TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
bakın bu motora 160 üzerinde gösteririz... sıkıntı değil.. ama motorun üzerindeki kişi 50 -60 kilo olacak boyu çok uzun olmayacak ve uzun yolda rampa aşşağı olacak... mekan belli ankara kızılcıhamam sapağı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------



tazzikli su ile 160 yapmaz motort....
benimki eski kasa tazyikli su ile 160 ın altına indi:cat:
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
merhaba arkadaşar bilgisayarım bozulmuştu ve telefonla girmekten gınağı gelmişti.yeni bilgisayarımı(notebookumu) aldım bu pc'den ilk mesajım :)
artık resimlere rahat rahat bakabilirim, her türlü smiley kullanabilirim :flower:
buda motorumun son hali
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5714931_300420121878-jpg[/URL]
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5714932_300420121879-jpg[/URL]
deponun üzerinde ufak bi zedelenme oldu, oda benim nazarlığım olsun :p
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5714933_300420121875-jpg[/URL]
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5714934_300420121874-jpg[/URL]
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5714935_300420121876-jpg[/URL]
[url]http://img5.ressim.net/out.php/i5714936_300420121877-jpg[/URL]

bilenler bilir ufak bir kaza atlatmıştım, arkaya en son çanta demiri taktı usta.(çanta yerine sırt çantası düşünüyorum)
son olarak şunu belirteyim.şu an türkiyedeki en uygun fiyatı vermeme rağmen 10 gündür sadece 2 kişi aradı (biri renault manager takas teklifi.ne düşünüyorsunuz?), piyasası gerçekten hakettiği yerde değil apache'nin.olması gereken yerden daha aşağıda.ama 200cc modeli gelirse pazar payının bir nebze canlanacağını düşünüyorum.

çanta demirini kaç aldınız arkadaşa arıyoruz bizde sürat 75 tl dedi
 
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
34
selam arkaşlar bende apecheci olarak aranıza yeni katıldım herkese kazasız belasız sürüşlerrr
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
seLamlar .. Bugün 2500 bakımına soktum motoru .. aslında 2300 deydi ama yağ sızıntısı var sanıp erkenden götürdüm :D Ön dişlinin ordaki yağ erimiş akmış meğer sızntı değilmiş söküp bakınca anladık .. Rutin bakımı aradan çıkarmış olduk :) Motor her geçen gün oturuyo yerine .. ilk baştaki sorunlar kendiliğinden düzeliyor .. gelişmeler iyi ..



orijinal dişli hafif rampa 134 gördüm.1700 km de motorum.ayrıca selam herkese bayadır yazamadım.

a.selam .. nerelerdesin sen bilader :D .. daha 1700 km mi oldu .. :)


selam arkaşlar bende apecheci olarak aranıza yeni katıldım herkese kazasız belasız sürüşlerrr

Hayırlı uğurlu olsun Hoşgeldin kardeş kazasız belasız kullanırsn inş ..
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Bu arada Cumartesi günki Konya-Beyşehir GEzimizden bi kaç resim atayım .. son 10 km kala bir yağmur bastırdı .. hayatımda öyle ıslandıgımı hatırlamıyorum :D

5yj0n.jpg


5yj4b.jpg


5yj6w.jpg


5yj99.jpg
 
Katılım
12 Ocak 2012
Mesajlar
34
buda benim motor
2012 siyah gidon

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:10 ----------

91489-albums1568-picture8172.jpg
91489-albums1568-picture8171.jpg
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Günaydın. Arkadaslar. İşe gidlyorum ibrahim hayırlı olsun benim mekandasın. Yuvacıga bekliyorum ıslanması lazım. Saat 9,30 gibi bugünkü rut darıca eti eti eti
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Su elcikleri takalım. Ben takamadım aslında sokemedim eskisini yanına duserim yakında.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst