TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Ocak 2011
Mesajlar
55
ben iskenderunda elektronik güvenlik işi yapıyorum. körfez güvenlik.
suzuki ile ortak motor üretimi yapıyordu geçmiş yazılarda bulursun. şimdilerde 7-8 yıl gibi ayrı şekilde tvs kendi markasında üretime devam ediyor. hindistanda brezilyada tayvanda deneyeceklerdi diye hatırlıyorum ama daha orada üretmediler.
ben peşinat 1000 lira verdim mont aldım kask ta geliyor ben rtr 150 yi alıyorum bu kadar kaliteli diyen boşa söylemez. kıyas yapmıyorum ama yine de pişman etmeyecek güzel motor.
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
bazı arkadaşlar burada tvs'nin 2.eli güçlü değil demiş ve tavsiye etmemiş peki neden 2. eli güçlü değil düşündüler mi acaba bunu çünkü motoru alan satmak istemiyor motor çok güzel çok seri ve birde bazı arkaaşlar ybr 125 le apacheyi karşılaştırmışlar bence çok alakasız çünlü apache 150cc ybr 125cc arada cc farkı var zaten en başta :pr: bencede apache çok güzel bir makina bende almayı düşünüyorum tabi param olursa şimdilik yukiyle devam yola :)
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
her motoru olduğu gibi bunuda karalamaya çalışanlar var bir honda cbf 150nin yağ yaktığını söyleyenlerde var ybr 125in titreşim sorunu olduğunu söyleyenlerde ama şuda bi gerçekki kalite olarak apache ve hondaya aynı derim tek fark honda etiketi satıyor o kadar :) iyi sürüşler dilerim kardeş
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
1 Yıldır TVS Apache Sahibiyim. büyük bir kaza atlattım 80 Km ile Yandan araba Çarptı. durdğum yerde. Motor banamısın demedi. Sağlamlığını tartışıcak adam tanımam. Şimdi diyiceksiniz Herşey Şase mi. Yeri geldi Motorun bakımlarını yaptırıcak param olmadı. 2 ay Aynı yağ ile Bindim motora ki benim motor Sürüşüm Aşırı agrasiftir.Sibob Ayarı Dışında Anahtar deymedi motoruma daha. 8-10 bin Devirden Önce vites geçirmem. Motorumda Hiç bir oynama yokken 125 KM Çok rahat Yapıyordu. Km telim Koptuğu İçin Artık kaç yapıyor bakamıyorum. Şimdi Motoruma yeni Egzoz aldım. Yarında Dişlileri değiştiricem Önü 15 Yapıcam. O zaman size Son hızı Söylerim Ölçebilirsem. Sınıfının En iyi Motoru Bence. Hem CC hem Torque Hemde HP olarak. Kimse Kızmasın alınmasın gücenmesin. CBF in Zaten bir Al benisi yok. YBR nin Motoru kabartma çalışmaları Yani iri Gösterme Çabaları Apache'den Özenti. Kafa Grenajı Depo Kalınlığı V.s Kısacası Tamam YBR de Çok sağlam CBF'te Ama Apache Bir yana Benim için.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
1 Yıldır TVS Apache Sahibiyim. büyük bir kaza atlattım 80 Km ile Yandan araba Çarptı. durdğum yerde. Motor banamısın demedi. Sağlamlığını tartışıcak adam tanımam. Şimdi diyiceksiniz Herşey Şase mi. Yeri geldi Motorun bakımlarını yaptırıcak param olmadı. 2 ay Aynı yağ ile Bindim motora ki benim motor Sürüşüm Aşırı agrasiftir.Sibob Ayarı Dışında Anahtar deymedi motoruma daha. 8-10 bin Devirden Önce vites geçirmem. Motorumda Hiç bir oynama yokken 125 KM Çok rahat Yapıyordu. Km telim Koptuğu İçin Artık kaç yapıyor bakamıyorum. Şimdi Motoruma yeni Egzoz aldım. Yarında Dişlileri değiştiricem Önü 15 Yapıcam. O zaman size Son hızı Söylerim Ölçebilirsem. Sınıfının En iyi Motoru Bence. Hem CC hem Torque Hemde HP olarak. Kimse Kızmasın alınmasın gücenmesin. CBF in Zaten bir Al benisi yok. YBR nin Motoru kabartma çalışmaları Yani iri Gösterme Çabaları Apache'den Özenti. Kafa Grenajı Depo Kalınlığı V.s Kısacası Tamam YBR de Çok sağlam CBF'te Ama Apache Bir yana Benim için.

bu kullanıma göre yani 8-10 bin devirde vites değiştirme agresifliğine göre ne kadar yakıt yakıyor ortalama?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
776
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
8-10 bin devirde vites degisiyor ve yakiti merak etmissiniz. Egzoz Aldigimda Yakit biraz artti. Ama Normal Orjinal biniyorsaniz. Suanki Benzin Fiyatlarna göre 5 TL ye 50 Km yol yapyorum. aragaz V.s leride Koyun tabi. Yava sürerseniz 10-15 Km daha oynar.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Devir saatinin kırmızı çizgisi 9000'de başlıyor. Siz 8 - 10 bin devirde mi vites değiştiriyorsunuz ? Öyleyse motoru biraz fazla zorlamıyor musunuz ?

Bir de hala şunu merak ediyorum. Bu motor için bazıları çok titreşim var diyor, bazıları yok diyor. Titreşim var diyenler bu titreşimin kaç devirde rahatsız ettiğini söyleyebilirler mi ? Okuduklarımdan bana sanki bu motorlar biraz üst devirlerde kullanılmaya zorlanıyor gibi gelmeye başladı.
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
8-10 bin devirde vites degisiyor ve yakiti merak etmissiniz. Egzoz Aldigimda Yakit biraz artti. Ama Normal Orjinal biniyorsaniz. Suanki Benzin Fiyatlarna göre 5 TL ye 50 Km yol yapyorum. aragaz V.s leride Koyun tabi. Yava sürerseniz 10-15 Km daha oynar.

Cevap için teşekkürler değerler çok iyi

http://www.youtube.com/watch?v=9EHbsUdQwFU

Bu videoda motorun kenarındaki kırmızı küçük demirler koruma demiri işlevindemi daha önce gören duyan varmı, baska videolardada gördüm ama türkiyede araştırdım bulamadım koruma demiri gibi kaba görünmüyo ve aynı işlevi güzel bişekilde görüyorsa bence çok güzel
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Devir saatinin kırmızı çizgisi 9000'de başlıyor. Siz 8 - 10 bin devirde mi vites değiştiriyorsunuz ? Öyleyse motoru biraz fazla zorlamıyor musunuz ?

Bir de hala şunu merak ediyorum. Bu motor için bazıları çok titreşim var diyor, bazıları yok diyor. Titreşim var diyenler bu titreşimin kaç devirde rahatsız ettiğini söyleyebilirler mi ? Okuduklarımdan bana sanki bu motorlar biraz üst devirlerde kullanılmaya zorlanıyor gibi gelmeye başladı.

evet Zorluyorum motoru. Hemde acaip. Ama banamisin demedi daha =)) Ya titresim isi söyle. Yok diyen yalan Söyler Ama çok var rahatsiz ediyor diyende yalan Söyler. 7 binden sonra basliyor titresim Disli buyutunce buyuk kismi kayboluyor. disliyede max. 50 TL verirsiniz. Birde Ben Katalizorden Supheleniyorum titresim seviyesinin artmasini. Sokucem sonucunu soylerim.



Arkadas Koruma demiri gibi seyleri sormus. Onlara Takoz diyende var Topuz diyende var. Ama ben takoz diye biliyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...1-2007-2008-lsl-koruma-takozu-41948149/detay?

Burdan bakabilirsiniz. Baska soru olursa ben buralardayim. :)
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
Cevap için teşekkürler Türkiyede baktım çok pahalı yurtdısında baya ucuz en basitinden ebayden baktım ''frame slider'' olarak geçiyo 15-40 dolar arası fiyatlar var,Türkiyede aynısına 200lira yazmıslar
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
111
evet Zorluyorum motoru. Hemde acaip. Ama banamisin demedi daha =)) Ya titresim isi söyle. Yok diyen yalan Söyler Ama çok var rahatsiz ediyor diyende yalan Söyler. 7 binden sonra basliyor titresim Disli buyutunce buyuk kismi kayboluyor. disliyede max. 50 TL verirsiniz. Birde Ben Katalizorden Supheleniyorum titresim seviyesinin artmasini. Sokucem sonucunu soylerim.



Arkadas Koruma demiri gibi seyleri sormus. Onlara Takoz diyende var Topuz diyende var. Ama ben takoz diye biliyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...1-2007-2008-lsl-koruma-takozu-41948149/detay?

Burdan bakabilirsiniz. Baska soru olursa ben buralardayim. :)

ön dişliyi 13'ten 15'e çıkarınca hızlanma olarak bir cbf'le farkı ne olur acaba? veya eskisine kıyasla hızlanmasındaki fark ne mertebede oluyor?

Basit matematikle 13.5 bg'lik maks güç 11.7 bg'e düşüyor. bir de arka dişliyi büyütenler var, titreşim iyice sönümleniyor şeklinde bir yorum duydum, lastiğe aktarılan torktaki yaklaşık %25'lik düşüşe paralel olarak.
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
ön dişliyi 13'ten 15'e çıkarınca hızlanma olarak bir cbf'le farkı ne olur acaba? veya eskisine kıyasla hızlanmasındaki fark ne mertebede oluyor?

Basit matematikle 13.5 bg'lik maks güç 11.7 bg'e düşüyor. bir de arka dişliyi büyütenler var, titreşim iyice sönümleniyor şeklinde bir yorum duydum, lastiğe aktarılan torktaki yaklaşık %25'lik düşüşe paralel olarak.

Sanki biraz Matematik yanlsligi var. Max Güc Artarken Kalkis Duser. Yani beygiri 15 yapalim ama serilik dussun ters orantili olucak. Motorum suanda çok iyi açilan motorlardandir. 1 kisi rahat bir sekilde 125-130 Km Yapiyorum. Dili büyürse 5-10 Km artar bu hiz. Ancak önü 15 T Yaptiktani sonra arkaylada oynarsanz motorun 160'a Vurur ancak yokusta çekmez ve Kalkarken kamyon kaldirir gibi ara gaz ata ata kalkman gerekir. 15 T Yaparsan ideal olur. Lastik ebadinida 100-90-18 den 90-90-18 e Düsürürsen Hizlanman harkulade olur. Fazlasi zarar. Dedigim gibi birde Katalizor Motoru kesiyor gibime geliyor. Egzoz'uda güzel degil. Ben King Egzoz aldim. Makine biraksam uçucak gibi :) Birde Suanda parasizliktan Motorumda zincir ve sibob ayari yok. Ondanda Son hizi Konusunda bir arti olmus olabilir. Malum ögrenciyiz. 15 Tatilde Çalisiyorum suanda. cuma gunu biraz para alicam. O zaman Bu Söylediklerimi yapicam ve video almaya çaliicam. Onu da paylasir ve yazarim. :) Baska sorulariniz var mi acaba :)

Bu arada CBF e göre ne olur demissinizde. Benim Arkadasimda CBF var. Yarisiyorduk onunda. motorun üstüne yattigi halde gecemiyordu. 120 Km Yapiyordu motoru en son. Benim icin Diger markalar Önemli degil Zaten. Hizda O kadar Muhim degil. Motor Viraja iyi girsin. Sesi Tok olsun. Beni Hayal kirikligina ugratmasin yeter. Zaten Motor gidiyor ;)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst