gördüğün apache siyahtı dimi senın 150mc de sıyah) bendım o kardesım goruselım her zaman ben koteklıde yörük marketin orda oturuyorum 05077602274 tel numaram her zaman beklerım sende koteklıdensın sanırım
) bız dort bes kısı grup olarakta bıseyler yapıyoruz gel sende katıl aramıza
)
gördüğün apache siyahtı dimi senın 150mc de sıyah) bendım o kardesım goruselım her zaman ben koteklıde yörük marketin orda oturuyorum 05077602274 tel numaram her zaman beklerım sende koteklıdensın sanırım
) bız dort bes kısı grup olarakta bıseyler yapıyoruz gel sende katıl aramıza
)
aynen aynen gurup dort oldubak bi arkadaş daha bulduk şu havalar biraz yumuşasın ondan sonra toplanır motor nereye biz oraya![]()
tabı kardesım verırız her zaman hava biraz ısınsında helemuğlada grup var bizim neden haberimiz yok ayıp vallaetkinliklerinizde haber verin banada:cat:
bak bu güzel oldu işteşu internet de olmasa senin hızına yetişip tanışamayacaktık
şaka bi yana da, ben de şok marketin üstündeyim. gezi falan olursa haber vermen yeter, hatta gezi olmasına da gerek yok. boş zamanında bi mesaj at yüzyüze tanışalım, azcık da kapışalım
)
bu arada adın erol sanırım. telimde kayıtlısın. hatırlarsan, bi apache rtr alacaktım 3-4 hafta kadar önce marmaristen, telefonda biraz sohbetimiz olmuştu senden bilgi koparmaya çalışıyodum) sonra baktım para çıkışmıyor ben de gittim mc aldım
![]()
bakınız gecmıs sayfalar...abiler apache de titreşim olayı ne durumda var mı yok mu az mı?