TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
34
arkadaşlar herkese selamlar benim bir sorum olacak benim şansımandan bi ses gelmeye başladı 6 bin devirden sonra başlıyo 3 vitesten sonra oluyo cıt cıt ses geliyo acaba neden olabilir bide
zincirim cok gevşek ondan olabilirmi....
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Ben 10/40 yag kullanıyorum en son opetin yagını koydum bende aliskanlik oldu yav belki gereksiz ama 600 700 km arası mutlaka degistiriyorum yagıni zinciri yaglatiyorum spreyle

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------



Enes sadece sinyalle kutardıysan bunada sükür ben ön arka sinyalleri let yaptım takimi 10 liradan 20 tl ye patladı kendim taktim hem Hesaplı hemde görüntü daha güzel oldu sıkma canini
sinyalleri detaylı anlatırmısın direk montaj yapılıyormu yoksa kesip biçme işlemi falan oluyor mu benimde durduğumda köpeğimin üzerime atlaması yüzünden sol tarafa düşürdüm sinyal gitti

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------

benimde 650 km lik izmir denizli gidiş donus seyahatim olmustu bir hafta once aydın otobanını 100 110 hiç kesmeden gectim 1 1bucuk saat onun dısında en uzun dinlenmem 5 10 dk surdu makinem saat gibi maşallah :cat: ama dun nazar deydi yaşli bi amcaya vurdum yaya gecidinde allahtan yavaslayabildim ikimizede bişey olmadı ama yatırmıs oldum motoru:pr: cok dikkatli olmak lazım yayalar bile motorsikletleri aractan saymıyor atlıyor yola
geçmiş olsun bende bir kere bir kadına denk gelmiştim öyle ama benimki yaya geçidi değildi debriyajı çekip kaçmıştım vizörü açıp nasıl kaydıysam yan arabadakiler bile duyuştu:queen:
 
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
22
Çok güzel bir gezi olmuş.
Çadırı ve diğer malzemeleri artçınız taşıdı galiba.
Böyle şeyleri taşımak için topcase aldım ama çok çirkin duruyor.
 
Katılım
24 Nis 2012
Mesajlar
18
geçmiş olsun o hocam benim motora da nazar değdi diyebiliriz gece çalmaya çalışmışlar sanırım yola çıkacağım günün gecesi direksiyon kilidini kırmışlar ama disk kilidini açamamışlar bırakıp gitmişler o disk kilidine verdiğim 40 tl nin her kuruşu helal valla:)

bu arada direksiyon kilidini yaptırabilir miyim bilen duyan var mıdır?
sanada geçmiş olsun kardeşim benim arkadaşın apacheyi direksiyon kilidini kırmadan sürükleye sürükleye götürdüler geçen ay yerde lastik izleri vardı ordan anladık suan için en iyi cözüm disk kilidi ve zincir gibi gözüküyor ama calmayı kafaya koyan hertürlü yapar:jocolor:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------

bide apache için disk kilidi nerden bulabilirim izmirde yada nette varmı acaba link falan?
 
Katılım
19 May 2012
Mesajlar
32
Şimdi servis 300 kmde gel yağını değişelim dedi (filtreyide değiştiricem), ama kullanım kılavuzunda 500 km diyor ilk servis için ? Sonçda rodajı düzgün yapıyorum ve 1000 km ye kadar her türlü uyacağım o yüzden 300 de yağ değitireyim diyorum ben.

Birde bazı üye arkadaşlar tam sentetik yağ kullanılmaz ıslak şanzıman diye vites geçişelrinde balata kaçırır deniyor, şimdi konu hakkında bilgim yok, ama bir yerde okudum yeni nesil tam sentetik yağlarda bu sorun kalkmış deniyor doğrumu acaba ? Yoksa yarı sentetik mi alayım, gerçi motoru devirli süren ani gaz açan biri değilim.

Birde tam sentetik yağ kullanıp sıkıntı yaşayan var mı hani debriyaj balatasının kaçırması ile ilgili. Gerçi servise sorcacağım onalr ne derse o tip bir yağ alacağımda hani yinede tecrübeli üyelere sorayım dedim.

Birde motoru çalıştırıyorum devir 1300 lerde jikle ile 30 saniye tutyorum, sonra bir 3-5 dakika ısınsın ve tam yağlama olsun diye bırakıyorum bu arada devirde yükseliyor yani 2000 devire kadar çıkıyor herhalde ısındığından dolayı böyle oluyor ? Yani normal mi ? İlk motorum o yüzden sorayım dedim.

Herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
27 Ağu 2011
Mesajlar
275
sinyalleri detaylı anlatırmısın direk montaj yapılıyormu yoksa kesip biçme işlemi falan oluyor mu benimde durduğumda köpeğimin üzerime atlaması yüzünden sol tarafa düşürdüm sinyal gitti


evet direk monte ediliyor kesme biçme yapmana gerek yok. ön kafa granajını açıyorsun sinyali tutan civatalar ve sinyallerin takılı oldugu jaklar belli zaten jaklardan cıkarıp kafa granajına bağlı oldugu somunlarıda sökünce orjinal sinyaller çıkıyor. ön sinyalleri takarken dikkat etmen gereken led sinyalleri takmadan önce sinyalin üzerine fazladan bir somun tak (orjinal sinyalden cıkan somunları üstüne geçiri ver ben öyle yaptım)ondan sonra yerine oturt arkadan somunu sık yoksa led sinyaller kafa granajının içine gömülüp kayboluyor o yuzden onune birer somun koyarsan kafa granajından dısarda kalıyor arka sinyalleride çamurlugun içinden somunlarını sök çek yerinden çıkart ondan sonra koltugu çıkart arka selenin oralarda yine jaklar var hangileri sinyallere ait bul (burda tavsiyem sinyalleri tek tek sök ledi tak sonra diger sinyali degiştir ki sag sol sinyal jaklarını karıştırmayasın ) sök orjinal sinyali cıkart led sinyali yerine oturt arkadan somununu sık sonra kablosunu tak diğerinide aynı şekil bukadar. biraz karışık oldu galiba ama inşallah yardımcı olabilmişimdir?? :D
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
sanada geçmiş olsun kardeşim benim arkadaşın apacheyi direksiyon kilidini kırmadan sürükleye sürükleye götürdüler geçen ay yerde lastik izleri vardı ordan anladık suan için en iyi cözüm disk kilidi ve zincir gibi gözüküyor ama calmayı kafaya koyan hertürlü yapar:jocolor:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------

bide apache için disk kilidi nerden bulabilirim izmirde yada nette varmı acaba link falan?
motomaxa bakabilirsin bende masterlockun var iki tane 2 cm ileri yada geri oynamıyor
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
aynen aynaları gorunce bende sasırdım elımde bıraz var usenmessem yaparım pazar gunu
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
@harunbir kampa 4 sirt cantasi ve 1 buyuk cantayla geldik. buyuk canta depo ustunde digerleri artcida olacak sekilde hayal edin bir. motor gorunmuyordu :) topcase cok yetersiz kalir gunluk kullanim icin belki uygun olabilir ama bu motorun seklini bitiriyor :) tabi bu eziyetin de bir guzel kismi var. suan deniz manzarali cadirimdan yaziyorum :p

@splex ve mehmet-gemli evet benim amortisor baslari ters. sifir aldigim bayi 2012 modeldeki iki degisiklikten biri oldugunu soylemisti. ilki de siyah gidon. tabi sonra diger 2012leri gorunce hepsinin ayni olmadigini anladim ama degisen bir sey yok nitekim. boyle daha farkli olmasiysa avantaj :)
 
Katılım
7 Şub 2012
Mesajlar
155
sanada geçmiş olsun kardeşim benim arkadaşın apacheyi direksiyon kilidini kırmadan sürükleye sürükleye götürdüler geçen ay yerde lastik izleri vardı ordan anladık suan için en iyi cözüm disk kilidi ve zincir gibi gözüküyor ama calmayı kafaya koyan hertürlü yapar:jocolor:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------

bide apache için disk kilidi nerden bulabilirim izmirde yada nette varmı acaba link falan?

saol aga nem motomaxten aldım masterlock iyi bişi gibi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst