TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
beyaz far derken xenon dan bahsediyorsan. zenon apachede pek randumanlı olmuyor bildiğim kadarıyla
bendeki 2008 model h4 ampül kullanıyor.
ben birkaç yere sordum beyaz ampül ( dışı mavi boyanmış olan ) 35w h4 olmaz dediler. 18w beyaz ışık veren varmış çok iyiymiş fln fln dediler. bir deneyim dedim. ışığı sarı ışıkdan güzel fakar yeterince şiddetli aydınlatmıyor.
osram night breaker adlı 55 - 60w bir ampül var aküye veya statöre zarar verir dedikleri için bende takmadım. ama rahat duramıyorum gördüğüm yerde alıp takıcam :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:00 ----------

mehmet_gemli hocam tabiri yerindeyse kız gibi duruyor motor :D üstüne binmeye kıyamaz insan :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:02 ----------

birde herkese hayırlı bir sene dilerim.

Kastettiğim Xenon değildi. Normal ampullerin çevresi mavi olanları neticede beyaz ışık veriyor. Onları kastediyorum. Sanırım 35W H4 olanlar sorunsuz kullanılabilir bu makinelerde.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
Kastettiğim Xenon değildi. Normal ampullerin çevresi mavi olanları neticede beyaz ışık veriyor. Onları kastediyorum. Sanırım 35W H4 olanlar sorunsuz kullanılabilir bu makinelerde.
35w zenon bile bulup taksan sorun çıkmaz kardeşim. mesele watt ın yükselmesiyle başlıyor zaten...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
bende bu gün osram h4 cool blue 55/60w ampül aldım. ışığını görünce ağzım kulaklarıma vardı uzunu aratmıyor. deydiği yer gündüz gibi. fakat uzunu çalıştıramıyor. ancaki ampül kızarıyor :D

böyle sınırda çalıştırınca içim rahat etmedi.sanırım yine 35w osram bilux u takıcam.
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
Bencede değiştir arkadaşım hem karşında ki sürücüyüde düşün herzaman için.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Bence motorun xenon'a ihtiyacı yok, sırf beyaz ışık olması için de o uğraşıya lüzum görmüyorum. Göremiyorsan normal farları yetmiyorsa, uzunları açarsın uzun yolda zifiri karanlıkta rahat rahat gidersin. O da yetmedi acil durumda aç kapa sellektörle devam :)

Havalar da buz gibi oldu:queen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
Bencede değiştir arkadaşım hem karşında ki sürücüyüde düşün herzaman için.

karşımdaki başlatmadığı müddetce benim hiç bir kastım olmuyor kardeşim. zaten kısa farın ayarı karşıdakinin körüşüne girmeyecek şekilde aşağıya bakıyor. en nefret ettiğim şeylerden birisidir ayarsız ve rahatsız edici far. :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:28 ----------

Bence motorun xenon'a ihtiyacı yok, sırf beyaz ışık olması için de o uğraşıya lüzum görmüyorum. Göremiyorsan normal farları yetmiyorsa, uzunları açarsın uzun yolda zifiri karanlıkta rahat rahat gidersin. O da yetmedi acil durumda aç kapa sellektörle devam :)

Havalar da buz gibi oldu:queen:

amacım beyaz ışık değil kardeş :D üzerindeki far dandik farlardanmış zamanla az ışık vermeye başladı bende onun yerine güzel ve iyi aydınlatan birşeyler deniyorum. zorunlu değil zevkime göre takılıyorum :D
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
Bence motorun xenon'a ihtiyacı yok, sırf beyaz ışık olması için de o uğraşıya lüzum görmüyorum. Göremiyorsan normal farları yetmiyorsa, uzunları açarsın uzun yolda zifiri karanlıkta rahat rahat gidersin. O da yetmedi acil durumda aç kapa sellektörle devam :)

Havalar da buz gibi oldu:queen:

bencee ıhtıyacı yok ama ben sıyah renge yakıstırdıgım ıcın ısık beyaz olsun dıe yaptım motorum sıyahtan farklı bır renk olsa takmazdım ama mesela kırmızı motorda sarı ısık beyazdan daha guzel duruyor benım gorusum ama sıyahta kotu duruyor bence
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
arkadaşlar motoru gayet usturuplu kullanıyor olmama rağmen çok nadiren yükleniorum oda araba sollarken vesaire motoru stop ettiğimde sanki böle bi yanık kokusu alıyorum her seferinde altını çiziyorum zorlamama rağmen motor henüz 200 km de. sizde de oluyor mu yada fikriniz nedir?
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
arkadaşlar motoru gayet usturuplu kullanıyor olmama rağmen çok nadiren yükleniorum oda araba sollarken vesaire motoru stop ettiğimde sanki böle bi yanık kokusu alıyorum her seferinde altını çiziyorum zorlamama rağmen motor henüz 200 km de. sizde de oluyor mu yada fikriniz nedir?
Selam arkadaşım o koku silindir üst kapağındaki sıvı contanın kokusu dikkatli incelersen silindir kapağında gres yağına benzer sıvı conta var motor ısınınca o conta koku yapıyor endişelenicek bişey yok yani zamanla o koku kalmıyor
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
cazador haklı zamanla geçer yeni motor kokusu bak kıymetini bil bol bol içine çek :):cherry::thumleft:


Bide sormak istediğim bişey var apache nin aynaları servisde satılıyormu çifti nin fiyatını bilen varmı?
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
cazador haklı zamanla geçer yeni motor kokusu bak kıymetini bil bol bol içine çek :):cherry::thumleft:


Bide sormak istediğim bişey var apache nin aynaları servisde satılıyormu çifti nin fiyatını bilen varmı?


iyiki 2. el almışım o zaman :) burnuma hiç yanık kokusu gelmiyor ne güzel :D

aynayı da Bora abi görürse mutlaka yazacaktır. :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
apache 160 mı :) 160 lık kasasında 150 lik diye biliyorum. boyun 165 sorun olmaz diye düşüniyorum. ayağın rahatca yere yetişiyorsa uzun boylulardan daha şık bile durur.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
iyiki 2. el almışım o zaman :) burnuma hiç yanık kokusu gelmiyor ne güzel :D

aynayı da Bora abi görürse mutlaka yazacaktır. :)
bende 1550 km de aldım :) sıfırda olsa ben kokuyu alacağımı hiç düşünmüyorum :) turbulence kardeş sıfır daima sıfırdır bu bir ikincisi boyun sorun teşkil etmez ve 160 lığı yok sadece 150 liliği var ama bazı bayilerde 150 yerine 160 stıckeri yapıştırmışlar.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Herkese Merhaba;

6 aydır Mondial 150 zc kullanıyorum,yaza doğru vitesliye geçmeyi düşünüyorum.Cbf,Ybryi araştırırken Apachenin özellikle 2011 modelini gördükten sonra fikrim değişti,bu topiği de baştan itibaren okumaya başladım. Pek olumsuz bi yorum denk gelmedi şimdiye dek. Hakkaten 150 cc kategorisinde albenisiyle, farklı,özellikle daha güçlü olması dikkatımı cekti. Şu an için alamayacak olsam da imkanlar elverir elvermez almayı kafama koydum kısmetse.. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim..
 
Katılım
18 Ara 2011
Mesajlar
24
apache 160 mı :) 160 lık kasasında 150 lik diye biliyorum. boyun 165 sorun olmaz diye düşüniyorum. ayağın rahatca yere yetişiyorsa uzun boylulardan daha şık bile durur.


Vallahi sarı olanı hoşuma gitti.Sarı olan TVS Apache RTR 160 olarak geçmiyor mu http://www.tvsmotor.in/apache-160.asp burada öyle yazıyor, sahibinden fotoğraflarına bakınca ise rtr 150 yazıyor. anlamadım bu işi.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Apachenin 150 cc 160 cc 180 cc lik modellerini gormustum,sizin bahsettiğiniz 160 cc lik olan. Ama ben sahibinden.com da falan 160 cc hiç görmedim Türkiye'de.. Belki de vardır..
 
Katılım
18 Ara 2011
Mesajlar
24

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst