- Katılım
- 13 Eki 2007
- Mesajlar
- 355
bende gece cuma aldım makınamı atık motordan orda gördugunuz siyah motorlardan biri bende su an mersıne ilk ben getrdım cok memnunum zaten bundan oncekı motrumda apache idi baya bi eksıgını tamamlamıslar eksısınden cok artısı var resimlerı atarım kısa zamanda :wiinkk: