TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
tvs apache soğukken tekler biraz ısındıktan sonra sorun olmaz ilk çalıştırdıktan 1 dk sonra hareket edin sorun olmaz. motorun daha rodajda devirin inip çıkabilir zamanla oturur:cat:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
1400 devirde

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:59 ----------

çanta demiri konusunda bilgisi olan yok mu

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:02 ----------

bugün yaptığım trilye gezimden tek foto çıktı makinem bozlumuş meğerse trilyeden sonra bursadaki arkadaşımada uğramıştım iki apache foto çektik sanıyordum:pr:


 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
20
Motor sıcak iken rolantisi 2000 gösteriyor düşürmelimiyim 1400 yoksa rotaj zamanında karışmamalimıyım
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
20
Rotaj bitene kadar o zaman karismayayım cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
iyi akşamlar herkese bir şey sormak istiyorum. bu dijital göstergede km sayacı var tamam. ama sıfırlanabilir bir sayaç daha olması gerekmiyomuydu yada ben çözemedim bilgisi olan arkadaşlar yorum yazarsa sevinirim. yani benzin aldığımda yada yağ değiştirdiğimde km sıfırlamak istiyorum ama ana km sayacı sıfırlanmıyo zaten. ikinci bir sayaç varmı yokmu onu öğrenmek istiyorum.
kardeş,ana km.nin haricinde TRİP A ve TRİP B diye (sıfırlanabilen) 2 alt km.sayacı daha var.koray kardeşin dediği gibi;mod tusuna bır kere bastıgında ekran degısecektır trıp a dıye yazar asagıda km yazar altındada sıfırlamak ıcınde set tusuna basılı tutman yeterlı.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
bu motoru almadan once ybr esd dusunmustum sonra vazgectim Dün sedat ın motoru kullandım da bana göre değil gerçekten ama km lerce yol yapsan yorulmassın çok sakin motoru sakin şase sakin mülayim bisi yani
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
dün akşam konya aksaray balıkesir ve muğladan teklifler geldi... hepsi pazarlık derdinde ben tanıdık olmaya pazarlık yapmam.... en güzeli en muhabbetlisi konyalı olanı idi... ben onu gelip alsam gardaşım bunu nasıl getireceğim.... binerek... o kadar yola 150 lik gidermi gardaşım bende 250 lik minsk var şişiyor 100km yola gidince.. dayı onlar eskide kalmışlar.... yok öyle deme bunların hepsi aynı gardaşım.... bunun depoya ne kadar yağ atıyorsun gardaşım... dayı bu dört zamanlı yağa gerek yok... ama gardaşım ne biçim gavur icadıymış o.... dayı işim var iyi geceler.... ama evlat dayı gel pazartesi burda konuşalım..pat yüzüne kapattım...
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
146
kardeş,ana km.nin haricinde TRİP A ve TRİP B diye (sıfırlanabilen) 2 alt km.sayacı daha var.koray kardeşin dediği gibi;mod tusuna bır kere bastıgında ekran degısecektır trıp a dıye yazar asagıda km yazar altındada sıfırlamak ıcınde set tusuna basılı tutman yeterlı.

teşekkür ederim bora abi

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------

mod tusuna bır kere bastıgında ekran degısecektır trıp a dıye yazar asagıda km yazar altındada sıfırlamak ıcınde set tusuna basılı tutman yeterlı

teşekkür ederim

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------

i5710238_526080-3115425407912-1332759181-32304582-1742607492-n-jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
arkadaşlar bir arkadaşıma çanta demiri bulamadık balıkesirde, güvenilir bildiğiniz bir site var mı orada alsak en sonunda bendekini söküp vericem kafamın etini yedi 2 haftadır

İstanbul Sürat Motor'dan sipariş verebilirsiniz. Kargolarlar ürünü. Telefon numarası: (0212) 268 67 63
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
Merhaba arkadaşlar . Birsüre aranızda olamadım bazı sebeplerden dolayı . nasılsınız iyisiniz inşallah ?

Bu arada benim motordan bu aralar garip sesler çıkmaya başladı . Gaz verince sanki motorun içinde birşeyler kırılmış gibi bir ses geliyor ve egsoz sesi de değişti cooper motorların sesi gibi ses çıkarmaya başladı . Bir ara bazı arkadaşlarda buna benzer bir arıza olduğundan bahsediyorlardı. Acaba bu neden kaynaklıdır bilgisi olan varmıdır ? Subap ayarı mı yaptırmak lazım acaba

Ses aynen bu şekilde videosunu çektim.

http://youtu.be/eXJOmoqd8FI
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
Merhaba arkadaşlar . Birsüre aranızda olamadım bazı sebeplerden dolayı . nasılsınız iyisiniz inşallah ?

Bu arada benim motordan bu aralar garip sesler çıkmaya başladı . Gaz verince sanki motorun içinde birşeyler kırılmış gibi bir ses geliyor ve egsoz sesi de değişti cooper motorların sesi gibi ses çıkarmaya başladı . Bir ara bazı arkadaşlarda buna benzer bir arıza olduğundan bahsediyorlardı. Acaba bu neden kaynaklıdır bilgisi olan varmıdır ? Subap ayarı mı yaptırmak lazım acaba

Ses aynen bu şekilde videosunu çektim.

http://youtu.be/eXJOmoqd8FI
merhaba Hakan özlettin kendini :) sübap sesinede benziyo gibi diğer zırıltı ise sanki egzostan geliyor, içi dökülmüşte o ses yapıyo gibi. tuhaf yani. bilenler yazarlar birazda. ramço nerde o kesin bilir
olmadı yarın benim ustaya baktırırız gerekirse fiyat bile alırız sorun değil
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Merhaba arkadaşlar . Birsüre aranızda olamadım bazı sebeplerden dolayı . nasılsınız iyisiniz inşallah ?

Bu arada benim motordan bu aralar garip sesler çıkmaya başladı . Gaz verince sanki motorun içinde birşeyler kırılmış gibi bir ses geliyor ve egsoz sesi de değişti cooper motorların sesi gibi ses çıkarmaya başladı . Bir ara bazı arkadaşlarda buna benzer bir arıza olduğundan bahsediyorlardı. Acaba bu neden kaynaklıdır bilgisi olan varmıdır ? Subap ayarı mı yaptırmak lazım acaba

Ses aynen bu şekilde videosunu çektim.

http://youtu.be/eXJOmoqd8FI

Arkadaşım o zırıltı egsozdan gelebilir diğer ses bence boğaz contası sıyırmış olabilir egsozun tam motora girdiği yerde civatalar var egsoz sökülüyor komple orda bi conta gibi bir şey var bende de olmuştu aynı ses burda bi motorcuda taktırdım uydurdu ona benze ama servisine gitsen daha iyi olur diğer motorlardan farklıymış bunun contası. Bilgin olsun.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
arkadaşlar şu zamana kadar tvs benim için en iyi 150 cc lık motordu tıtresımı saymazsak ama artık bıtmıstır benım ıcın satıs sonrası hızmetı 0 olan bır fırmadır tvs apache gunlerdır gostergem su al alıyor degısmesı lazım dıyorum bır haftadı benı arayacaklar guya almayan almasın 10 20 km yavas gıdın honda alın yamaha alın bunlar motora bır sey olmadıgı muhlet garantıde dıyorlar soguttular benı motordan soyturkmudur nedır koymuslar onu telın basına ne ınan beye baglıo ne halıl beye kendısıde bır halttan anlamıyor her aradıgımda sana donus yapılacak dıyor yarın gıdecem tükodere şikayetçi olucam gerekırsede mahkemeye verıcem alırken depomda leke vardı pasta cıla ıle cıkarırız dedı fırma cıkartamadı 1 yıl oldu hala depo gondercekler oyalayıp duruyorlar tvs yı arıyorum bayının sorumlulugunda dıyor bayıye soruyorum onlar gondermezse ben garantıden nasıl degıstırım dıyor boyadakı leke uretım hatası oldugu ıcın bayıde haklı dogal olarak tükodere sıkayetcı olup motor defolu bıya hatası var dıe dava acmaya karar verdım yarında bır sonuc alamazsam UZAK DURUN BU MOTORDAN AZICIK AKLINIZ VARSA
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
arkadaşlar şu zamana kadar tvs benim için en iyi 150 cc lık motordu tıtresımı saymazsak ama artık bıtmıstır benım ıcın satıs sonrası hızmetı 0 olan bır fırmadır tvs apache gunlerdır gostergem su al alıyor degısmesı lazım dıyorum bır haftadı benı arayacaklar guya almayan almasın 10 20 km yavas gıdın honda alın yamaha alın bunlar motora bır sey olmadıgı muhlet garantıde dıyorlar soguttular benı motordan soyturkmudur nedır koymuslar onu telın basına ne ınan beye baglıo ne halıl beye kendısıde bır halttan anlamıyor her aradıgımda sana donus yapılacak dıyor yarın gıdecem tükodere şikayetçi olucam gerekırsede mahkemeye verıcem alırken depomda leke vardı pasta cıla ıle cıkarırız dedı fırma cıkartamadı 1 yıl oldu hala depo gondercekler oyalayıp duruyorlar tvs yı arıyorum bayının sorumlulugunda dıyor bayıye soruyorum onlar gondermezse ben garantıden nasıl degıstırım dıyor boyadakı leke uretım hatası oldugu ıcın bayıde haklı dogal olarak tükodere sıkayetcı olup motor defolu bıya hatası var dıe dava acmaya karar verdım yarında bır sonuc alamazsam UZAK DURUN BU MOTORDAN AZICIK AKLINIZ VARSA
kanka sakin ol yaa bu yeni kasayıda ne çürük yapmışlar :):):):) şaka bi yana pire için yorgan yakmaya değmez:) sen ver kesiciyi:):queen::queen::pl:
 
Katılım
7 May 2012
Mesajlar
14
arkadaşlar bende kanuni 250 cross var alalı 1 ay oldu hergün bir sorun çıkartıyor şöyle keyifle binemedim zaten çokta yakıyor aldığıma pişman oldum satıp 0 apache almayı düşünüyorum tavsiye eder misiniz ve nerden uygun taksitli alabilirim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst