sinyalleri detaylı anlatırmısın direk montaj yapılıyormu yoksa kesip biçme işlemi falan oluyor mu benimde durduğumda köpeğimin üzerime atlaması yüzünden sol tarafa düşürdüm sinyal gittiBen 10/40 yag kullanıyorum en son opetin yagını koydum bende aliskanlik oldu yav belki gereksiz ama 600 700 km arası mutlaka degistiriyorum yagıni zinciri yaglatiyorum spreyle
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:29 ----------
Enes sadece sinyalle kutardıysan bunada sükür ben ön arka sinyalleri let yaptım takimi 10 liradan 20 tl ye patladı kendim taktim hem Hesaplı hemde görüntü daha güzel oldu sıkma canini
geçmiş olsun bende bir kere bir kadına denk gelmiştim öyle ama benimki yaya geçidi değildi debriyajı çekip kaçmıştım vizörü açıp nasıl kaydıysam yan arabadakiler bile duyuştu:queen:benimde 650 km lik izmir denizli gidiş donus seyahatim olmustu bir hafta once aydın otobanını 100 110 hiç kesmeden gectim 1 1bucuk saat onun dısında en uzun dinlenmem 5 10 dk surdu makinem saat gibi maşallah :cat: ama dun nazar deydi yaşli bi amcaya vurdum yaya gecidinde allahtan yavaslayabildim ikimizede bişey olmadı ama yatırmıs oldum motorur: cok dikkatli olmak lazım yayalar bile motorsikletleri aractan saymıyor atlıyor yola
sanada geçmiş olsun kardeşim benim arkadaşın apacheyi direksiyon kilidini kırmadan sürükleye sürükleye götürdüler geçen ay yerde lastik izleri vardı ordan anladık suan için en iyi cözüm disk kilidi ve zincir gibi gözüküyor ama calmayı kafaya koyan hertürlü yapar:jocolor:geçmiş olsun o hocam benim motora da nazar değdi diyebiliriz gece çalmaya çalışmışlar sanırım yola çıkacağım günün gecesi direksiyon kilidini kırmışlar ama disk kilidini açamamışlar bırakıp gitmişler o disk kilidine verdiğim 40 tl nin her kuruşu helal valla
bu arada direksiyon kilidini yaptırabilir miyim bilen duyan var mıdır?
sinyalleri detaylı anlatırmısın direk montaj yapılıyormu yoksa kesip biçme işlemi falan oluyor mu benimde durduğumda köpeğimin üzerime atlaması yüzünden sol tarafa düşürdüm sinyal gitti
evet direk monte ediliyor kesme biçme yapmana gerek yok. ön kafa granajını açıyorsun sinyali tutan civatalar ve sinyallerin takılı oldugu jaklar belli zaten jaklardan cıkarıp kafa granajına bağlı oldugu somunlarıda sökünce orjinal sinyaller çıkıyor. ön sinyalleri takarken dikkat etmen gereken led sinyalleri takmadan önce sinyalin üzerine fazladan bir somun tak (orjinal sinyalden cıkan somunları üstüne geçiri ver ben öyle yaptım)ondan sonra yerine oturt arkadan somunu sık yoksa led sinyaller kafa granajının içine gömülüp kayboluyor o yuzden onune birer somun koyarsan kafa granajından dısarda kalıyor arka sinyalleride çamurlugun içinden somunlarını sök çek yerinden çıkart ondan sonra koltugu çıkart arka selenin oralarda yine jaklar var hangileri sinyallere ait bul (burda tavsiyem sinyalleri tek tek sök ledi tak sonra diger sinyali degiştir ki sag sol sinyal jaklarını karıştırmayasın ) sök orjinal sinyali cıkart led sinyali yerine oturt arkadan somununu sık sonra kablosunu tak diğerinide aynı şekil bukadar. biraz karışık oldu galiba ama inşallah yardımcı olabilmişimdir??![]()
birader senin arka amortisörler tersmi duruyo banamı öle geldi...
birader senin arka amortisörler tersmi duruyo banamı öle geldi...
motomaxa bakabilirsin bende masterlockun var iki tane 2 cm ileri yada geri oynamıyorsanada geçmiş olsun kardeşim benim arkadaşın apacheyi direksiyon kilidini kırmadan sürükleye sürükleye götürdüler geçen ay yerde lastik izleri vardı ordan anladık suan için en iyi cözüm disk kilidi ve zincir gibi gözüküyor ama calmayı kafaya koyan hertürlü yapar:jocolor:
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
bide apache için disk kilidi nerden bulabilirim izmirde yada nette varmı acaba link falan?
[url]http://img3.ressim.net/out.php/i5778065_resim-038-jpg[/URL]
[url]http://img3.ressim.net/out.php/i5778072_resim-323-jpg[/URL]
[url]http://img3.ressim.net/out.php/i5778071_resim-308-jpg[/URL]
[url]http://img3.ressim.net/out.php/i5778070_resim-174-jpg[/URL]
[url]http://img3.ressim.net/out.php/i5778069_resim-141-jpg[/URL]
[url]http://img3.ressim.net/out.php/i5778068_resim-127-jpg[/URL]
[url]http://img3.ressim.net/out.php/i5778067_resim-092-jpg[/URL]
[url]http://img3.ressim.net/out.php/i5778066_resim-075-jpg[/URL]
[url]http://img3.ressim.net/out.php/i5778065_resim-038-jpg[/URL]
carbon kaplama![]()
aynaları bende düşünüyorum
üzel olmuş...
:cherry::cat::cherry:eyvallah saol aynalarda güzel duruyor birde ön kafa granaj camında yan kapaklar parça parça yapıldıgı için atıyor tavsiye etmem ben biraz abarttım carbon işini yoksa aynalar ve cam yeterli ve yakışıyor![]()
sanada geçmiş olsun kardeşim benim arkadaşın apacheyi direksiyon kilidini kırmadan sürükleye sürükleye götürdüler geçen ay yerde lastik izleri vardı ordan anladık suan için en iyi cözüm disk kilidi ve zincir gibi gözüküyor ama calmayı kafaya koyan hertürlü yapar:jocolor:
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:17 ----------
bide apache için disk kilidi nerden bulabilirim izmirde yada nette varmı acaba link falan?