TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
snnkydn,kardeş,gaz yeme,yememe problemi hava ayarından olabilir,çünkü havaların soğumasıyla birlikte,karbüratöre giren hava oldukça soğuk.bir başka sebebi de bozuk benzin olabilir.şu günlerde bizim buralarda sık karşılaşıyoruz,sulu benzin,karışımlı benzin.geçenlerde motorun biri çalışmama problemiyle geldi,inanırmısın depoyu boşalttık,çıkan sıvı benzin kokmuyordu!sanki neft kokuyordu.birkaç kişi kokladık herkes aynı şeyi söyledi.sizinki de böyle olabilir.
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
yahu arkadaş beni soutma motordan senin servise götürecein yerden ben motoru alcam yrn :) apaçi hakkında tek kötü şeyide senden duydum şimdiye kdr titreşim hariç kimse kötü bişeyinden bahsetmior diye seçtim bu motoru ödemesini de yaptım yrn alıcam kötü ççıkmaz umarım gerçi giren şemsiye açılmaz yaptık artık ödemeyi :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
biraz önce servisi aradım yetkliler depoya inmişl yarın tekrardan arıcam tvs motoru olmadı tüketici haklının yolu gözüküyor onlardan korkmalarının sebebi adlarının gazetelerde çıkması yani adlarının lekelenmesi kimsede böyle birşeyi istemez heleki resmi yolda hiç istemez:)
yahu arkadaş beni soutma motordan senin servise götürecein yerden ben motoru alcam yrn :) apaçi hakkında tek kötü şeyide senden duydum şimdiye kdr titreşim hariç kimse kötü bişeyinden bahsetmior diye seçtim bu motoru ödemesini de yaptım yrn alıcam kötü ççıkmaz umarım gerçi giren şemsiye açılmaz yaptık artık ödemeyi :)
motor genel anlamda çok iyi fiyat performans olarak bakarsanız alınabilir her şeyde problem yaşanıyor başıma gelen iki şeyi anlatayım geçenlerde buz dolabı aldı ve alt kapağı darbe almış ve göçük çıktı neredeyse delinecekmiş ama ambalajında hiç iz yok servis bayram haftası olmasına rağmen değiştir di kapağı bir akrabamızında honda aracı 0 üstündeki boyasında soyulma yaşandı servis tabi bu bölgeyi kazıyıp tekrardan boyadı önemli olan sorun çıkması değil sorunun kalıcı olarak müşteri memnuniyetiyle çözülmesidir bence ödemesi yapıldı diye vazgeçmiceksiniz diye bir şey yok hukuki olarak cayma hakkınız var sonuçta motorla trafiğe çıkmadınız öyle dimi:)
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
biraz önce servisi aradım yetkliler depoya inmişl yarın tekrardan arıcam tvs motoru olmadı tüketici haklının yolu gözüküyor onlardan korkmalarının sebebi adlarının gazetelerde çıkması yani adlarının lekelenmesi kimsede böyle birşeyi istemez heleki resmi yolda hiç istemez:)

motor genel anlamda çok iyi fiyat performans olarak bakarsanız alınabilir her şeyde problem yaşanıyor başıma gelen iki şeyi anlatayım geçenlerde buz dolabı aldı ve alt kapağı darbe almış ve göçük çıktı neredeyse delinecekmiş ama ambalajında hiç iz yok servis bayram haftası olmasına rağmen değiştir di kapağı bir akrabamızında honda aracı 0 üstündeki boyasında soyulma yaşandı servis tabi bu bölgeyi kazıyıp tekrardan boyadı önemli olan sorun çıkması değil sorunun kalıcı olarak müşteri memnuniyetiyle çözülmesidir bence ödemesi yapıldı diye vazgeçmiceksiniz diye bir şey yok hukuki olarak cayma hakkınız var sonuçta motorla trafiğe çıkmadınız öyle dimi:)

motorla trafie çıkmayı bırak hayatımda motora binmişliim yoktur ve yrn kağıthaneden büyükçekmeceye götürücem motoru :) araba kullanıorum aktif olarak şöförlüüm iyidir ama vitesli motor hiç kullanmadım ayak freni mi kullanmalıyım yolda yoxa elden mi fren yapmalıyım hiç bi fikrim yok yrn bi sağ salim götürimde bizim orda ufak tefek test sürüşlerini yaparım :) az biraz tüyo versen iyi olur ama :)
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
biraz önce servisi aradım yetkliler depoya inmişl yarın tekrardan arıcam tvs motoru olmadı tüketici haklının yolu gözüküyor onlardan korkmalarının sebebi adlarının gazetelerde çıkması yani adlarının lekelenmesi kimsede böyle birşeyi istemez heleki resmi yolda hiç istemez:)
yahu arkadaş beni soutma motordan senin servise götürecein yerden ben motoru alcam yrn :) apaçi hakkında tek kötü şeyide senden duydum şimdiye kdr titreşim hariç kimse kötü bişeyinden bahsetmior diye seçtim bu motoru ödemesini de yaptım yrn alıcam kötü ççıkmaz umarım gerçi giren şemsiye açılmaz yaptık artık ödemeyi :)
motor genel anlamda çok iyi fiyat performans olarak bakarsanız alınabilir her şeyde problem yaşanıyor başıma gelen iki şeyi anlatayım geçenlerde buz dolabı aldı ve alt kapağı darbe almış ve göçük çıktı neredeyse delinecekmiş ama ambalajında hiç iz yok servis bayram haftası olmasına rağmen değiştir di kapağı bir akrabamızında honda aracı 0 üstündeki boyasında soyulma yaşandı servis tabi bu bölgeyi kazıyıp tekrardan boyadı önemli olan sorun çıkması değil sorunun kalıcı olarak müşteri memnuniyetiyle çözülmesidir bence ödemesi yapıldı diye vazgeçmiceksiniz diye bir şey yok hukuki olarak cayma hakkınız var sonuçta motorla trafiğe çıkmadınız öyle dimi:)

---------- Post added at 18:21 ---------- Previous post was at 18:13 ----------

motorla trafie çıkmayı bırak hayatımda motora binmişliim yoktur ve yrn kağıthaneden büyükçekmeceye götürücem motoru :) araba kullanıorum aktif olarak şöförlüüm iyidir ama vitesli motor hiç kullanmadım ayak freni mi kullanmalıyım yolda yoxa elden mi fren yapmalıyım hiç bi fikrim yok yrn bi sağ salim götürimde bizim orda ufak tefek test sürüşlerini yaparım :) az biraz tüyo versen iyi olur ama :)
frenleri ön arka kullanın debriyajda sona doğru kavrıyor yani manetin açılma aralığı 20 mm se yaklaşık 16 17 mm de kavrma yapıyor birinci vitese alıp gidersiniz sorunsuz boyunuzda uzunsa zaten daha az sorun çıkar ben 165 cmyim motoru alırken sağına soluna iyi bakın birde çalıştırdız hemen gitmeyin bekleyin biraz motor ısınsın yani bir 5 dkl kadar rolantisine bakın kaç bin devirde bende 4 bin devirdeyken vermişlerdi normali 1400 devirdir sonradan sizde ayar yapabilirsiniz ama onların yapması daha iyi sonuçta işleri bu rolanti motorun solunda altın renkli ters bir vida var ordan yapılıyor kilonuza göre arka amortisörleri ayarlamayı unutmayın bendeki en yumuşaktı 50 kg olduğumdan bir kademe sertleştirdim ne olur ne olmaz diye lastiklere ön 25 arka 28 hava basın ve 95 oktan benzin alın daima birde plakasız gezmeyin derim gündüzleride farlarınız açık olsun hatta motor siyahsa uzunlar açık olsun sürücüler malesef ki çok dikkatsiz önceki motorumu farlarım açık olduğu halde şehirler arası yolda arkadan araba çarpması sonucu perte çıkarıldı birde adam indikten sonra pişkin pişkin yolun ordasında ne arıyordun görmedim gidi şeyler söyledi son olarakta mutlaka full korumayla bakkala giderken bile:)

---------- Post added at 18:41 ---------- Previous post was at 18:21 ----------

snnkydn,kardeş,gaz yeme,yememe problemi hava ayarından olabilir,çünkü havaların soğumasıyla birlikte,karbüratöre giren hava oldukça soğuk.bir başka sebebi de bozuk benzin olabilir.şu günlerde bizim buralarda sık karşılaşıyoruz,sulu benzin,karışımlı benzin.geçenlerde motorun biri çalışmama problemiyle geldi,inanırmısın depoyu boşalttık,çıkan sıvı benzin kokmuyordu!sanki neft kokuyordu.birkaç kişi kokladık herkes aynı şeyi söyledi.sizinki de böyle olabilir.
abi benim deponun yanındaki pas için ne diyorsun 11 kasımda almıştım 0 servis boyatamayız rutuş olur anca dedi
 
Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
8
peki kardeş ne almamamı önerirsin servis ağını ön plana alırsak.Çorumda motor kullanıcısı pek yok malesef
 
Katılım
3 Ara 2008
Mesajlar
230
Bugün ilk kazamı yapmış bulunmaktayım. Anayoldan ayrı , iki şeritli gidiş geliş servis yolundan giderken sağ şeride kamyon park etmiş kamyonun bitişinde de anayoldan giriş var . Şerefsiz kamyoncu tam giriş yerine koymuş . Kamyonun yanından geçerken yavaşlattım motoru araba çıkar aniden diyerek. Tam kamyonu geçtim sağa bakıyordum taksiyi gördüm üzerime doğru gelen ve çarpışma tabi. O da beni göremedi doğal olarak kamyondan . ALLAHtan ikimizde yavaştık sol elimde hafif ağrı var başka birşey yok. Motorda da sadece sol sinyal kırıldı . Koruma demirlerinin faydası gerçekten çok büyük .

Bu arada tutanağı filan tuttuk da sigorta işlemlerini nasıl hallediyoruz bilgisi olan varmı ?


motorla trafie çıkmayı bırak hayatımda motora binmişliim yoktur ve yrn kağıthaneden büyükçekmeceye götürücem motoru :) araba kullanıorum aktif olarak şöförlüüm iyidir ama vitesli motor hiç kullanmadım ayak freni mi kullanmalıyım yolda yoxa elden mi fren yapmalıyım hiç bi fikrim yok yrn bi sağ salim götürimde bizim orda ufak tefek test sürüşlerini yaparım :) az biraz tüyo versen iyi olur ama :)

Benden sana ufak bir tavsiye motor sürmesini bilen birini götür oyanında o götürsün gitmek istediğin yere sonra alıştırma yaparsın bol bol. İlk defa motor sürecek biri için özellikle vitesli motorsa tehlikeli olabilir. Motorda ön fren daha etkilidir ama ikisini beraber kullanman lazım . Araba kullanıyorsan fren debriyaj olayına girmeyeyim onda sorun olmaz .
 
Katılım
13 Kas 2011
Mesajlar
93
tşk ettim arkadaşlar motor kullanmayı bilen hiçkimse yok çevremde geceye kalıp geç saatde boş yolda gelmeyi düşünüyorum tın tın gelirim artık :)
 
Katılım
3 Kas 2011
Mesajlar
30
MAVİ_ANAHTAR dinle yanına birini al ğöründüğü gbi olmuyor malesef işini şansa bırakma bu arada hayırlı olsun allah kaza bela vermesin kardeş
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
ozgurkayihan Kağıthaneden büyükçekmeceye nasıl getirceksin yahu :sunny: aman valla dikkatli ol yarın işim olmasa eskortluk ederdim sana :king:
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
yarın büyük ihtimal 1 den sonra serbestim bizim alper150zc ile sana eskortluk ederiz istersen :king:
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
istanbul trafiği gece bu kadar kötü mü ya olmadı motoru serviste bir deneyin biraz git gel yapın kısa mesafede olsa debriyajına alışmaya çalışın baktınız olmuyor servislerin ücretsiz nakliyeleri var ona yüklenebilir şimdi aklıma geldi buda
 
Katılım
10 Şub 2011
Mesajlar
715
Cagatay16 Ben biraz istanbulun sonunda oturuyorum inan şehiriçine gitmekten nefret ediyorum. Bugün gittim işte sirkeci, fatih, bayrampaşa, küçükçekmece derken belim boynum elim ayağım heryerim ağrıyor. ayrıca sağa, sola, aynaya, ileri, geri, yok virajın içine, yok trafik işaretlerine, yok trafik ışıklarına bakıyım demekten başımda ağrıyor :cherry: En iyisi genelde insanın az olduğu doğayla iç içe olan yollar :cat:

Bu arada gece trafik olmasada millet sanki nascar yarışlarındaymış gibi kullanıyor arabasını. 80 le giderken en Sağ şeritte selektör yemek koyuyor be abi :queen:
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
Cagatay16 Ben biraz istanbulun sonunda oturuyorum inan şehiriçine gitmekten nefret ediyorum. Bugün gittim işte sirkeci, fatih, bayrampaşa, küçükçekmece derken belim boynum elim ayağım heryerim ağrıyor. ayrıca sağa, sola, aynaya, ileri, geri, yok virajın içine, yok trafik işaretlerine, yok trafik ışıklarına bakıyım demekten başımda ağrıyor :cherry: En iyisi genelde insanın az olduğu doğayla iç içe olan yollar :cat:

Bu arada gece trafik olmasada millet sanki nascar yarışlarındaymış gibi kullanıyor arabasını. 80 le giderken en Sağ şeritte selektör yemek koyuyor be abi :queen:
valla bursada aynı hatta bursada yol olmadığı için 10 kmlik yolu 1 saatte bile gidebiliyorsun arabayla en güzeli dağ bayır dolaşmak şehir içi çekilir dert değil
ayrıca o sağdan gidenlerden birinide bugün yakalasaydım indirecektim kuryenin tekini fluence bir sıkıştırdı aradan biri önüme atlamasa arabayla yetişip dövecektim herifi göz göre göre adamı öldürcekti tecrübeli olmasaydı:jocolor:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
özgür dikkatli ol ya, hevesini kursağında bırakcak şeyler yaşama. :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst