TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
611
apache almayı düşünüyorum ama uzun yol performansını merak ediyorum.
- hiç durmadan kaç km gidilebilir??
- uzun süre sabit olarak gidebileceğim maksimum hız??
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
9
millet hintlileri kötüler ama şunu bilmezler..kullandığınız programlar hep hintli mesela

çok dogru söylüyorsun,tata arabalardan pikaplardan hintlilerin ne mal oldugunu iyi biliyoruz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:21 ----------

Fi olanlar enjeksiyonlu hyper edge yazanlar karburatörlü modeller.:cat:

sen de hintlilerin türkiye fahri konolosusun galiba,forumda senin kadar bu markayı ölümüne savunan kimse yok,yazmayayım yazmayayım dedim,sonunda bana bunları yazdırdınız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------

sağolasın cengaver29 kardeş.en kısa sürede,beklerim kardeş.

hayırlı olsun kardeşim,paranın karşılıgını gerçekten alırsın umarım
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
valla Bora abiye aragazı verdik makaraya sardık ama motoru geldi...eline her türlü verir yolda aga valla...:queen: yarışayım atlayım zıplayım deme...rezil olursun sonra...:cherry:

abi daha yeni rodaj çalışmasından geliyorum. böyle bişi olabilemez ya. rodajda bile önü kalkıyo zapdedemiyorum moturu . apaçi falan dinlemem aga tek rakibim srad 1000 . kargadan başka kuş tanımam :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
çok dogru söylüyorsun,tata arabalardan pikaplardan hintlilerin ne mal oldugunu iyi biliyoruz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:21 ----------



sen de hintlilerin türkiye fahri konolosusun galiba,forumda senin kadar bu markayı ölümüne savunan kimse yok,yazmayayım yazmayayım dedim,sonunda bana bunları yazdırdınız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------



hayırlı olsun kardeşim,paranın karşılıgını gerçekten alırsın umarım
tata benim bildiğim rus malı
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
apache almayı düşünüyorum ama uzun yol performansını merak ediyorum.
- hiç durmadan kaç km gidilebilir??
- uzun süre sabit olarak gidebileceğim maksimum hız??

- sabrının bittiği yere kadar gidilir... :mrgreen:
- düz yol 100, yokuşa ve rakım'a göre 70'e kadar düşersin

tek marşta 100 km'yi hiç geçmedim şuana dek, zayıf makina olduğu için uzun yolda bol bol sabretmekten başka yapacak şey yok, molaların keyfi yol keyfinden daha kıyak oluyor hele 2-3 motor yola çıkınca...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:46 ----------

çok dogru söylüyorsun,tata arabalardan pikaplardan hintlilerin ne mal oldugunu iyi biliyoruz :)

tata deyip geçmeyin, adamlar JLR'ı (Jaguar & Land Rover) satın aldılar, önümüzdeki dönemde de F1'e girecekler... bizim yerli diye bindiğimiz kuş serisi bile kendi aracımız değildi...
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
çok dogru söylüyorsun,tata arabalardan pikaplardan hintlilerin ne mal oldugunu iyi biliyoruz :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:21 ----------



sen de hintlilerin türkiye fahri konolosusun galiba,forumda senin kadar bu markayı ölümüne savunan kimse yok,yazmayayım yazmayayım dedim,sonunda bana bunları yazdırdınız

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:24 ----------



hayırlı olsun kardeşim,paranın karşılıgını gerçekten alırsın umarım
Gereksiz sataşmalara cevap vermiyorum artık boşuna kasmayalım :cat:
Arkadaş yanlış bilgi verdi düzelttik maydonoz olmaya gerek yok :rendeer:
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
79
tgfatih ve MrSharp arkadaşım zaten vitesli motor kullanmayı bilmediğim için kardeşim alıp getirecek ondan bir kaç saat ders alıcaz artık şu an scoter duruo sattığım arkadaşa vitesliyi öğrenmeden vermiycem zaten işe gelip giderken kullanıyorum yani trafiğin yoğun olduğu saatlerde neyse artık motorlunun hesaba alınmadığı türkiyemizde bir şekil ilerlemeye devam
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
hayırlı olsun kardeşim,paranın karşılıgını gerçekten alırsın umarım

teşekkürler levent kardeş.

abi daha yeni rodaj çalışmasından geliyorum. böyle bişi olabilemez ya. rodajda bile önü kalkıyo zapdedemiyorum moturu . apaçi falan dinlemem aga tek rakibim srad 1000 . kargadan başka kuş tanımam :queen::queen::queen::queen:

hiç heveslenme alacağım anahtarını hakanım.:queen:

tata benim bildiğim rus malı

tata hindistan malıdır ve son duyumlarıma göre de VOLVO'yu satın almış.:cyclopsan
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
hiç heveslenme alacağım anahtarını hakanım.:queen:
abi motorunun gelmesi aylar yıllar sürdü birde şimdi anahtarına yarışıp kaybedersen çok kötü olmazmı senin için ? motorun devamıda yokki yenisini alasın nasıl olacak valla bilmiyom :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
arkadaşlar iskenderuna cumartesi geldi bugün montajları bitiyor. füme mat renkmiş tuhaf geldi bana siyaha yöneldim bugün evraklarını da teslim aldıktan sonra motoruma kavuşacağım inşaallah ama malzemeleri gördüm şahane bağlantı klemenslerine su girmediği sürece göstergeninde bozulacağını zannetmiyorum. devir sayacıda elektrik sinyali ile çalışıyor. yan sele demiri ile gelmişler. yakışıklılık şahane gerçekten birde yolda sürüp görmek gerekiyor.
bu arada sarı sedefli boya ışık verdiğin yüzey farklı renklerde yansıyor sarı alanlar moda mod düz sarı almış olmayacaklar.herkese ve bora abiye hayırlı olsun.
adamı sıkboğaz etmeyin motorunu tanımaya çalışıyor :)
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
66
windys sahibydim bu motoru alablmk için windys m,i sattım biraz bilgi verebilirmisinz titresim konfor surat vs tip 10 numara bir motor bu motordan alıcan nasip olursa arkadaslar
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
bende sıfır alacağım ama kafam çok karışık ybr125 mi cbf 150 mi yoksa apache mi tip olarak performans olarak apache en iyisi ama artçılı ve artçısız uzun yolda yapacağım için özellikle cbf 150 kafamı çok kurcalıyor sıfıra yakın vibrasyon varmış daha konforlu olduğunu söylüyor herkes hem artçın hem sen rahat edersin diyorlar ama işte tipini hiç beğenmiyorum cbf 150 nin napsak yani ben hem konfor hem performans istiyorum ama çok şey istiyorum sanırım cbf apache hakkında açılan konuların çoğunu inceledim çoğunluk cbf demiş siz ne dersiniz sayın apachiciler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst