TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
bende nedense bu hiç sorun olmuyor bu güne kadar hiç jikle kullanmadım. tek marşta alıyor 20 sn felan hafif gaz veriyorum stop etmesin diye sonra basıyorum gidiyorum.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
loger kardesım bu aralar havalar malum bence rolantıyı bıraz yuksek tut ben eskıden 1 dk jıkle ıle ısıtıyodum sonra jıkleyı bıraktıgımda motor rolantıde kendını donduruyordu ama sımdı bır dk yeterlı olmuyor havalar asırı soguk cunku o yuzden rolantıyı hafıf yukselttım sorun olmuyor motor ısındıktan sonra tekrar dusuruyorum eskı halıne gelıyor yane 1400 devır degılde 1600 daha saglıklı olabılır bu kıs aylarında en azından stop etmez motor:)

bugün seni sanayi ışıklarının orda gördüm bende karşı ışıkta idim :) sen yeşile denk geldin kamyonun sağından aktın :) bu arada artık jikle kullanmıyorum motoru 1 hafta çalıştırmadım dün açtım kontağı sadece bastım düğmeye 2 saniye çalıştır durdu bi daha bastım yine stop etti 1100 devirlerde idi 3, de çalıştı hiç gaz vermedim öyle ısındı :)
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Dostlar, sorumu tekrar yinelemek istiyorum.

Bu makinelerin 2012 modelleri gelecek mi? Yada geldi mi?
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
gösterge sorunu zaten herkesde yokki bi kaç kişide oldu oda tekerdeki okuyucudanmış sanırım düzeltildi garantiden yapıyorlardı. benimki eski kasa onun için onun hakkında bilgisi olan yazar yine.



ne iş bu arkadaşlar gelecek olan bu mu ki??

Yok kardesım kendı yapımları bu yani biri kendisi bu şekilde modifiye yapmış. Bunun yapılış aşamasının videosu vardı bende de baktım bulamadım. 10 numara olmuş ama:queen:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
gösterge sorunu zaten herkesde yokki bi kaç kişide oldu oda tekerdeki okuyucudanmış sanırım düzeltildi garantiden yapıyorlardı. benimki eski kasa onun için onun hakkında bilgisi olan yazar yine.



ne iş bu arkadaşlar gelecek olan bu mu ki??

Yok kardesım kendı yapımları bu yani biri kendisi bu şekilde modifiye yapmış. Bunun yapılış aşamasının videosu vardı bende de baktım bulamadım. 10 numara olmuş ama:queen:


hadi ya benimde hoşuma gitmişti :) gidon hariç eski kasa gidonu yav o :) benim motordakinden :p
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
bana izmir ya da manisadan yardımcı olabilcek arkadaş var mı? çevremde 2011 apache yok.hem deneme fırsatım olur hem kullanıcısıyla birebir görüşmem karar vermem açısından çok iyi olur.
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
17
Arkadşlar bugün Bnm makinayı yan yatırdım :(( Yaklaşık 55-60 gidiodum caddede önüme küçük bi kız çocuğu çıktı..frenlere asıldım ama nafile son 5-10 metre kala ben yatırdım motoru... Allahtan çucuğa vurmadım :(( ama motorun kafasında hafif bi sıyrık var 3-4 cm'lik...
Çok şükür korumalık ve arkada bayanlar için yapılan ayak koyma yeri olmasaydı motor pert olcaktı :(:(:(
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
bana izmir ya da manisadan yardımcı olabilcek arkadaş var mı? çevremde 2011 apache yok.hem deneme fırsatım olur hem kullanıcısıyla birebir görüşmem karar vermem açısından çok iyi olur.
kardes bence sen honda yada yamaha al bu kadar ınceledıgıne gore sen bence sıkıntı yasarsın apache ıle lastık patlasa sorun olur senın ıcın motor al yamahayı hıc ıkılemde kalma keske dmee ılerde tvs sahıbı olmak ayrı bır asktır sonucta 4 mılyarlık bır motor bunlar bu kadar ayrıntılı kurcalamanın yersız oldugunu dusunuyorum...
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
Arkadşlar bugün Bnm makinayı yan yatırdım :(( Yaklaşık 55-60 gidiodum caddede önüme küçük bi kız çocuğu çıktı..frenlere asıldım ama nafile son 5-10 metre kala ben yatırdım motoru... Allahtan çucuğa vurmadım :(( ama motorun kafasında hafif bi sıyrık var 3-4 cm'lik...
Çok şükür korumalık ve arkada bayanlar için yapılan ayak koyma yeri olmasaydı motor pert olcaktı :(:(:(

geçmiş olsun kardeş o kadardan bişey olmaz ya çocuga çarpsa idin o zaman dahada için giderdi. tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Arkadşlar bugün Bnm makinayı yan yatırdım :(( Yaklaşık 55-60 gidiodum caddede önüme küçük bi kız çocuğu çıktı..frenlere asıldım ama nafile son 5-10 metre kala ben yatırdım motoru... Allahtan çucuğa vurmadım :(( ama motorun kafasında hafif bi sıyrık var 3-4 cm'lik...
Çok şükür korumalık ve arkada bayanlar için yapılan ayak koyma yeri olmasaydı motor pert olcaktı :(:(:(

Geçmiş olsun. Cana gelmesin, sağlık olsun.
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
kardes bence sen honda yada yamaha al bu kadar ınceledıgıne gore sen bence sıkıntı yasarsın apache ıle lastık patlasa sorun olur senın ıcın motor al yamahayı hıc ıkılemde kalma keske dmee ılerde tvs sahıbı olmak ayrı bır asktır sonucta 4 mılyarlık bır motor bunlar bu kadar ayrıntılı kurcalamanın yersız oldugunu dusunuyorum...

bilmiyorum kardeşim canım apache istiyor mantığım ybr diyor çok kararsızım:(
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
bilmiyorum kardeşim canım apache istiyor mantığım ybr diyor çok kararsızım:(

Aynı durum bende de vardı.
Şuan alternatiflerim XS125 ve Apache.
Eğer Apache'nin 2012 modelleri gelirse ona yönelirim diye düşünüyorum.
Olmazsa SYM XS125k alacağım tekrar kısmetse.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst