TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Gayet güzel olmuş . Dirençler çok ısınıyorsa wattını yükseltebilirsin 3 veya 5 w takarsan ısınmanın azalacağını sanıyorum . Bende düşünüyorum bu aralar yapmayı . Arka çantayı ışıklandırdım şimdi sıra önde .

Teşekkürler düşüncen için ama konuyu incelersen yeni yapacağımda hiç direnç kullanmadan 4 seri 4 seri bunlar paralel şekilde yapıcam dirençsiz.. . . ;)
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Bugün kavuştum motoruma. İlk 30 km yaptım.Motor çok güzel ama bir kaç sorum var.

Rodajı çok araştırdım. İlk 500 km'de 50-80 deniyor. Uygulayacağım. Rölantim 2000 devirde biraz yüksek geldi ne diyorsunuz?

Son olarak sanki motoru hızlandıramadım gibi geldi. Düzgün gaz yediremedim sanırım. Ayrıca çok kolay boşa düşüyo 2den düşmemesi gerekmez mi?

İlk önce hayırlı olsun kardeşim Allah kazasız belasız cezasız kullanmak nasip etsin.
Rölanti 1400 normal soğuk havalarda 1600 kullanıyorum ben biraz düşürebilirsin sol tarafta deponun alt kısmında
bence fazla zorlama ilk 1000 kmde motor soğuk olduğundan gaz yemiyor olabilir o da normal çok kolay boşa düşüyor derken anlayamadım 1 ile 2 nin arası boş 2 dende düşer yani boşa sorun yok bence neyse hayırlı olsun tekrardan en kısa zamanda fotoları bekliyoruz.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Selam arkadaşlar daha öncede sormuştum ama kimse yanıt vermedi bu gidon dengeleyici topuzu sökmeyi başaran varmı aranızda benim motorun sol gidon değişecek ama servis bile sökemiyor topuzu son çare canavarla kesecem elimde sıfır gidon ve topuz var ama sökemediğimiz için değiştiremiyorum bu konuyla ilgili bir fikri olan varsa bana yardımcı olursa sevinirim

kardeş,o topuzun uygun bir yerinden içine doğru,ya biraz hidrolik yağı,yada wd 40 sıkın,biraz bekleyin ve açmayı deneyin,olacak.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
arıza ışıkları neden yanıyo??

Bakım zamanının geldiğini hatırlatıyor.

Bugün kavuştum motoruma. İlk 30 km yaptım.Motor çok güzel ama bir kaç sorum var.

Rodajı çok araştırdım. İlk 500 km'de 50-80 deniyor. Uygulayacağım. Rölantim 2000 devirde biraz yüksek geldi ne diyorsunuz?

Son olarak sanki motoru hızlandıramadım gibi geldi. Düzgün gaz yediremedim sanırım. Ayrıca çok kolay boşa düşüyo 2den düşmemesi gerekmez mi?

Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Havalar bozuk, orjinal lastiklerle çok çok dikkatli ol.
Vitesi tam 2 ye atamadıysan debriyajı bırakınca hafif de gaz verdiğin an boşa atıyor olabilir.
Debriyaja bastığında vitesin tam geçtiğinden emin ol. Zaten yağ gibi geçiyor, tık tık... İlk bakımdan sonra herşey yavaş yavaş oturur.
 
Katılım
9 Ocak 2012
Mesajlar
8
Arkadaasllar merhaba bu apache velocıty turkıyeye ne zaman gelecek yada gelecegı ne zman bellı olacak bılgısı olan bu sayfada paylassın lutfen...
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Bora abi yıldız uçlu civata sıkışık değil zaten gevşek boşa dönüyor sürekli sökülüyormuş gibi boşa dönüyor ama tamamen yuvasından çıkmıyor e haliyle topuzda çıkmıyor içten boşta dönüyor kesecem anasını satim

---------- Post added at 15:41 ---------- Previous post was at 15:39 ----------

Sorunu çözersem açıklamasını yaparım kardeşim ama bu gidişle canavarla kesicem nasılsa elimde sıfır gidon ve topuz mevcut
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
Bugün kavuştum motoruma. İlk 30 km yaptım.Motor çok güzel ama bir kaç sorum var.

Rodajı çok araştırdım. İlk 500 km'de 50-80 deniyor. Uygulayacağım. Rölantim 2000 devirde biraz yüksek geldi ne diyorsunuz?

Son olarak sanki motoru hızlandıramadım gibi geldi. Düzgün gaz yediremedim sanırım. Ayrıca çok kolay boşa düşüyo 2den düşmemesi gerekmez mi?
ALLAH pişman etmesin kardeş. Gülegüle, kazasız kullanmak nasip eylesin. ufak tefek detaylar sana sorunmuş gibi veya tuhafmış gibi gelebilir ama aleti zamanla tanıdıkça bu detayların normal olduğunu göreceksin. (genel olarak yani)
 
Katılım
8 Ocak 2012
Mesajlar
7
selam arkadaşlar apache me bi türlü zenon taktıramadım en kalitelisinden takan bi motorcu varmı neyse parası vericem istanbul içi her yer olur
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Eyvallah. Temennileriniz için teşekkür ederim. Hep beraber nice kilometrelere...

Gittim bir güzel temizledim :). Yakın zamana fotoğraf yüklerim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:03 ----------

Bu yedek depoya geçiren musluğun kullanımı nasıl? Kullanım klavuzunu unuttum bi anlatırsanız sevinirim. Önceki mesajlarda yukardaki konumda yedek depoya geçer denmiş, bana tam tersi söylendi şu en yukarı doğru musluk.

musluk en yukarda ise yedek depoda aşağı normal depo orta kapalı.



DİŞLİLER ön: 13 arka : 44
 
Katılım
19 Ağu 2011
Mesajlar
601
aşağıda ise yedek depodasında demektir, yani ilk önce normal depo bitecek, sonra sen anlamadan yedek depoda bitecek, sonra yolda kalacaksın ve itmeye başlıyacaksın :cherry:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
aşağıda ise yedek depodasında demektir, yani ilk önce normal depo bitecek, sonra sen anlamadan yedek depoda bitecek, sonra yolda kalacaksın ve itmeye başlıyacaksın :cherry:

reis yukarısı yedek depo değilmiydi:silent: yahu 2 haftadır motora binmedim unuttukmu ne :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
10510 km de iken depoyu doldurdum. 10976 km de iken 13.370 lt 97 oktan benzin aldım. Litresi 4.490.şimdi bir hesap yaptım;

10976-10510=466 km.13.370 litre ile kat ettiği mesafe.
466/13.370=34.854 km 1 litre benzin ile kat ettiği mesafe
benzinin litre fiyatı 4.490 olduğuna göre
4.490/34.854=0.1288 km de yaktığı kuruş

Tamamen şehir içi kullanılmıştır. Normali bu mudur?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst