- Katılım
- 5 Mar 2010
- Mesajlar
- 2,035
evet ama neden hyper edge yazıyor o zaman
evet ama neden hyper edge yazıyor o zaman
millet hintlileri kötüler ama şunu bilmezler..kullandığınız programlar hep hintli mesela
Fi olanlar enjeksiyonlu hyper edge yazanlar karburatörlü modeller.:cat:
sağolasın cengaver29 kardeş.en kısa sürede,beklerim kardeş.
apache almayı düşünüyorum ama uzun yol performansını merak ediyorum.
- hiç durmadan kaç km gidilebilir??
- uzun süre sabit olarak gidebileceğim maksimum hız??
valla Bora abiye aragazı verdik makaraya sardık ama motoru geldi...eline her türlü verir yolda aga valla...:queen: yarışayım atlayım zıplayım deme...rezil olursun sonra...:cherry:
tata benim bildiğim rus malıçok dogru söylüyorsun,tata arabalardan pikaplardan hintlilerin ne mal oldugunu iyi biliyoruz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:21 ----------
sen de hintlilerin türkiye fahri konolosusun galiba,forumda senin kadar bu markayı ölümüne savunan kimse yok,yazmayayım yazmayayım dedim,sonunda bana bunları yazdırdınız
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------
hayırlı olsun kardeşim,paranın karşılıgını gerçekten alırsın umarım
tata benim bildiğim rus malı
apache almayı düşünüyorum ama uzun yol performansını merak ediyorum.
- hiç durmadan kaç km gidilebilir??
- uzun süre sabit olarak gidebileceğim maksimum hız??
çok dogru söylüyorsun,tata arabalardan pikaplardan hintlilerin ne mal oldugunu iyi biliyoruz![]()
düzeltelim o zaman çünkü tata hindistan malıdır..lada ya gitmiş olabilir belki aklın![]()
Gereksiz sataşmalara cevap vermiyorum artık boşuna kasmayalım :cat:çok dogru söylüyorsun,tata arabalardan pikaplardan hintlilerin ne mal oldugunu iyi biliyoruz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:21 ----------
sen de hintlilerin türkiye fahri konolosusun galiba,forumda senin kadar bu markayı ölümüne savunan kimse yok,yazmayayım yazmayayım dedim,sonunda bana bunları yazdırdınız
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------
hayırlı olsun kardeşim,paranın karşılıgını gerçekten alırsın umarım
hayırlı olsun kardeşim,paranın karşılıgını gerçekten alırsın umarım
abi daha yeni rodaj çalışmasından geliyorum. böyle bişi olabilemez ya. rodajda bile önü kalkıyo zapdedemiyorum moturu . apaçi falan dinlemem aga tek rakibim srad 1000 . kargadan başka kuş tanımam :queen::queen::queen::queen:
tata benim bildiğim rus malı