loger kardesım bu aralar havalar malum bence rolantıyı bıraz yuksek tut ben eskıden 1 dk jıkle ıle ısıtıyodum sonra jıkleyı bıraktıgımda motor rolantıde kendını donduruyordu ama sımdı bır dk yeterlı olmuyor havalar asırı soguk cunku o yuzden rolantıyı hafıf yukselttım sorun olmuyor motor ısındıktan sonra tekrar dusuruyorum eskı halıne gelıyor yane 1400 devır degılde 1600 daha saglıklı olabılır bu kıs aylarında en azından stop etmez motor![]()
gösterge sorunu zaten herkesde yokki bi kaç kişide oldu oda tekerdeki okuyucudanmış sanırım düzeltildi garantiden yapıyorlardı. benimki eski kasa onun için onun hakkında bilgisi olan yazar yine.
ne iş bu arkadaşlar gelecek olan bu mu ki??
Yok kardesım kendı yapımları bu yani biri kendisi bu şekilde modifiye yapmış. Bunun yapılış aşamasının videosu vardı bende de baktım bulamadım. 10 numara olmuş ama:queen:
gösterge sorunu zaten herkesde yokki bi kaç kişide oldu oda tekerdeki okuyucudanmış sanırım düzeltildi garantiden yapıyorlardı. benimki eski kasa onun için onun hakkında bilgisi olan yazar yine.
ne iş bu arkadaşlar gelecek olan bu mu ki??
Yok kardesım kendı yapımları bu yani biri kendisi bu şekilde modifiye yapmış. Bunun yapılış aşamasının videosu vardı bende de baktım bulamadım. 10 numara olmuş ama:queen:
hadi ya benimde hoşuma gitmiştigidon hariç eski kasa gidonu yav o
benim motordakinden
![]()
bi kaç yere geldi diye duymuştum.
Bakıyorumda nette göremedim. Ankara'da bir yer geldiğini yazmış, bugün arayacağım onları. Gerçekten ruhsat modeli olarak 2012 mi yazıyor bir öğreneceğim.
kardes bence sen honda yada yamaha al bu kadar ınceledıgıne gore sen bence sıkıntı yasarsın apache ıle lastık patlasa sorun olur senın ıcın motor al yamahayı hıc ıkılemde kalma keske dmee ılerde tvs sahıbı olmak ayrı bır asktır sonucta 4 mılyarlık bır motor bunlar bu kadar ayrıntılı kurcalamanın yersız oldugunu dusunuyorum...bana izmir ya da manisadan yardımcı olabilcek arkadaş var mı? çevremde 2011 apache yok.hem deneme fırsatım olur hem kullanıcısıyla birebir görüşmem karar vermem açısından çok iyi olur.
Arkadşlar bugün Bnm makinayı yan yatırdım( Yaklaşık 55-60 gidiodum caddede önüme küçük bi kız çocuğu çıktı..frenlere asıldım ama nafile son 5-10 metre kala ben yatırdım motoru... Allahtan çucuğa vurmadım
( ama motorun kafasında hafif bi sıyrık var 3-4 cm'lik...
Çok şükür korumalık ve arkada bayanlar için yapılan ayak koyma yeri olmasaydı motor pert olcaktı![]()
Arkadşlar bugün Bnm makinayı yan yatırdım( Yaklaşık 55-60 gidiodum caddede önüme küçük bi kız çocuğu çıktı..frenlere asıldım ama nafile son 5-10 metre kala ben yatırdım motoru... Allahtan çucuğa vurmadım
( ama motorun kafasında hafif bi sıyrık var 3-4 cm'lik...
Çok şükür korumalık ve arkada bayanlar için yapılan ayak koyma yeri olmasaydı motor pert olcaktı![]()
kardes bence sen honda yada yamaha al bu kadar ınceledıgıne gore sen bence sıkıntı yasarsın apache ıle lastık patlasa sorun olur senın ıcın motor al yamahayı hıc ıkılemde kalma keske dmee ılerde tvs sahıbı olmak ayrı bır asktır sonucta 4 mılyarlık bır motor bunlar bu kadar ayrıntılı kurcalamanın yersız oldugunu dusunuyorum...
bilmiyorum kardeşim canım apache istiyor mantığım ybr diyor çok kararsızım![]()