- Katılım
- 16 Nis 2011
- Mesajlar
- 79
arkadaşlar merhaba
bir şey sorucam scooter motorumu satıcam yalnız devir için alıcak kişinin notere ne kadar ödeme yapması lazım
bilen var ise yardımcı olursa sevinirim
şimdiden teşekkürler
bir şey sorucam scooter motorumu satıcam yalnız devir için alıcak kişinin notere ne kadar ödeme yapması lazım
bilen var ise yardımcı olursa sevinirim
şimdiden teşekkürler