- Katılım
- 25 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,222
günaydın millet...............
ramazan bana tel .numaranı yazarsan sevinirim kardeşim
günaydın millet...............
egsoz üzerindeki metal korumalar gibi geldi banaMerhaba arkadaşlar . Birsüre aranızda olamadım bazı sebeplerden dolayı . nasılsınız iyisiniz inşallah ?
Bu arada benim motordan bu aralar garip sesler çıkmaya başladı . Gaz verince sanki motorun içinde birşeyler kırılmış gibi bir ses geliyor ve egsoz sesi de değişti cooper motorların sesi gibi ses çıkarmaya başladı . Bir ara bazı arkadaşlarda buna benzer bir arıza olduğundan bahsediyorlardı. Acaba bu neden kaynaklıdır bilgisi olan varmıdır ? Subap ayarı mı yaptırmak lazım acaba
Ses aynen bu şekilde videosunu çektim.
http://youtu.be/eXJOmoqd8FI
ramazan bana tel .numaranı yazarsan sevinirim kardeşimsenin apaciyi bana alalım,yabancıya gitmesin
![]()
Merhaba arkadaşlar . Birsüre aranızda olamadım bazı sebeplerden dolayı . nasılsınız iyisiniz inşallah ?
Bu arada benim motordan bu aralar garip sesler çıkmaya başladı . Gaz verince sanki motorun içinde birşeyler kırılmış gibi bir ses geliyor ve egsoz sesi de değişti cooper motorların sesi gibi ses çıkarmaya başladı . Bir ara bazı arkadaşlarda buna benzer bir arıza olduğundan bahsediyorlardı. Acaba bu neden kaynaklıdır bilgisi olan varmıdır ? Subap ayarı mı yaptırmak lazım acaba
Ses aynen bu şekilde videosunu çektim.
http://youtu.be/eXJOmoqd8FI
Herhalde bu başlıkta İstanbul TVS ile ilk sorun yaşayan kişi benimdir. Evet arkadaşlar bayağı bir önceki sayfalara bakarsanız, servis ve satış sonrasıyla ilgili çağrımı görürsünüz. O zaman da söylüyordum şimdi de söylüyorum. Müşteri memnuniyetinin yerlerde olduğu şu durumda en ufak sorunuzu İstanbul TVS ile paylaşın. Sesimiz toplu olarak çıkarsa ancak birşeyler değişir diye düşünüyorum. Motor güzel herşey güzel... ama TVS Türkiye bu işi sallıyor. İSOTO'da bu işi ehline verecek bir yönetici mutlaka vardır. Fakat şuanki durum ile Türkiye pazarında fazla pay sahibi olamazlar. Yine de -Yiğidi öldür hakkını yeme- olay kişilerle ilgili bunu unutmayalım.arkadaşlar şu zamana kadar tvs benim için en iyi 150 cc lık motordu tıtresımı saymazsak ama artık bıtmıstır benım ıcın satıs sonrası hızmetı 0 olan bır fırmadır tvs apache gunlerdır gostergem su al alıyor degısmesı lazım dıyorum bır haftadı benı arayacaklar guya almayan almasın 10 20 km yavas gıdın honda alın yamaha alın bunlar motora bır sey olmadıgı muhlet garantıde dıyorlar soguttular benı motordan soyturkmudur nedır koymuslar onu telın basına ne ınan beye baglıo ne halıl beye kendısıde bır halttan anlamıyor her aradıgımda sana donus yapılacak dıyor yarın gıdecem tükodere şikayetçi olucam gerekırsede mahkemeye verıcem alırken depomda leke vardı pasta cıla ıle cıkarırız dedı fırma cıkartamadı 1 yıl oldu hala depo gondercekler oyalayıp duruyorlar tvs yı arıyorum bayının sorumlulugunda dıyor bayıye soruyorum onlar gondermezse ben garantıden nasıl degıstırım dıyor boyadakı leke uretım hatası oldugu ıcın bayıde haklı dogal olarak tükodere sıkayetcı olup motor defolu bıya hatası var dıe dava acmaya karar verdım yarında bır sonuc alamazsam UZAK DURUN BU MOTORDAN AZICIK AKLINIZ VARSA
birşey olmaz merak etmeyin akü bitse bile kick start var bence tek sorun hırsızlarArkadaslar uzun zamandan beridir yazamıyorum. Şehir dışındayım motoruda evin önüne kitledin 25 gündür çalışmıyor herhalde geri döndüğümde bir sorunla karşılasmam inş ? Bu arada antalyada ki arkadaslarla buluşalım bir ara?
Ramazan link teki sese bir kulak ver neden yapar bende merak. Ettim
Merhaba arkadaşlar . Birsüre aranızda olamadım bazı sebeplerden dolayı . nasılsınız iyisiniz inşallah ?
Bu arada benim motordan bu aralar garip sesler çıkmaya başladı . Gaz verince sanki motorun içinde birşeyler kırılmış gibi bir ses geliyor ve egsoz sesi de değişti cooper motorların sesi gibi ses çıkarmaya başladı . Bir ara bazı arkadaşlarda buna benzer bir arıza olduğundan bahsediyorlardı. Acaba bu neden kaynaklıdır bilgisi olan varmıdır ? Subap ayarı mı yaptırmak lazım acaba
Ses aynen bu şekilde videosunu çektim.
http://youtu.be/eXJOmoqd8FI
Arkadaslar uzun zamandan beridir yazamıyorum. Şehir dışındayım motoruda evin önüne kitledin 25 gündür çalışmıyor herhalde geri döndüğümde bir sorunla karşılasmam inş ? Bu arada antalyada ki arkadaslarla buluşalım bir ara?
hacı aynen bu ses bendede çıkmaya başladı 2 haftadır bu sesle yatıp kalkıyorum. ısındığı zaman çıkıyor. egzoz kısmından biyerden geliyor. tamda düz yolda sabit kullandığım devirdeyken çıkıyor. sürüş zevkinin tamamen içine ediyor. belki benim şansımadır ama çok can yakacak bir ses bu ses.
sorun varsa kurcalamadan edemem. o egzoz un üzerindeki herşeyi söktüm o ses yine var.egzozun bağlantı yerleri hariç hiçbiryerle teması yok. bağlantı yerleride gayet sıkı. yine ses var. şimdi bu yazıyı okuyan herkes diyecek ki "egzozun içinden sac fln koğmuştur titreyince ordan ses geliyodur". bende öyle düşündüm. spiral ile egzozun altını boydan boya kestim içini iyice açtım. içinde bırakın titremeyle oynamayı. çekiçle vursanız bile kımıldamayacak sağlamlık var. herşey taş gibi. ben yinede açmışken kaynak vurayım dedim. gözümün gördüğü herşeyi bol bol puntaladım. 2 elektrot gitti heralde sadece küçük küçük puntalarla. sonra geri kapattım. yerine bi taktım ki herşey kaldığı yerden devam ediyor.![]()
![]()
ne yapsam bilemedimde artık haftasonuna kadar kurcalayacağım. bişeyler bulamazsam iyi bi ustaya götürmekde fayda var![]()
Haberleşelim görüşelim bir ara iyi olur bu sitede 4-5 kişi varız Antalya olarak.
Arkadaşlar bugün motoru bir tamirciye gösterdim çıkan ses için . Egsozun içindeki susturucu kırılmış egsozun değişmesi gerek filan dedi. Doğru servisin yolunu tuttum garanti kapsamında değiştirmek için. Servis egozun motordan çıkan kısmında 2 tane vida var onları sıktı . Vidaları sıktıktan sonra egsoz sesi de normale döndü o şıkırtı da gitti . Ben motordan geliyor sanmıştım sesi meğer egsozdan mış.Servis ilk defa bir işe yaradı. Aynı sorunu yaşayan arkadaşlara yardımcı olur belki . İsteyen olrsa fotoğrafını çeker koyarım o vidaların. Titreşimin bazı zararları işte![]()