TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Merhaba arkadaşlar . Birsüre aranızda olamadım bazı sebeplerden dolayı . nasılsınız iyisiniz inşallah ?

Bu arada benim motordan bu aralar garip sesler çıkmaya başladı . Gaz verince sanki motorun içinde birşeyler kırılmış gibi bir ses geliyor ve egsoz sesi de değişti cooper motorların sesi gibi ses çıkarmaya başladı . Bir ara bazı arkadaşlarda buna benzer bir arıza olduğundan bahsediyorlardı. Acaba bu neden kaynaklıdır bilgisi olan varmıdır ? Subap ayarı mı yaptırmak lazım acaba

Ses aynen bu şekilde videosunu çektim.

http://youtu.be/eXJOmoqd8FI
egsoz üzerindeki metal korumalar gibi geldi bana
 
Katılım
24 Nis 2012
Mesajlar
18
merhaba arkadaşlar. bi arkadaşım yeni apache almayı düşünüyor ama 2.el ile sıfır arasında kaldı. sizin görüşleriniz nedir ?
ayrıca 2012 modellerde titreşim azalmıs deniyor nekadar azaldı deneyenler varmı aramızda
diger sorum 2012 model apacheyi plaka ruhsat haric alabilecegimiz en uygun fiyat nedir? (motor denizliden alınacak)
 
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
27
Merhaba arkadaşlar . Birsüre aranızda olamadım bazı sebeplerden dolayı . nasılsınız iyisiniz inşallah ?

Bu arada benim motordan bu aralar garip sesler çıkmaya başladı . Gaz verince sanki motorun içinde birşeyler kırılmış gibi bir ses geliyor ve egsoz sesi de değişti cooper motorların sesi gibi ses çıkarmaya başladı . Bir ara bazı arkadaşlarda buna benzer bir arıza olduğundan bahsediyorlardı. Acaba bu neden kaynaklıdır bilgisi olan varmıdır ? Subap ayarı mı yaptırmak lazım acaba

Ses aynen bu şekilde videosunu çektim.

http://youtu.be/eXJOmoqd8FI

aynı sesle uzun süre akraba olmuştum. egzosun üstündeki demirden ses geliyor , civatalar gevşemiştir. çok dandik o kısım
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
arkadaşlar şu zamana kadar tvs benim için en iyi 150 cc lık motordu tıtresımı saymazsak ama artık bıtmıstır benım ıcın satıs sonrası hızmetı 0 olan bır fırmadır tvs apache gunlerdır gostergem su al alıyor degısmesı lazım dıyorum bır haftadı benı arayacaklar guya almayan almasın 10 20 km yavas gıdın honda alın yamaha alın bunlar motora bır sey olmadıgı muhlet garantıde dıyorlar soguttular benı motordan soyturkmudur nedır koymuslar onu telın basına ne ınan beye baglıo ne halıl beye kendısıde bır halttan anlamıyor her aradıgımda sana donus yapılacak dıyor yarın gıdecem tükodere şikayetçi olucam gerekırsede mahkemeye verıcem alırken depomda leke vardı pasta cıla ıle cıkarırız dedı fırma cıkartamadı 1 yıl oldu hala depo gondercekler oyalayıp duruyorlar tvs yı arıyorum bayının sorumlulugunda dıyor bayıye soruyorum onlar gondermezse ben garantıden nasıl degıstırım dıyor boyadakı leke uretım hatası oldugu ıcın bayıde haklı dogal olarak tükodere sıkayetcı olup motor defolu bıya hatası var dıe dava acmaya karar verdım yarında bır sonuc alamazsam UZAK DURUN BU MOTORDAN AZICIK AKLINIZ VARSA
Herhalde bu başlıkta İstanbul TVS ile ilk sorun yaşayan kişi benimdir. Evet arkadaşlar bayağı bir önceki sayfalara bakarsanız, servis ve satış sonrasıyla ilgili çağrımı görürsünüz. O zaman da söylüyordum şimdi de söylüyorum. Müşteri memnuniyetinin yerlerde olduğu şu durumda en ufak sorunuzu İstanbul TVS ile paylaşın. Sesimiz toplu olarak çıkarsa ancak birşeyler değişir diye düşünüyorum. Motor güzel herşey güzel... ama TVS Türkiye bu işi sallıyor. İSOTO'da bu işi ehline verecek bir yönetici mutlaka vardır. Fakat şuanki durum ile Türkiye pazarında fazla pay sahibi olamazlar. Yine de -Yiğidi öldür hakkını yeme- olay kişilerle ilgili bunu unutmayalım.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Arkadaslar uzun zamandan beridir yazamıyorum. Şehir dışındayım motoruda evin önüne kitledin 25 gündür çalışmıyor herhalde geri döndüğümde bir sorunla karşılasmam inş ? Bu arada antalyada ki arkadaslarla buluşalım bir ara?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Arkadaslar uzun zamandan beridir yazamıyorum. Şehir dışındayım motoruda evin önüne kitledin 25 gündür çalışmıyor herhalde geri döndüğümde bir sorunla karşılasmam inş ? Bu arada antalyada ki arkadaslarla buluşalım bir ara?
birşey olmaz merak etmeyin akü bitse bile kick start var bence tek sorun hırsızlar
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Ramazan link teki sese bir kulak ver neden yapar bende merak. Ettim
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Ramazan link teki sese bir kulak ver neden yapar bende merak. Ettim

eğzost tan geliyor... yada eğzostun üzerindeki bir civata yada saç tan.. bellik ya civatadan çıkmış yada kaynaktan atmış bir saç parçası var... motorla alakalı değil...

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------

gevşeyen bir civata veya kırılan bir parça saç....
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
almak istediğim motor satıldığı için motorun ilanı tekrar düzenlenip satışa konulmuştur... satılmasın önemi yok zaten.. 3900 lira.. takasda 4000 lira... yamaha xj6 hayalleri başka bahara....
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
Merhaba arkadaşlar . Birsüre aranızda olamadım bazı sebeplerden dolayı . nasılsınız iyisiniz inşallah ?

Bu arada benim motordan bu aralar garip sesler çıkmaya başladı . Gaz verince sanki motorun içinde birşeyler kırılmış gibi bir ses geliyor ve egsoz sesi de değişti cooper motorların sesi gibi ses çıkarmaya başladı . Bir ara bazı arkadaşlarda buna benzer bir arıza olduğundan bahsediyorlardı. Acaba bu neden kaynaklıdır bilgisi olan varmıdır ? Subap ayarı mı yaptırmak lazım acaba

Ses aynen bu şekilde videosunu çektim.

http://youtu.be/eXJOmoqd8FI


hacı aynen bu ses bendede çıkmaya başladı 2 haftadır bu sesle yatıp kalkıyorum. ısındığı zaman çıkıyor. egzoz kısmından biyerden geliyor. tamda düz yolda sabit kullandığım devirdeyken çıkıyor. sürüş zevkinin tamamen içine ediyor. belki benim şansımadır ama çok can yakacak bir ses bu ses.

sorun varsa kurcalamadan edemem. o egzoz un üzerindeki herşeyi söktüm o ses yine var.egzozun bağlantı yerleri hariç hiçbiryerle teması yok. bağlantı yerleride gayet sıkı. yine ses var. şimdi bu yazıyı okuyan herkes diyecek ki "egzozun içinden sac fln koğmuştur titreyince ordan ses geliyodur". bende öyle düşündüm. spiral ile egzozun altını boydan boya kestim içini iyice açtım. içinde bırakın titremeyle oynamayı. çekiçle vursanız bile kımıldamayacak sağlamlık var. herşey taş gibi. ben yinede açmışken kaynak vurayım dedim. gözümün gördüğü herşeyi bol bol puntaladım. 2 elektrot gitti heralde sadece küçük küçük puntalarla. sonra geri kapattım. yerine bi taktım ki herşey kaldığı yerden devam ediyor. :D :D

ne yapsam bilemedimde artık haftasonuna kadar kurcalayacağım. bişeyler bulamazsam iyi bi ustaya götürmekde fayda var :D
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Süvari o tıkırtı değilde çat çat çat diye bir ses var gaz verdikçe belirginleşiyor öyle bir ses varsa eğer egsozun boğaz keçesi var motora bağlantı yerinde içeride ona bir bakmanızı tavsiye ederim benim ses te değişmişti sübap sesine benzer gibi bir ses keçeyi değiştirdik ses düzeldi.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
arkadaşlar arka pegleri baglantı yerlerinden gres ile yaglayın. ayrıca eger ses egsozdan geliyorsa ve motosikletiniz garanti kapsamındaysa götürün yapsınlar.
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Arkadaşlar biraz forum renklensin. :) Buyurun :) ::haapppy:

20120514369.jpg

20120514370.jpg

20120514371.jpg

20120514372.jpg

20120514373.jpg

20120514374.jpg

20120514375.jpg

20120514376kbxy.jpg
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
Arkadaslar uzun zamandan beridir yazamıyorum. Şehir dışındayım motoruda evin önüne kitledin 25 gündür çalışmıyor herhalde geri döndüğümde bir sorunla karşılasmam inş ? Bu arada antalyada ki arkadaslarla buluşalım bir ara?

Haberleşelim görüşelim bir ara iyi olur bu sitede 4-5 kişi varız Antalya olarak.

hacı aynen bu ses bendede çıkmaya başladı 2 haftadır bu sesle yatıp kalkıyorum. ısındığı zaman çıkıyor. egzoz kısmından biyerden geliyor. tamda düz yolda sabit kullandığım devirdeyken çıkıyor. sürüş zevkinin tamamen içine ediyor. belki benim şansımadır ama çok can yakacak bir ses bu ses.

sorun varsa kurcalamadan edemem. o egzoz un üzerindeki herşeyi söktüm o ses yine var.egzozun bağlantı yerleri hariç hiçbiryerle teması yok. bağlantı yerleride gayet sıkı. yine ses var. şimdi bu yazıyı okuyan herkes diyecek ki "egzozun içinden sac fln koğmuştur titreyince ordan ses geliyodur". bende öyle düşündüm. spiral ile egzozun altını boydan boya kestim içini iyice açtım. içinde bırakın titremeyle oynamayı. çekiçle vursanız bile kımıldamayacak sağlamlık var. herşey taş gibi. ben yinede açmışken kaynak vurayım dedim. gözümün gördüğü herşeyi bol bol puntaladım. 2 elektrot gitti heralde sadece küçük küçük puntalarla. sonra geri kapattım. yerine bi taktım ki herşey kaldığı yerden devam ediyor. :D :D

ne yapsam bilemedimde artık haftasonuna kadar kurcalayacağım. bişeyler bulamazsam iyi bi ustaya götürmekde fayda var :D

Arkadaşlar bugün motoru bir tamirciye gösterdim çıkan ses için . Egsozun içindeki susturucu kırılmış egsozun değişmesi gerek filan dedi. Doğru servisin yolunu tuttum garanti kapsamında değiştirmek için. Servis egozun motordan çıkan kısmında 2 tane vida var onları sıktı . Vidaları sıktıktan sonra egsoz sesi de normale döndü o şıkırtı da gitti . Ben motordan geliyor sanmıştım sesi meğer egsozdan mış.Servis ilk defa bir işe yaradı. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlara yardımcı olur belki . İsteyen olrsa fotoğrafını çeker koyarım o vidaların. Titreşimin bazı zararları işte :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, benim 1400km'deki motor yaklaşık kaç paradan satılabilir? 2011 füme renkli, kappa k35 çantalı falan? Nokta çiziğide yok maşallah! :)
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Haberleşelim görüşelim bir ara iyi olur bu sitede 4-5 kişi varız Antalya olarak.



Arkadaşlar bugün motoru bir tamirciye gösterdim çıkan ses için . Egsozun içindeki susturucu kırılmış egsozun değişmesi gerek filan dedi. Doğru servisin yolunu tuttum garanti kapsamında değiştirmek için. Servis egozun motordan çıkan kısmında 2 tane vida var onları sıktı . Vidaları sıktıktan sonra egsoz sesi de normale döndü o şıkırtı da gitti . Ben motordan geliyor sanmıştım sesi meğer egsozdan mış.Servis ilk defa bir işe yaradı. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlara yardımcı olur belki . İsteyen olrsa fotoğrafını çeker koyarım o vidaların. Titreşimin bazı zararları işte :)

Ben de o 2 civatanın olduğu yerde keçe var benim keçe erimiş gitmişti yamulmuş bir şeyler olmuştu ordan kaçırıyordu ses yapıyordu garip bir ses demek gevşeyincede yapıyor aynı sesi.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
günaydın millet nasılsnız ne var ne yok hayat nasıl... ben iiyiiyim


ben size o ses egzostan veya gevşeyen bir parçadan geliyor demiştim :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst