- Katılım
- 5 Eki 2006
- Mesajlar
- 15,037
Yok abi aman küçük görmek amaclı deyildi özür dilerim yanlıs anladın heralde.İnş kurarsın abi istedigin işi
en az 100 000 lazım... zaten isim hakkı alacaklar dünya para...
Yok abi aman küçük görmek amaclı deyildi özür dilerim yanlıs anladın heralde.İnş kurarsın abi istedigin işi
en az 100 000 lazım... zaten isim hakkı alacaklar dünya para...
Abi Önemli olan TVS yi yaymak Tek tvs satmakla olurmu ? 2 modeli var zaten Manisadaki yamaha bayisi yamaha kuba mondial kanuni arora her modeli satıyor
selamun aleyküm yarın motorla antalyaya gideceğim arkadaşlar açık öğretim sınavı için. şuan 900 km de motor. bi tavsiyeniz yada öneriniz varmı yola çıkmadan önce
slm arkadaşlar.
dün motosikletimle tam 535 km yol katettim.
antalya kepezden çıkıp kemer-kumluca-finike-demre-kaş-kalkan ve fethiyeye kadar gittim. saat 14:00 da yola çıktım ve saat 17:00 da fethiyedeydim. 335 km yi sadece finike ve kaş olmak üzere iki sigara molası ile geçtim. antalya- fethiye sahil yolundan ilk kez geçtim. yol bol virajlıydı bu edenle biraz temkinli gittim. dönüş yolunda ise elmalı-korkuteli-antalya güzergahını tercih ettim. orası sahil yoluna göre kısa ve gece sürüş yapacagım için daha az viraj var. 200 km lik yoluda sadece 1 defa mola vererek 3 saatte geldim.
giderken depoyu fulledim tam 67 liralık 95 oktan benzin aldım. tek kişi 90 kilo yerine göre 120 ye kadar çıktım yerine göre 40-50 ye kadar düştüm. ama genelde gaz kolu tam çevrili gittim. çünkü rampa çıkarken buna mecbursunuz.
eve geldigimde yakıt aldıgım seviyedeydi.
tahminimce 100 km de 2.8 lt yakıt tüketimim oldu.
yalnız şuda var çok yoruldum. birde gece dönüş yolu soguktu bacaklarım dondu ayrıca 4 mevsim eldiven olmasına ragmen ellerimi hissetmiyordum. sabah mecbur işe gittim yeni geldim.
selamun aleyküm yarın motorla antalyaya gideceğim arkadaşlar açık öğretim sınavı için. şuan 900 km de motor. bi tavsiyeniz yada öneriniz varmı yola çıkmadan önce
usul usul gel.
ben dün 535 km yol yaptım bir günde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------
sayfa sonuna denk geldiginden kimse farketmemiş.
benzin al ::asker::::whip::::gazla::selamun aleyküm yarın motorla antalyaya gideceğim arkadaşlar açık öğretim sınavı için. şuan 900 km de motor. bi tavsiyeniz yada öneriniz varmı yola çıkmadan önce
benzin al ::asker::::whip::::gazla::
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------
kazasız belasız gidip geldiğine sevindim.... yakıt uzun yolda kullanıma göre değişir...
soğukta motor kullanmak çok zor..
eyvallah ramazan.
yolda iki kez kaza riski atlattım. ilki giderken demre-kaş arasında sert bir viraj vardı ve viraj çizgisini kaçırdım viraj çizgisini kaçırmamın sebebide karşı şeridin sagına bir araç parketmiş bir anlık dalgınlık ile odaklandıgım yere gittim. allahtan o sırada karşıdan araç gelmiyordu.
birde geliş yolunda bir tır sollarken hatalı sollama yaptım. allahtan yol genişti ve karşıdan gelen araç emniyet şeridine taşarak ve bende aniden vites küçülttüm hız arttırarak yırttım.
uzun yolculuklarda motorun gücü çok önemli.... en çok uzun yolda araç sollarken güçlü motor olsun hissedersiniz... bu dünyada kanıtlanmıştır motor baktığınız yöne gider... deneyin ben denedim doğru... birde yolculuklarda en tehlikeli olan son 100ile 50 km dir... aha yol bitti deyip kendinizi salmanız..
geçen sene cbf 500 vardı dogrusu onu çok aradım. bastınmı uzuyordu. odaklandıgın yere dogru gidersin bunu daha önce defalarda ecrübe ettim. dünkü durum ise karşı şeridin sagına parkeden araca viraja girmeden bir anlık odaklanmamdan kaynaklandı. virajda keskin olunca karşı şeride geçmem saniyelik bir olaydı.
yolculugumun son kmleride yol bitmek bilmedi. gece 12 yi geçmeden evde olmak için son 150 km hiç durmadan bastım. ellerimi hissetmiyordum hem uyuştu hemde soguktu. rüzgar bi yandan soguk bir yandan eve geldigimde dayak yemiş gibiydim.
kazaların yüzde bilmem kaçı dönüş yolunda oluyomuş büyük bi oranı öyle söyleyim ....
Uzun yola hastayımslm arkadaşlar.
dün motosikletimle tam 535 km yol katettim.
antalya kepezden çıkıp kemer-kumluca-finike-demre-kaş-kalkan ve fethiyeye kadar gittim. saat 14:00 da yola çıktım ve saat 17:00 da fethiyedeydim. 335 km yi sadece finike ve kaş olmak üzere iki sigara molası ile geçtim. antalya- fethiye sahil yolundan ilk kez geçtim. yol bol virajlıydı bu edenle biraz temkinli gittim. dönüş yolunda ise elmalı-korkuteli-antalya güzergahını tercih ettim. orası sahil yoluna göre kısa ve gece sürüş yapacagım için daha az viraj var. 200 km lik yoluda sadece 1 defa mola vererek 3 saatte geldim.
giderken depoyu fulledim tam 67 liralık 95 oktan benzin aldım. tek kişi 90 kilo yerine göre 120 ye kadar çıktım yerine göre 40-50 ye kadar düştüm. ama genelde gaz kolu tam çevrili gittim. çünkü rampa çıkarken buna mecbursunuz.
eve geldigimde yakıt aldıgım seviyedeydi.
tahminimce 100 km de 2.8 lt yakıt tüketimim oldu.
yalnız şuda var çok yoruldum. birde gece dönüş yolu soguktu bacaklarım dondu ayrıca 4 mevsim eldiven olmasına ragmen ellerimi hissetmiyordum. sabah mecbur işe gittim yeni geldim.
İlk bakımı yaptırdıysan 100 km civarı seyret, yokuş aşağı ara sıra kapanarak süratini yükselt. Yani göster-çek km'n gelmiş. Kazasız belasızselamun aleyküm yarın motorla antalyaya gideceğim arkadaşlar açık öğretim sınavı için. şuan 900 km de motor. bi tavsiyeniz yada öneriniz varmı yola çıkmadan önce

