
sen şimdi elle me bırak rodaj bitince düzelir. düzelmez ise düşürürsün biraz.Motor sıcak iken rolantisi 2000 gösteriyor düşürmelimiyim 1400 yoksa rotaj zamanında karışmamalimıyım
kardeş,ana km.nin haricinde TRİP A ve TRİP B diye (sıfırlanabilen) 2 alt km.sayacı daha var.koray kardeşin dediği gibi;mod tusuna bır kere bastıgında ekran degısecektır trıp a dıye yazar asagıda km yazar altındada sıfırlamak ıcınde set tusuna basılı tutman yeterlı.iyi akşamlar herkese bir şey sormak istiyorum. bu dijital göstergede km sayacı var tamam. ama sıfırlanabilir bir sayaç daha olması gerekmiyomuydu yada ben çözemedim bilgisi olan arkadaşlar yorum yazarsa sevinirim. yani benzin aldığımda yada yağ değiştirdiğimde km sıfırlamak istiyorum ama ana km sayacı sıfırlanmıyo zaten. ikinci bir sayaç varmı yokmu onu öğrenmek istiyorum.
kardeş,ana km.nin haricinde TRİP A ve TRİP B diye (sıfırlanabilen) 2 alt km.sayacı daha var.koray kardeşin dediği gibi;mod tusuna bır kere bastıgında ekran degısecektır trıp a dıye yazar asagıda km yazar altındada sıfırlamak ıcınde set tusuna basılı tutman yeterlı.
mod tusuna bır kere bastıgında ekran degısecektır trıp a dıye yazar asagıda km yazar altındada sıfırlamak ıcınde set tusuna basılı tutman yeterlı
arkadaşlar bir arkadaşıma çanta demiri bulamadık balıkesirde, güvenilir bildiğiniz bir site var mı orada alsak en sonunda bendekini söküp vericem kafamın etini yedi 2 haftadır
merhaba Hakan özlettin kendiniMerhaba arkadaşlar . Birsüre aranızda olamadım bazı sebeplerden dolayı . nasılsınız iyisiniz inşallah ?
Bu arada benim motordan bu aralar garip sesler çıkmaya başladı . Gaz verince sanki motorun içinde birşeyler kırılmış gibi bir ses geliyor ve egsoz sesi de değişti cooper motorların sesi gibi ses çıkarmaya başladı . Bir ara bazı arkadaşlarda buna benzer bir arıza olduğundan bahsediyorlardı. Acaba bu neden kaynaklıdır bilgisi olan varmıdır ? Subap ayarı mı yaptırmak lazım acaba
Ses aynen bu şekilde videosunu çektim.
http://youtu.be/eXJOmoqd8FI
Merhaba arkadaşlar . Birsüre aranızda olamadım bazı sebeplerden dolayı . nasılsınız iyisiniz inşallah ?
Bu arada benim motordan bu aralar garip sesler çıkmaya başladı . Gaz verince sanki motorun içinde birşeyler kırılmış gibi bir ses geliyor ve egsoz sesi de değişti cooper motorların sesi gibi ses çıkarmaya başladı . Bir ara bazı arkadaşlarda buna benzer bir arıza olduğundan bahsediyorlardı. Acaba bu neden kaynaklıdır bilgisi olan varmıdır ? Subap ayarı mı yaptırmak lazım acaba
Ses aynen bu şekilde videosunu çektim.
http://youtu.be/eXJOmoqd8FI
İstanbul Sürat Motor'dan sipariş verebilirsiniz. Kargolarlar ürünü. Telefon numarası: (0212) 268 67 63
kanka sakin ol yaa bu yeni kasayıda ne çürük yapmışlararkadaşlar şu zamana kadar tvs benim için en iyi 150 cc lık motordu tıtresımı saymazsak ama artık bıtmıstır benım ıcın satıs sonrası hızmetı 0 olan bır fırmadır tvs apache gunlerdır gostergem su al alıyor degısmesı lazım dıyorum bır haftadı benı arayacaklar guya almayan almasın 10 20 km yavas gıdın honda alın yamaha alın bunlar motora bır sey olmadıgı muhlet garantıde dıyorlar soguttular benı motordan soyturkmudur nedır koymuslar onu telın basına ne ınan beye baglıo ne halıl beye kendısıde bır halttan anlamıyor her aradıgımda sana donus yapılacak dıyor yarın gıdecem tükodere şikayetçi olucam gerekırsede mahkemeye verıcem alırken depomda leke vardı pasta cıla ıle cıkarırız dedı fırma cıkartamadı 1 yıl oldu hala depo gondercekler oyalayıp duruyorlar tvs yı arıyorum bayının sorumlulugunda dıyor bayıye soruyorum onlar gondermezse ben garantıden nasıl degıstırım dıyor boyadakı leke uretım hatası oldugu ıcın bayıde haklı dogal olarak tükodere sıkayetcı olup motor defolu bıya hatası var dıe dava acmaya karar verdım yarında bır sonuc alamazsam UZAK DURUN BU MOTORDAN AZICIK AKLINIZ VARSA