Adana İl Temsilcisi
- Katılım
- 25 Eki 2006
- Mesajlar
- 8,636
snnkydn,kardeş,gaz yeme,yememe problemi hava ayarından olabilir,çünkü havaların soğumasıyla birlikte,karbüratöre giren hava oldukça soğuk.bir başka sebebi de bozuk benzin olabilir.şu günlerde bizim buralarda sık karşılaşıyoruz,sulu benzin,karışımlı benzin.geçenlerde motorun biri çalışmama problemiyle geldi,inanırmısın depoyu boşalttık,çıkan sıvı benzin kokmuyordu!sanki neft kokuyordu.birkaç kişi kokladık herkes aynı şeyi söyledi.sizinki de böyle olabilir.