TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
bende gece cuma aldım makınamı atık motordan orda gördugunuz siyah motorlardan biri bende su an mersıne ilk ben getrdım cok memnunum zaten bundan oncekı motrumda apache idi baya bi eksıgını tamamlamıslar eksısınden cok artısı var resimlerı atarım kısa zamanda :wiinkk:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
Bora abi kozan yolundada TVS bayisi var bana yakin diye oraya söylemiştim telimjide verdim adam aricaktı beni motor gelince ama daha gelmemiş hergünde bakıyom işe gidip gelirken.

Abi ben merkez caminin karşısında kültür sitesinin yanındaki OPET'de çalışıyom yeni APACHE'n ile benzin almaya gel yanıma mümkünse hem motoruda incelemiş olurum :) bu hafta 15:00 - 23:00 calışıyom deişiklik olursa yazarım burdan
Buarada motorunda hayırlı ugurlu olsun Allah kaza bela göstermesin abi
Benim adım Ferdi abi gelirsen sor pompacı arkadaşlara ben orda olursam zaten hemen yanına gelirim motoru görünce :):)

ADANA'nın tek bayisi var o da atik motor.o söylediğin belki alt bayi dedikleri filan olsa gerek.atik motorun sahibi ismail diyordu alt bayi benden 10 motor istiyor diye.ama sayı az olunca yetişmedi,gönderemedi.tamam uğramaya çalışırım ferdi kardeş.:cat:dün atik motora uğradım,2.partide az sayıda gelecekmiş ve siparişler başlamış.
 
Katılım
31 Eki 2009
Mesajlar
209
bende gece cuma aldım makınamı atık motordan orda gördugunuz siyah motorlardan biri bende su an mersıne ilk ben getrdım cok memnunum zaten bundan oncekı motrumda apache idi baya bi eksıgını tamamlamıslar eksısınden cok artısı var resimlerı atarım kısa zamanda :wiinkk:
erdal3323 mersindeki bayi ismi ve adresi varmı sende ? su rtr150 yi yakından görmek istiyorum :p :p
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
ADANA'nın tek bayisi var o da atik motor.o söylediğin belki alt bayi dedikleri filan olsa gerek.atik motorun sahibi ismail diyordu alt bayi benden 10 motor istiyor diye.ama sayı az olunca yetişmedi,gönderemedi.tamam uğramaya çalışırım ferdi kardeş.:cat:dün atik motora uğradım,2.partide az sayıda gelecekmiş ve siparişler başlamış.

Abi hayırlı olsun , güle güle kullan. Yeni kasalar çok güzelmiş:rendeer: İnş. titreşim konusunuda hallettilerse , ne cbf ne ybr artık:) Saygı ve sevgilerimle...:)
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
selam arkadaşlar 2011 model alan arkadaşlar yeni modelde vibrasyonda iyileştirilme olmuşmu acaba test ettinizmi??? test edip bilgilerinizi paylaşırsanız çok iyi olur.saygılar
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
selam arkadaşlar 2011 model alan arkadaşlar yeni modelde vibrasyonda iyileştirilme olmuşmu acaba test ettinizmi??? test edip bilgilerinizi paylaşırsanız çok iyi olur.saygılar

valla bora abiye soruyorsanız bırakın vibrasyonu motorun çalıştığı bile belli değilmiş :) hatta hayabusayı yapan mühendiste gidip bu yeni apaçideki dijital kadranı görmek istemişte yapım aşamasında sokmamışlar faprikaya . sonada adam zaten hap atıp intaar etmiş ben bunu nasıl yapamadım bunlar yaptı die :queen::queen::queen:
bende bora abiden duydum onun yalancısıyım ne diim :p:queen:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
bende gece cuma aldım makınamı atık motordan orda gördugunuz siyah motorlardan biri bende su an mersıne ilk ben getrdım cok memnunum zaten bundan oncekı motrumda apache idi baya bi eksıgını tamamlamıslar eksısınden cok artısı var resimlerı atarım kısa zamanda :wiinkk:

dolmuşla geçerken görmüşdüm oto yıkamacının orda ufak dükkan var orda görmüştüm..hayırlı olsun..
 
Katılım
18 Nis 2011
Mesajlar
66
bu motordan almk istyn cok arkadasımız var alan arkadslar brz yardımcı olblrlermi?bazı sorularımız var titreşim vs gibi..alan arkadslara motorlarınızı güle güle kullanın darısı bzm basımıza
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
79
bu motordan almk istyn cok arkadasımız var alan arkadslar brz yardımcı olblrlermi?bazı sorularımız var titreşim vs gibi..alan arkadslara motorlarınızı güle güle kullanın darısı bzm basımıza

dostum saol iyi dileklerin için inşallah gönlüne göre bir motor alırsın motorlar şu an rodaj aşamasında rodaj bitsin gereken tüm konular cevabını bulacaktır
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
valla bora abiye soruyorsanız bırakın vibrasyonu motorun çalıştığı bile belli değilmiş :) hatta hayabusayı yapan mühendiste gidip bu yeni apaçideki dijital kadranı görmek istemişte yapım aşamasında sokmamışlar faprikaya . sonada adam zaten hap atıp intaar etmiş ben bunu nasıl yapamadım bunlar yaptı die :queen::queen::queen:
bende bora abiden duydum onun yalancısıyım ne diim :p:queen:

hoop hooooop,kıskanmayalım.elbet birgüüün HONDA mühendisleri de belkiiii yapabiliir.:queen::queen::queen: devir saatini yıllar sonra koyabildiler zaten.::koop::
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
hoop hooooop,kıskanmayalım.elbet birgüüün HONDA mühendisleri de belkiiii yapabiliir.:queen::queen::queen: devir saatini yıllar sonra koyabildiler zaten.::koop::

honda mühendisleri böyle oyuncaklarla uğraşmıyorlar abi . adamlar motur yapıyo koyuyo ortaya yok satıyo yok gemiler taşımaylan başedemiyo allah etmeye tr ye moturları. tvs ciler oyuncak dijital kadran yapana kadar biraz uğraşıp lastikleri dubleks yapalardı o zaman derdim adamlar teknolojiyi takip ediyo die. bu zamanda iç lastikli motor nerde kaldı ? :queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Kas 2009
Mesajlar
32
honda mühendisleri böyle oyuncaklarla uğraşmıyorlar abi . adamlar motur yapıyo koyuyo ortaya yok satıyo yok gemiler taşımaylan başedemiyo allah etmeye tr ye moturları. tvs ciler oyuncak dijital kadran yapana kadar biraz uğraşıp lastikleri dubleks yapalardı o zaman derdim adamlar teknolojiyi takip ediyo die. bu zamanda iç lastikli motor nerde kaldı ? :queen::queen::queen:

Ben eski modelini cok kullandım apachenin bakıma gittigimde biri daha vardı bakıma gelen ben tubeles alacam lastıkleri dedim gerek yok üstündekide tubeles iclastigi cıkar olurdedi kendisinkide öyle yapmış motorda fazladan özellik varmış yani :D
ama denemeden motoru sattım
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
Ben eski modelini cok kullandım apachenin bakıma gittigimde biri daha vardı bakıma gelen ben tubeles alacam lastıkleri dedim gerek yok üstündekide tubeles iclastigi cıkar olurdedi kendisinkide öyle yapmış motorda fazladan özellik varmış yani :D
ama denemeden motoru sattım

bence bunu tvs mühendisleri duymasın yoksa hazırda bi iç lastik koyuyolardı onuda söker öyle yollarlar motoru tr ye .
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
79
arkadaşlar bu plaka kaç günde çıkar benim eski motorda bir günde çıkmıştı forumdan takip ettiğim kadarı ile plakası çıkmayan arkadaşlar var :pale:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
konu şu arkadaşlar.ADANA daki TVS bayisisnin merkezi,G.ANTEP İSLAHİYE'DE.BURADAKİ de ŞUBE.ee doğal olarak motorların faturaları da merkezden G.ANTEP'e gidiyor.onların keseceği faturalarda islahiyeden bizim adımıza kesilp vergileri yatıyor ve evraklar buraya geliyor.burada da plaka işlemleri yapılıyor.hal böyle olunca geldi-gitti,yolladı filan vakit alıyor tabii.bugün aldık plakalarımızı.artık rahat rahat gezebiliriz.hatta ben bugün 50 km.yol yaptım şehiriçinde.genel anlamda motorumdan memnunum.rahat,vites geçişleri yumuşak,her tek silindirli motorda vibrasyon olduğu gibi az da olsa vibrasyon var.ama rahatsız edici boyutta değil.(ee,gsr 600 den/cbf 500 den inince)hız konusunda birşey söyleyemeyeceğim.şimdilik 6000 devirden fazla kullanmıyorum 80 km.ile çok rahat gidiyor.değişken vites ve süratlerde kullanmaya çalışıyorum.aldığım gün depoyu fullemiştim(15,5 lt)(uzuuuun süredir ilk defa bunu yapıyorum,bir daha da zor):queen:,toplam 82 km.oldu hala çizgiler tam yani dolu.şimdilik paylaşacaklarım bu kadar.
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
arkadaşlar egzozumdan ses geliyo içinden herhalde dagıldı daha oncede scoterımde aynı sorunla karşılaştım yarıp içinden parça alıyolardı tahmini nerden açmak lazım bilen varsa cevaplasın lütfen :salut:
 
Katılım
16 Nis 2011
Mesajlar
79
arkadaşlar egzozumdan ses geliyo içinden herhalde dagıldı daha oncede scoterımde aynı sorunla karşılaştım yarıp içinden parça alıyolardı tahmini nerden açmak lazım bilen varsa cevaplasın lütfen :salut:

abi ben öyle parça alma muhabbetini senden duydum valla oluyorsada ben bilmiyordum benim scoterdan da ses geliyordu zırıl zırıl ötüyordu yolda utanıyordum giderken benim susturucu dağılmış seninde öyle bir şey olmasın zaten eksozuda deyiştirdim mecburen
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
evet yanlış duymadın yarılıyo içinden parça alınıyo ,yani ameliyat :cat: susturucu parça puntası kırılıyo, çin malları gibi ucuzda degilki meret alıp degiştirim .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst