TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
şu izmirde buluşma işi olursa motorları incelemek, sohbet etmek amacıyla katılırım.
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
gördüğün apache siyahtı dimi senın 150mc de sıyah :)) bendım o kardesım goruselım her zaman ben koteklıde yörük marketin orda oturuyorum 05077602274 tel numaram her zaman beklerım sende koteklıdensın sanırım:)) bız dort bes kısı grup olarakta bıseyler yapıyoruz gel sende katıl aramıza:))

bak bi arkadaş daha bulduk şu havalar biraz yumuşasın ondan sonra toplanır motor nereye biz oraya:)
 
Katılım
2 Ağu 2011
Mesajlar
164
gördüğün apache siyahtı dimi senın 150mc de sıyah :)) bendım o kardesım goruselım her zaman ben koteklıde yörük marketin orda oturuyorum 05077602274 tel numaram her zaman beklerım sende koteklıdensın sanırım:)) bız dort bes kısı grup olarakta bıseyler yapıyoruz gel sende katıl aramıza:))

bak bu güzel oldu işte :) şu internet de olmasa senin hızına yetişip tanışamayacaktık :p şaka bi yana da, ben de şok marketin üstündeyim. gezi falan olursa haber vermen yeter, hatta gezi olmasına da gerek yok. boş zamanında bi mesaj at yüzyüze tanışalım, azcık da kapışalım :))

bu arada adın erol sanırım. telimde kayıtlısın. hatırlarsan, bi apache rtr alacaktım 3-4 hafta kadar önce marmaristen, telefonda biraz sohbetimiz olmuştu senden bilgi koparmaya çalışıyodum :)) sonra baktım para çıkışmıyor ben de gittim mc aldım :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 May 2011
Mesajlar
561
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
muğlada grup var bizim neden haberimiz yok ayıp valla :) etkinliklerinizde haber verin banada:cat:
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
bak bu güzel oldu işte :) şu internet de olmasa senin hızına yetişip tanışamayacaktık :p şaka bi yana da, ben de şok marketin üstündeyim. gezi falan olursa haber vermen yeter, hatta gezi olmasına da gerek yok. boş zamanında bi mesaj at yüzyüze tanışalım, azcık da kapışalım :))

bu arada adın erol sanırım. telimde kayıtlısın. hatırlarsan, bi apache rtr alacaktım 3-4 hafta kadar önce marmaristen, telefonda biraz sohbetimiz olmuştu senden bilgi koparmaya çalışıyodum :)) sonra baktım para çıkışmıyor ben de gittim mc aldım :D

hee sen şu marmarisde siyah 3250 isteyeni alacak olan arkadaşsın bakmaya gidecektik erol söylemişti :) neyse hayırlı olsun o zaman bu motorun :) ekremz bizde kış gelmeden toplanamadık daha bi artık havalar ısındımı bi akarız şuan senle birlikte 3 apache 1 tane 150 mc bi tane cbf 150 oldu :) bakalım çoğalacakmı daha:)
 
Katılım
9 Nis 2011
Mesajlar
149
abiler apache de titreşim olayı ne durumda var mı yok mu az mı?
bakınız gecmıs sayfalar...:)) bu muhabbet bızlerı kastı artık usta ama gecmıs sayfalarımızı ıncelersen cok yararlı bılgıler bulabılırsın motor hakkında:))

benıde eklesın herkes sehırler arası yaparsak gıttıgımız sehırde cay ısmarlıcak dostlarımız olsun:))
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
bu moto güzel ama tek kişi bincen daha keyifli olur belki 2012 modellerde balansör vardır :)
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
111
Dünden beri kimse bişey yazmamış ben yaziym bari; arkadaşlar facebook'ta sizleri ekledim, biraz resimleri inceledimde gerçekten yurdumuzun her memleketinin ayrı ayrı güzellikleri var. özellikle reisin memleketi trabzon, gerçek doğa harikası müthiş etkilendim gönül isterki hepimiz birarada olalım motorlarımızla bu şehirleri doya doya gezelim ne güzel olurdu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst