- Katılım
- 13 Ocak 2011
- Mesajlar
- 55
ben iskenderunda elektronik güvenlik işi yapıyorum. körfez güvenlik.
suzuki ile ortak motor üretimi yapıyordu geçmiş yazılarda bulursun. şimdilerde 7-8 yıl gibi ayrı şekilde tvs kendi markasında üretime devam ediyor. hindistanda brezilyada tayvanda deneyeceklerdi diye hatırlıyorum ama daha orada üretmediler.
ben peşinat 1000 lira verdim mont aldım kask ta geliyor ben rtr 150 yi alıyorum bu kadar kaliteli diyen boşa söylemez. kıyas yapmıyorum ama yine de pişman etmeyecek güzel motor.
suzuki ile ortak motor üretimi yapıyordu geçmiş yazılarda bulursun. şimdilerde 7-8 yıl gibi ayrı şekilde tvs kendi markasında üretime devam ediyor. hindistanda brezilyada tayvanda deneyeceklerdi diye hatırlıyorum ama daha orada üretmediler.
ben peşinat 1000 lira verdim mont aldım kask ta geliyor ben rtr 150 yi alıyorum bu kadar kaliteli diyen boşa söylemez. kıyas yapmıyorum ama yine de pişman etmeyecek güzel motor.