- Katılım
- 14 May 2006
- Mesajlar
- 2,188
beyaz far derken xenon dan bahsediyorsan. zenon apachede pek randumanlı olmuyor bildiğim kadarıyla
bendeki 2008 model h4 ampül kullanıyor.
ben birkaç yere sordum beyaz ampül ( dışı mavi boyanmış olan ) 35w h4 olmaz dediler. 18w beyaz ışık veren varmış çok iyiymiş fln fln dediler. bir deneyim dedim. ışığı sarı ışıkdan güzel fakar yeterince şiddetli aydınlatmıyor.
osram night breaker adlı 55 - 60w bir ampül var aküye veya statöre zarar verir dedikleri için bende takmadım. ama rahat duramıyorum gördüğüm yerde alıp takıcam
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------
mehmet_gemli hocam tabiri yerindeyse kız gibi duruyor motorüstüne binmeye kıyamaz insan
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------
birde herkese hayırlı bir sene dilerim.
Kastettiğim Xenon değildi. Normal ampullerin çevresi mavi olanları neticede beyaz ışık veriyor. Onları kastediyorum. Sanırım 35W H4 olanlar sorunsuz kullanılabilir bu makinelerde.