TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Şu arıza göstergesini detaylı bir şekiilde anlatırmısın? oddo konumu hangisi resimli olarak gösterirmisin? ben daha önce denemiştim yapamadım ne yazık ki?
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
arkadaşlar benim arıza ışığını söndürmem çok kolay oldu.kontağı açtım, ışıklar söndüğü gibi kapatıp tekrar açtım.açtığım gibi a ve b düğmelerine birlikte 10 sn basılı tuttum ve olay tamamdır... :cat:
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
Şu arıza göstergesini detaylı bir şekiilde anlatırmısın? oddo konumu hangisi resimli olarak gösterirmisin? ben daha önce denemiştim yapamadım ne yazık ki?
oddo kısmı motorun ana km senı gordugun ekrandır yane hanı dıoz yha motor 5000 km 6000 km de ıste o km yı gordugun ekran yazar ekranda ztn odo trıp a trıp b dıe degısır o:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2011
Mesajlar
813
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
2011-2012 apache rtr ariyorum takasla alinik Kymco Grand Dink 250 im var ayrintilar icin pm.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Selam arkadaşlar daha öncede sormuştum ama kimse yanıt vermedi bu gidon dengeleyici topuzu sökmeyi başaran varmı aranızda benim motorun sol gidon değişecek ama servis bile sökemiyor topuzu son çare canavarla kesecem elimde sıfır gidon ve topuz var ama sökemediğimiz için değiştiremiyorum bu konuyla ilgili bir fikri olan varsa bana yardımcı olursa sevinirim
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
Selam arkadaşlar daha öncede sormuştum ama kimse yanıt vermedi bu gidon dengeleyici topuzu sökmeyi başaran varmı aranızda benim motorun sol gidon değişecek ama servis bile sökemiyor topuzu son çare canavarla kesecem elimde sıfır gidon ve topuz var ama sökemediğimiz için değiştiremiyorum bu konuyla ilgili bir fikri olan varsa bana yardımcı olursa sevinirim


sanırım 2011 modelden bahsediyorsun. bir kere bakıp incelemiş olsam hemen detaylarına kadar tarif edebilirdim. lakinki hiç orayı inceleyemedim :D



birde oturmaya mı geldik. niye hareketsiz bu sayfa :D sitedeki en aktif sayfa bizdik. noldu bize :D
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
sanırım 2011 modelden bahsediyorsun. bir kere bakıp incelemiş olsam hemen detaylarına kadar tarif edebilirdim. lakinki hiç orayı inceleyemedim :D



birde oturmaya mı geldik. niye hareketsiz bu sayfa :D sitedeki en aktif sayfa bizdik. noldu bize :D

aynen öyleydi ama giriyorum giriyorum ne yazan var ne eden ne bişey paylaşan.
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
iyidir mübarek sen nasılsın.(aklıma bunu yazarken hüsnü mübarek geldi) ne alaka şimdi :)
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
402
agalar Türkiye me 160 lıklar gelmedi ki kasası ne olursa olsun 150 lik geldi. yanlız ortalıkta dolaşan duyumlara göre 200 lük modeller üretiliyormuş. abs de varmış türkiyeye de gelecekmiş.

200 lü gelse bile bence en az 8.000TL fiyat çekerler 8 bin civarınada başka altarnatifler var.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
200 lü gelse bile bence en az 8.000TL fiyat çekerler 8 bin civarınada başka altarnatifler var.
o kadar pahalı olmaz bence olsada alınmaz açıkçası hyosung alınır o paraya

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------

o zaman her girdiğimizde bir hal hatır sorup muhabbet oluşturmak lazım :D

e nasılsınız bakim mübarekler :D
iyi diyelim iyi olsun bilader, sen nasılsın
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149

gecmiş sayfalarda benım motorun resımlerıne bakabılırsın aynı uygulama bende de var sorunsuz calısıyor

---------- Post added at 16:23 ---------- Previous post was at 16:21 ----------

Selam arkadaşlar daha öncede sormuştum ama kimse yanıt vermedi bu gidon dengeleyici topuzu sökmeyi başaran varmı aranızda benim motorun sol gidon değişecek ama servis bile sökemiyor topuzu son çare canavarla kesecem elimde sıfır gidon ve topuz var ama sökemediğimiz için değiştiremiyorum bu konuyla ilgili bir fikri olan varsa bana yardımcı olursa sevinirim
ben cevap vermıstım ama gormedın sanırım ben gıdon kollarını sıyaha boyatmak ıcın sokmustum ıcını ıyıce yaglayıp zorla cıkartmıstık yaglamayı demedıysen bırde oyle dene

---------- Post added at 16:26 ---------- Previous post was at 16:23 ----------

2011-2012 apache rtr ariyorum takasla alinik Kymco Grand Dink 250 im var ayrintilar icin pm.
motorunun resımlerını km sını modelını yukle forma bakalım belkı ılgılenen arkadaslar cıkar
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Yok kardeş sıkışık değil yağlamaya gerek yok boşa dönüyor ne iştir çözemedik servisteki arkadaşlarda beceremedi
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst