- Katılım
- 25 May 2009
- Mesajlar
- 3,690
arkadaş 2 gün önce motora bindim sür mersin 200km benim ikamet etigim yerden 200 km dönüş ortalama 90 100 km hızla tahmini 35 40 lira yaktı 2 kişiyle ve inanırmısın beni hiç yormadı sadece oturmadan uyuşma oldu bence hangi motora binersen bin hiç durmadan 200km gidesen hareketsiz oturmadan yorgunluk olur oda normal mence apache çok iyi ve rahat bi motor 125ve 150 cc içinde en iyisi
sen biraz daha binmeye devam et o şekilde yakında başlarsın yakınmaya.motorun sağlamlıgı ayrı bir durum,rahatlığı ayrı aktaş
sarp seninde bayramın kutlu olsun,diğer apache'cilerin de bayramı kutlu olsun.:cat: