benimki eski kasa tazyikli su ile 160 ın altına indi:cat:bakın bu motora 160 üzerinde gösteririz... sıkıntı değil.. ama motorun üzerindeki kişi 50 -60 kilo olacak boyu çok uzun olmayacak ve uzun yolda rampa aşşağı olacak... mekan belli ankara kızılcıhamam sapağı..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------
tazzikli su ile 160 yapmaz motort....
benimki eski kasa tazyikli su ile 160 ın altına indi:cat:
merhaba arkadaşar bilgisayarım bozulmuştu ve telefonla girmekten gınağı gelmişti.yeni bilgisayarımı(notebookumu) aldım bu pc'den ilk mesajım
artık resimlere rahat rahat bakabilirim, her türlü smiley kullanabilirim :flower:
buda motorumun son hali
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5714931_300420121878-jpg[/URL]
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5714932_300420121879-jpg[/URL]
deponun üzerinde ufak bi zedelenme oldu, oda benim nazarlığım olsun
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5714933_300420121875-jpg[/URL]
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5714934_300420121874-jpg[/URL]
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5714935_300420121876-jpg[/URL]
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5714936_300420121877-jpg[/URL]
bilenler bilir ufak bir kaza atlatmıştım, arkaya en son çanta demiri taktı usta.(çanta yerine sırt çantası düşünüyorum)
son olarak şunu belirteyim.şu an türkiyedeki en uygun fiyatı vermeme rağmen 10 gündür sadece 2 kişi aradı (biri renault manager takas teklifi.ne düşünüyorsunuz?), piyasası gerçekten hakettiği yerde değil apache'nin.olması gereken yerden daha aşağıda.ama 200cc modeli gelirse pazar payının bir nebze canlanacağını düşünüyorum.
bi dahaki gittiğimde videosunu çekeyim istiyosan :d:dyok yaw o kadarda değildir....
bi dahaki gittiğimde videosunu çekeyim istiyosan :d:d
orijinal dişli hafif rampa 134 gördüm.1700 km de motorum.ayrıca selam herkese bayadır yazamadım.
selam arkaşlar bende apecheci olarak aranıza yeni katıldım herkese kazasız belasız sürüşlerrr
selam arkaşlar bende apecheci olarak aranıza yeni katıldım herkese kazasız belasız sürüşlerrr
ıslanmak güzeldir.............
tamam ilk gittiğimde çekicem :dinanmamazlık değilde meraktan video su iyi olur yane....
Günaydın. Arkadaslar. İşe gidlyorum ibrahim hayırlı olsun benim mekandasın. Yuvacıga bekliyorum ıslanması lazım. Saat 9,30 gibi bugünkü rut darıca eti eti eti