Gayet güzel olmuş . Dirençler çok ısınıyorsa wattını yükseltebilirsin 3 veya 5 w takarsan ısınmanın azalacağını sanıyorum . Bende düşünüyorum bu aralar yapmayı . Arka çantayı ışıklandırdım şimdi sıra önde .
Bugün kavuştum motoruma. İlk 30 km yaptım.Motor çok güzel ama bir kaç sorum var.
Rodajı çok araştırdım. İlk 500 km'de 50-80 deniyor. Uygulayacağım. Rölantim 2000 devirde biraz yüksek geldi ne diyorsunuz?
Son olarak sanki motoru hızlandıramadım gibi geldi. Düzgün gaz yediremedim sanırım. Ayrıca çok kolay boşa düşüyo 2den düşmemesi gerekmez mi?
Selam arkadaşlar daha öncede sormuştum ama kimse yanıt vermedi bu gidon dengeleyici topuzu sökmeyi başaran varmı aranızda benim motorun sol gidon değişecek ama servis bile sökemiyor topuzu son çare canavarla kesecem elimde sıfır gidon ve topuz var ama sökemediğimiz için değiştiremiyorum bu konuyla ilgili bir fikri olan varsa bana yardımcı olursa sevinirim
arıza ışıkları neden yanıyo??
Bugün kavuştum motoruma. İlk 30 km yaptım.Motor çok güzel ama bir kaç sorum var.
Rodajı çok araştırdım. İlk 500 km'de 50-80 deniyor. Uygulayacağım. Rölantim 2000 devirde biraz yüksek geldi ne diyorsunuz?
Son olarak sanki motoru hızlandıramadım gibi geldi. Düzgün gaz yediremedim sanırım. Ayrıca çok kolay boşa düşüyo 2den düşmemesi gerekmez mi?
bu uygulamayı yapanlarınız var mı acaba çok kalite duruyo.
http://youtu.be/CgL86bLUNzM
http://www.youtube.com/watch?v=IsgmQN7q_iA&feature=related
ALLAH pişman etmesin kardeş. Gülegüle, kazasız kullanmak nasip eylesin. ufak tefek detaylar sana sorunmuş gibi veya tuhafmış gibi gelebilir ama aleti zamanla tanıdıkça bu detayların normal olduğunu göreceksin. (genel olarak yani)Bugün kavuştum motoruma. İlk 30 km yaptım.Motor çok güzel ama bir kaç sorum var.
Rodajı çok araştırdım. İlk 500 km'de 50-80 deniyor. Uygulayacağım. Rölantim 2000 devirde biraz yüksek geldi ne diyorsunuz?
Son olarak sanki motoru hızlandıramadım gibi geldi. Düzgün gaz yediremedim sanırım. Ayrıca çok kolay boşa düşüyo 2den düşmemesi gerekmez mi?
Eyvallah. Temennileriniz için teşekkür ederim. Hep beraber nice kilometrelere...
Gittim bir güzel temizledim. Yakın zamana fotoğraf yüklerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------
Bu yedek depoya geçiren musluğun kullanımı nasıl? Kullanım klavuzunu unuttum bi anlatırsanız sevinirim. Önceki mesajlarda yukardaki konumda yedek depoya geçer denmiş, bana tam tersi söylendi şu en yukarı doğru musluk.
aşağıda ise yedek depodasında demektir, yani ilk önce normal depo bitecek, sonra sen anlamadan yedek depoda bitecek, sonra yolda kalacaksın ve itmeye başlıyacaksın :cherry:
Aşağı normal depo, yukarı yedek depo. Yana çevirince de kapalı. :king:bilmem belkide yanlış söyledim :silent:, benimde aklımı karıştırdım şimdi![]()