTI GÖSTERGENİN GARANTİDEN DEĞİŞTİRTTİM
son sorum bugün ki ucuz ve kaliteli branda olarak hangi markayı tavsiye edersiniz motor çok tozlanıyor yıkıyorum 5 dk sonra arabalar yüzünden heryeri toz oluyor branda almam sart anlıyacagınız
son sorum bugün ki ucuz ve kaliteli branda olarak hangi markayı tavsiye edersiniz motor çok tozlanıyor yıkıyorum 5 dk sonra arabalar yüzünden heryeri toz oluyor branda almam sart anlıyacagınız
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------
aynen napalım garantili mecbur gitcez olmadı ilerde manisada yaptırırım benim kask ff350 vizör güneş gözlüğü oluyo demi bende o yok siyah cam takmayı düşünüyorum ama gece göremem diye korkuyorum ne dersiniz[
evet güneş gözlüklü beniki bencede gece cam açık sürmek zorunda kalırsın motoru yoksa problem çıkarır bencede
saolasın mesut kardeşim yarın sınavım var ben kaçar herkese iyi akşamlarrr tekeriniz düz bassın sağlıcakla kalın apache gençlikk
Yav o Rtr 160 yaZısı benım arkadaşın motordada yaZıyor .. Benim motorda Sarı benımkı normal .. Motor hacmine bakınca aynı bi fark yok .. sadece grenaj çıkartması öyle .. Artık kargoda gelirken çizliyo kırılıyo o grenajı değişip 160 yazanımı takıyolar napıyolarsabu kanıya nerden vardın derseniz arkadaşın gidon üstündeki yer çizikmiş değiştirmiş orayı rtr160 yazan bi parça takmışlar .. sadece görüntü başka bişi değil kısaca ^^
Bu araDa Eşyam çok memlekete götüremem diye , motorumu tanıdık bi ambarla yolladım memlekete 2 3 hafta kadar motorsuzum günler geçmek bilmicek gibi geliyor![]()