TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadşlar bugün Bnm makinayı yan yatırdım :(( Yaklaşık 55-60 gidiodum caddede önüme küçük bi kız çocuğu çıktı..frenlere asıldım ama nafile son 5-10 metre kala ben yatırdım motoru... Allahtan çucuğa vurmadım :(( ama motorun kafasında hafif bi sıyrık var 3-4 cm'lik...
Çok şükür korumalık ve arkada bayanlar için yapılan ayak koyma yeri olmasaydı motor pert olcaktı :(:(:(

geçmiş olsun arkadaş:rendeer:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
Arkadşlar bugün Bnm makinayı yan yatırdım :(( Yaklaşık 55-60 gidiodum caddede önüme küçük bi kız çocuğu çıktı..frenlere asıldım ama nafile son 5-10 metre kala ben yatırdım motoru... Allahtan çucuğa vurmadım :(( ama motorun kafasında hafif bi sıyrık var 3-4 cm'lik...
Çok şükür korumalık ve arkada bayanlar için yapılan ayak koyma yeri olmasaydı motor pert olcaktı :(:(:(

geçmiş olsun. allah daha beterinden cümlemizi korusun
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Geçmiş olsun kardeşim, Allah tekrarını yaşatmasın..

Bu arada ne kadar çoğaldığımızı farkettim :) Eskiden daha kolay takip edebiliyordum forumu, 2-3 sayfa okumak durumunda kaldım. Sevindirici :bounce:

Sahibinden'e bi göz attım, ne kadar satılık motor var. Şaşırmadım dersem yalan olur. :santa:
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
17
_Phoenix_ Kardeş hayırlı uğurlu olsun :)) kazasız belasız :)))

Bu arada bu kaza bana büyük bi ders oldu... bir daha çok çok çoook dikkatli sürecem motoru...:((

Arkadşlar makinanın yan yatıp kaydığını görmek çok kötü bi durum(allah kimsenin başına vermesin)
Motoruma her baktığımda ona haksızlık etmişim gbi gelio :(((
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Merhaba.

Pazartesi itibari ile siyah 2011 TVS Apache sahibiyim. İzmir Özgül motordan aldım. Plaka işlemleri nedeniyle cuma günü teslim edilecek motor. Vize haftamdan sonra Apache-İzmir buluşması mı ayarlasak?

Hayırlı Olsn Arkadşım Kazasız Belasız Cezasız Kullanmak Nasip Olsun. :)

Bende Bugün 3000 Km Bakımını Yaptırdım Motor Kendine Geldi Ya Sesi Kendine Geldi Sesi Değişmişti Şimdi Gayet İyi Maşallah. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba.

Pazartesi itibari ile siyah 2011 TVS Apache sahibiyim. İzmir Özgül motordan aldım. Plaka işlemleri nedeniyle cuma günü teslim edilecek motor. Vize haftamdan sonra Apache-İzmir buluşması mı ayarlasak?

arkadaşım hayırlı olsun kazasız belasız kullan ve lütfen üstündekiler orjinal lastikleriyse eğer, en kısa sürede o lastikleri değiştir.
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
Arkadşlar bugün Bnm makinayı yan yatırdım :(( Yaklaşık 55-60 gidiodum caddede önüme küçük bi kız çocuğu çıktı..frenlere asıldım ama nafile son 5-10 metre kala ben yatırdım motoru... Allahtan çucuğa vurmadım :(( ama motorun kafasında hafif bi sıyrık var 3-4 cm'lik...
Çok şükür korumalık ve arkada bayanlar için yapılan ayak koyma yeri olmasaydı motor pert olcaktı :(:(:(
Arkadaşım çok geçmiş olsun iyiki çocuğa çarpmamışsın.

---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:43 ----------

Merhaba.

Pazartesi itibari ile siyah 2011 TVS Apache sahibiyim. İzmir Özgül motordan aldım. Plaka işlemleri nedeniyle cuma günü teslim edilecek motor. Vize haftamdan sonra Apache-İzmir buluşması mı ayarlasak?
hayırlı olsun kardeş Allah güle güle, kazasız kullanmak nasip etsin.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadaşlar, merak edenler için belirteyim; internette 2012 model olarak ilan veren firmalara ulaştım.
2 firmada da motorlar 2011 model. İçlerinden birtanesi -ne kadar doğrudur bilemiyorum- yeni yılda zam var diyor.
Fakat 2012 modellerden ses seda yok henüz. Bakalım gelecek mi?..
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
Benim bildiğim şu zamandan sonra satılan modellerde ruhsatında 2012 yazar zaten yani 2012 modeldir. Yeni gelenlerde herhangi bir değişiklik olacağını sanmıyorum ben şahsen aynı motorları 2012 olarak satacaklar .
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
bugün bornovada bi apache 2011 gördüm jandarma kavşağında arkama yanaştı tam 4lüleri yakıp el işareti yapıp durdurayım,motoru müsait bi yerde inceleyeyim diyecektim ege üni kampüsüne hızla girdi ve bnm apache inceleme işi hurafe oldu:))
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
Merhaba.

Pazartesi itibari ile siyah 2011 TVS Apache sahibiyim. İzmir Özgül motordan aldım. Plaka işlemleri nedeniyle cuma günü teslim edilecek motor. Vize haftamdan sonra Apache-İzmir buluşması mı ayarlasak?
Hayırlı olsun kardeşim, çok dikkat et. Lastiklere bu mevsimde hiç güvenme!!! :queen:
01/01/2012 Pazar günü bi buluşma ayarlanabilir. Katılabilecek olanları görelim :)

bugün bornovada bi apache 2011 gördüm jandarma kavşağında arkama yanaştı tam 4lüleri yakıp el işareti yapıp durdurayım,motoru müsait bi yerde inceleyeyim diyecektim ege üni kampüsüne hızla girdi ve bnm apache inceleme işi hurafe oldu:))

Sende istemediğin kadar apache'yi bi arada görmüş, doya doya incelemiş olursun :bounce:
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
ya arkadaşlar herkes lastiklerden şikayetçi satan adam bile söyledi okudumda heryerde ama yamurda falanda çok sürdüm hiç sorun yaşamadım gerçekten kayıyor mu yoxa birisi ortaya bi laf attıda sürüp geldi mi ? ben herşeyinden çok memnunum...
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
ya arkadaşlar herkes lastiklerden şikayetçi satan adam bile söyledi okudumda heryerde ama yamurda falanda çok sürdüm hiç sorun yaşamadım gerçekten kayıyor mu yoxa birisi ortaya bi laf attıda sürüp geldi mi ? ben herşeyinden çok memnunum...

Hızlı yağmurda kaymıyor ama yağmur yeni başladığında yollar çamur gibi oluyor ya ozaman drift yapmaya başlıyorsun ( aslında benim hoşumada gidiyor ) yoksa ben orjinal lastiklerden çok memnunum. kabak olana kadar değiştirmeyi düşünmüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:07 ----------

Merhaba.

Pazartesi itibari ile siyah 2011 TVS Apache sahibiyim. İzmir Özgül motordan aldım. Plaka işlemleri nedeniyle cuma günü teslim edilecek motor. Vize haftamdan sonra Apache-İzmir buluşması mı ayarlasak?

hayırlı olsun güzel tercih
 
Katılım
11 Ara 2011
Mesajlar
114
Selam abiler. Ehliyetimi alınca bende bu klasmanda bir motor alıp başlamak istiyorum. Aklımda Apache var. Bu motor benim gibi ilk motorunu alıp başlayacak birine ne gibi sorunlar çıkartabilir, nelere hazır olmam lazım, bunu merak ediyorum. Diğer sorumda şu.

Sizce 150cc'lik bir motoru gerekli süre kadar kullandıktan sonra direk 600cc'lik bir motosiklete geçilebilir mi ? Eğer cevap evetse 150cc'lik motorla ne kadar km yapmam lazım kaç yıl kullanmam lazım ?

Herkese iyi forumlar.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
2,417
_Phoenix_ Kardeş hayırlı uğurlu olsun :)) kazasız belasız :)))

Bu arada bu kaza bana büyük bi ders oldu... bir daha çok çok çoook dikkatli sürecem motoru...:((

Arkadşlar makinanın yan yatıp kaydığını görmek çok kötü bi durum(allah kimsenin başına vermesin)
Motoruma her baktığımda ona haksızlık etmişim gbi gelio :(((
geçmiş olsun kardeşim

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

Merhaba.

Pazartesi itibari ile siyah 2011 TVS Apache sahibiyim. İzmir Özgül motordan aldım. Plaka işlemleri nedeniyle cuma günü teslim edilecek motor. Vize haftamdan sonra Apache-İzmir buluşması mı ayarlasak?
hayırlı uğurlu olsun
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
bugün içinizden birisiyle kipa ışıklarda (muğla) yanyana geldik. maddi sıkıntıdan ötürü apache'yi bırakıp 150 mc'ye geçen biri olaraktan biraz koydu ya :) hele bir de arkada kalınca... köteklide de gördüm. eğer sahibi buradansa tanışmak, gezmek isterim.

ya arkadaşlar herkes lastiklerden şikayetçi satan adam bile söyledi okudumda heryerde ama yamurda falanda çok sürdüm hiç sorun yaşamadım gerçekten kayıyor mu yoxa birisi ortaya bi laf attıda sürüp geldi mi ? ben herşeyinden çok memnunum...

fabrika çıkışı lastikler tüm markalarda kötü deniyor. ben de henüz bir sorun yaşamadım ama ilk fırsatta değiştirmeyi düşünüyorum. 150 mc forumunda bir abimin dediği gibi. kaydırmaz kaydırmaz, bir gün kaydırır, onda da hayatımızı kaydırır :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
bugün içinizden birisiyle kipa ışıklarda (muğla) yanyana geldik. maddi sıkıntıdan ötürü apache'yi bırakıp 150 mc'ye geçen biri olaraktan biraz koydu ya :) hele bir de arkada kalınca... köteklide de gördüm. eğer sahibi buradansa tanışmak, gezmek isterim.



fabrika çıkışı lastikler tüm markalarda kötü deniyor. ben de henüz bir sorun yaşamadım ama ilk fırsatta değiştirmeyi düşünüyorum. 150 mc forumunda bir abimin dediği gibi. kaydırmaz kaydırmaz, bir gün kaydırır, onda da hayatımızı kaydırır :)

motor siyahsa burda o arkadaşımız, imperiaer dır :) lastik konusunda bende bi sorun yaşamadım arka zaten ırc ön orjinal onuda değiştirmeyi düşünmüyorum bende.
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
bugün içinizden birisiyle kipa ışıklarda (muğla) yanyana geldik. maddi sıkıntıdan ötürü apache'yi bırakıp 150 mc'ye geçen biri olaraktan biraz koydu ya :) hele bir de arkada kalınca... köteklide de gördüm. eğer sahibi buradansa tanışmak, gezmek isterim.



fabrika çıkışı lastikler tüm markalarda kötü deniyor. ben de henüz bir sorun yaşamadım ama ilk fırsatta değiştirmeyi düşünüyorum. 150 mc forumunda bir abimin dediği gibi. kaydırmaz kaydırmaz, bir gün kaydırır, onda da hayatımızı kaydırır :)
gördüğün apache siyahtı dimi senın 150mc de sıyah :)) bendım o kardesım goruselım her zaman ben koteklıde yörük marketin orda oturuyorum 05077602274 tel numaram her zaman beklerım sende koteklıdensın sanırım:)) bız dort bes kısı grup olarakta bıseyler yapıyoruz gel sende katıl aramıza:))
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Benim bildiğim şu zamandan sonra satılan modellerde ruhsatında 2012 yazar zaten yani 2012 modeldir. Yeni gelenlerde herhangi bir değişiklik olacağını sanmıyorum ben şahsen aynı motorları 2012 olarak satacaklar .

Şu zamandan sonra satılan motorların ruhsatında 2012 yazacak diye bir kural yok. O tarih motorun üretim tarihidir. Piyasada 2010 model ve sıfır motorlarda var. Mesela 2012'de bu motorları alsan ruhsatta 2010 model yazacak yine. Trafiğe çıkış tarihi ile model tarihi farklı şeyler.

2012'lerde değişiklik olacağından değil; daha yeni seri olduklarından 2012 almak istiyorum nasipse.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst