TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
selamun aleyküm yarın motorla antalyaya gideceğim arkadaşlar açık öğretim sınavı için. şuan 900 km de motor. bi tavsiyeniz yada öneriniz varmı yola çıkmadan önce
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
selamun aleyküm yarın motorla antalyaya gideceğim arkadaşlar açık öğretim sınavı için. şuan 900 km de motor. bi tavsiyeniz yada öneriniz varmı yola çıkmadan önce

usul usul gel.

ben dün 535 km yol yaptım bir günde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

slm arkadaşlar.

dün motosikletimle tam 535 km yol katettim.

antalya kepezden çıkıp kemer-kumluca-finike-demre-kaş-kalkan ve fethiyeye kadar gittim. saat 14:00 da yola çıktım ve saat 17:00 da fethiyedeydim. 335 km yi sadece finike ve kaş olmak üzere iki sigara molası ile geçtim. antalya- fethiye sahil yolundan ilk kez geçtim. yol bol virajlıydı bu edenle biraz temkinli gittim. dönüş yolunda ise elmalı-korkuteli-antalya güzergahını tercih ettim. orası sahil yoluna göre kısa ve gece sürüş yapacagım için daha az viraj var. 200 km lik yoluda sadece 1 defa mola vererek 3 saatte geldim.

giderken depoyu fulledim tam 67 liralık 95 oktan benzin aldım. tek kişi 90 kilo yerine göre 120 ye kadar çıktım yerine göre 40-50 ye kadar düştüm. ama genelde gaz kolu tam çevrili gittim. çünkü rampa çıkarken buna mecbursunuz.

eve geldigimde yakıt aldıgım seviyedeydi.

tahminimce 100 km de 2.8 lt yakıt tüketimim oldu.

yalnız şuda var çok yoruldum. birde gece dönüş yolu soguktu bacaklarım dondu ayrıca 4 mevsim eldiven olmasına ragmen ellerimi hissetmiyordum. sabah mecbur işe gittim yeni geldim.

sayfa sonuna denk geldiginden kimse farketmemiş.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
selamun aleyküm yarın motorla antalyaya gideceğim arkadaşlar açık öğretim sınavı için. şuan 900 km de motor. bi tavsiyeniz yada öneriniz varmı yola çıkmadan önce

yola çıkmadan önce besmele çek.. benzin al kask tak..yolun açık olsun.....

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------

usul usul gel.

ben dün 535 km yol yaptım bir günde.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------



sayfa sonuna denk geldiginden kimse farketmemiş.

kazasız belasız gidip geldiğine sevindim.... yakıt uzun yolda kullanıma göre değişir...
soğukta motor kullanmak çok zor..
 
Katılım
13 Eyl 2011
Mesajlar
503
besmelesiz evden bile çıkmam valla :) kaskımı koruyucu eldivenimi falan takacağım. yanımda birde artçım olacak., acelem yok dinlene dinlene giderim zaten fazla sıkıştırmam motoru. zaten rahatladı artık gaz yemesi falan rahatlaştı
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
benzin al ::asker::::whip::::gazla::

bak daha yaşım 18 1000rr la neredeyse her hafta sonu yozgat a eşimin yanına gidiyorum... akşam 8 gibi eve geldim... hop doğru net in başına .. ama motor sabah için hazır..benzin yağ zincir yağlaması... birtek sırtçantamı alıp yola devam edeceğim.... neyse sabah 04,30 gibi kalktım..elimi yüzümü yıkadım motora bir gazladım herekeyi geçtim bir lamba belirdi baktım benzin lambası.. babam hizar motoru için motorun benzinin çekmiş.. adam yozgat a gideceğimi bilmiyorki... neyse otobanda motoru yol kenarında benzinlik görene kadar sürdüm.... allahtan benzin bitmeden benzinlik bulduk..
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:21 ----------



kazasız belasız gidip geldiğine sevindim.... yakıt uzun yolda kullanıma göre değişir...
soğukta motor kullanmak çok zor..

eyvallah ramazan.

yolda iki kez kaza riski atlattım. ilki giderken demre-kaş arasında sert bir viraj vardı ve viraj çizgisini kaçırdım viraj çizgisini kaçırmamın sebebide karşı şeridin sagına bir araç parketmiş bir anlık dalgınlık ile odaklandıgım yere gittim. allahtan o sırada karşıdan araç gelmiyordu.

birde geliş yolunda bir tır sollarken hatalı sollama yaptım. allahtan yol genişti ve karşıdan gelen araç emniyet şeridine taşarak ve bende aniden vites küçülttüm hız arttırarak yırttım.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
eyvallah ramazan.

yolda iki kez kaza riski atlattım. ilki giderken demre-kaş arasında sert bir viraj vardı ve viraj çizgisini kaçırdım viraj çizgisini kaçırmamın sebebide karşı şeridin sagına bir araç parketmiş bir anlık dalgınlık ile odaklandıgım yere gittim. allahtan o sırada karşıdan araç gelmiyordu.

birde geliş yolunda bir tır sollarken hatalı sollama yaptım. allahtan yol genişti ve karşıdan gelen araç emniyet şeridine taşarak ve bende aniden vites küçülttüm hız arttırarak yırttım.

uzun yolculuklarda motorun gücü çok önemli.... en çok uzun yolda araç sollarken güçlü motor olsun hissedersiniz... bu dünyada kanıtlanmıştır motor baktığınız yöne gider... deneyin ben denedim doğru... birde yolculuklarda en tehlikeli olan son 100ile 50 km dir... aha yol bitti deyip kendinizi salmanız..
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
uzun yolculuklarda motorun gücü çok önemli.... en çok uzun yolda araç sollarken güçlü motor olsun hissedersiniz... bu dünyada kanıtlanmıştır motor baktığınız yöne gider... deneyin ben denedim doğru... birde yolculuklarda en tehlikeli olan son 100ile 50 km dir... aha yol bitti deyip kendinizi salmanız..

geçen sene cbf 500 vardı dogrusu onu çok aradım. bastınmı uzuyordu. odaklandıgın yere dogru gidersin bunu daha önce defalarda ecrübe ettim. dünkü durum ise karşı şeridin sagına parkeden araca viraja girmeden bir anlık odaklanmamdan kaynaklandı. virajda keskin olunca karşı şeride geçmem saniyelik bir olaydı.

yolculugumun son kmleride yol bitmek bilmedi. gece 12 yi geçmeden evde olmak için son 150 km hiç durmadan bastım. ellerimi hissetmiyordum hem uyuştu hemde soguktu. rüzgar bi yandan soguk bir yandan eve geldigimde dayak yemiş gibiydim.
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
kazaların yüzde bilmem kaçı dönüş yolunda oluyomuş büyük bi oranı öyle söyleyim ....
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
geçen sene cbf 500 vardı dogrusu onu çok aradım. bastınmı uzuyordu. odaklandıgın yere dogru gidersin bunu daha önce defalarda ecrübe ettim. dünkü durum ise karşı şeridin sagına parkeden araca viraja girmeden bir anlık odaklanmamdan kaynaklandı. virajda keskin olunca karşı şeride geçmem saniyelik bir olaydı.

yolculugumun son kmleride yol bitmek bilmedi. gece 12 yi geçmeden evde olmak için son 150 km hiç durmadan bastım. ellerimi hissetmiyordum hem uyuştu hemde soguktu. rüzgar bi yandan soguk bir yandan eve geldigimde dayak yemiş gibiydim.

ben denizliden kara kışta geldim......... soğuk nedir iyi bilirim.. tipiye bile maruz kalmıştım....

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:54 ----------

kazaların yüzde bilmem kaçı dönüş yolunda oluyomuş büyük bi oranı öyle söyleyim ....




aynen ağa aha yol bitti eve geldim az kaldı biraz daha hızlanayım...
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
dün motora sedat57 takviye getirdi... devamlı boş durmaktan yanan benzin lambası sönsünde patlamasın diye 4 litre benzin boşalttık....
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
slm arkadaşlar.

dün motosikletimle tam 535 km yol katettim.

antalya kepezden çıkıp kemer-kumluca-finike-demre-kaş-kalkan ve fethiyeye kadar gittim. saat 14:00 da yola çıktım ve saat 17:00 da fethiyedeydim. 335 km yi sadece finike ve kaş olmak üzere iki sigara molası ile geçtim. antalya- fethiye sahil yolundan ilk kez geçtim. yol bol virajlıydı bu edenle biraz temkinli gittim. dönüş yolunda ise elmalı-korkuteli-antalya güzergahını tercih ettim. orası sahil yoluna göre kısa ve gece sürüş yapacagım için daha az viraj var. 200 km lik yoluda sadece 1 defa mola vererek 3 saatte geldim.

giderken depoyu fulledim tam 67 liralık 95 oktan benzin aldım. tek kişi 90 kilo yerine göre 120 ye kadar çıktım yerine göre 40-50 ye kadar düştüm. ama genelde gaz kolu tam çevrili gittim. çünkü rampa çıkarken buna mecbursunuz.

eve geldigimde yakıt aldıgım seviyedeydi.

tahminimce 100 km de 2.8 lt yakıt tüketimim oldu.

yalnız şuda var çok yoruldum. birde gece dönüş yolu soguktu bacaklarım dondu ayrıca 4 mevsim eldiven olmasına ragmen ellerimi hissetmiyordum. sabah mecbur işe gittim yeni geldim.
Uzun yola hastayım :) Yakıt fena değil, ama daha az yakılabilirdi. 535 km az bir yol değil. Sırf rüzgar çarpmasından bile vücut sersemliyor. Ne kadar kışlık eldiven giyseniz de hava soğuk oldu mu ister istemez etkiliyor. Sana geçmiş olsun diyelim o zaman :wiinkk:
selamun aleyküm yarın motorla antalyaya gideceğim arkadaşlar açık öğretim sınavı için. şuan 900 km de motor. bi tavsiyeniz yada öneriniz varmı yola çıkmadan önce
İlk bakımı yaptırdıysan 100 km civarı seyret, yokuş aşağı ara sıra kapanarak süratini yükselt. Yani göster-çek km'n gelmiş. Kazasız belasız
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bir iyileşsemde motora binsem yaw...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:43 ----------



Uploaded with ImageShack.us

ah ah otobüsle şehir den şehire dolaştım insanları umutlarına taşıdığım günler geldi aklıma... ne oldum demeyin ne olacağım deyin...



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Ramazan yanlız söz güzelmiş hoşuma gitti :)

Evet arkadaşlar Tvs grubundan kimler geliyor Yuvacık'a ? :)

Toplanın millet. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst