Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 18 May 2011
- Mesajlar
- 561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadşlar bugün Bnm makinayı yan yatırdım( Yaklaşık 55-60 gidiodum caddede önüme küçük bi kız çocuğu çıktı..frenlere asıldım ama nafile son 5-10 metre kala ben yatırdım motoru... Allahtan çucuğa vurmadım
( ama motorun kafasında hafif bi sıyrık var 3-4 cm'lik...
Çok şükür korumalık ve arkada bayanlar için yapılan ayak koyma yeri olmasaydı motor pert olcaktı![]()
geçmiş olsun arkadaş:rendeer: