TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
arkadaş 2 gün önce motora bindim sür mersin 200km benim ikamet etigim yerden 200 km dönüş ortalama 90 100 km hızla tahmini 35 40 lira yaktı 2 kişiyle ve inanırmısın beni hiç yormadı sadece oturmadan uyuşma oldu bence hangi motora binersen bin hiç durmadan 200km gidesen hareketsiz oturmadan yorgunluk olur oda normal mence apache çok iyi ve rahat bi motor 125ve 150 cc içinde en iyisi

sen biraz daha binmeye devam et o şekilde yakında başlarsın yakınmaya.motorun sağlamlıgı ayrı bir durum,rahatlığı ayrı aktaş :)

sarp seninde bayramın kutlu olsun,diğer apache'cilerin de bayramı kutlu olsun.:cat:
 
Katılım
25 Nis 2010
Mesajlar
52
bayramınız mubarek olsun arkadaşım bu benim 3 cü motorum sen hiç çin motorlarına bindinmi ben zaten bu motora hadinden fazla biniyorum hep uzun yol ben memnunum biz er 5 kafa tutacak degiliz ama 125 ve150 cc en iyisi bu motor bu bir gerçek
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Sonuna kadar gider apache Bir sıkıntı olmaz Saglam motordur. Az Yakar Ama Her şey Bakım Bak Gerisi Gelir zaten.
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
bayramınız mubarek olsun arkadaşım bu benim 3 cü motorum sen hiç çin motorlarına bindinmi ben zaten bu motora hadinden fazla biniyorum hep uzun yol ben memnunum biz er 5 kafa tutacak degiliz ama 125 ve150 cc en iyisi bu motor bu bir gerçek

ya çin motoruyla kıyaslamak olmaz şimdi Apache'yi :pale: ben apache'de sadece 48.000 km yaptım yarısı uzun yol.ama hiç rahat değildi,hele artçıya sorma ne halde oldugunu.gerisini zaten bilen biliyor söylemeye gerek yok.ER 5 zaten farklı sen yanlış algıladın olayı daha önceki yorumlarımı okumanda fayda var yazmadan önce bence.:cat:Her zaman söylerim bu bayiyle bu motor hayatta pirim yapmaz demedi demeyin kendileri sattıkları malın fiyatını düşürüyorlar malesef.
sizlere iyi seyirler :)
 
Katılım
3 Kas 2009
Mesajlar
782
Evet Apache Aatçı için gerçekten Çok rahatsız bir motor. Dolayısı ile Sürücü içinde En Ufak bir Fren de Artçı şöförün Götünde bitiyor. Tek sıkıntısıda o zaten.
 
Katılım
13 Eyl 2010
Mesajlar
7
merhaba arkadaşlar yeni bir motorsiklet kullanıcısı olarak apache almayı düşünüyorum. 2009 model 11000'de buldum bi tane ne dersiniz ?
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
68
merhaba arkadaşlar yeni bir motorsiklet kullanıcısı olarak apache almayı düşünüyorum. 2009 model 11000'de buldum bi tane ne dersiniz ?

link varsa at bakalım bi inceleyelim ona göre yorum yaparız,

Sarp doğru söylüyor bu motorda uzun yolda artçı çok önemli,en sağlıklısı hiç olmaması :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
1
slm arkadaşlar benim 150 tvs apachem var.Dişli değiştirmek istiyor nasıl bir dişli kullanacağımı bilimiyorum.yardım eder misiniz...
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
İsotlar grubuna isyan... Motor satmak istemiyorlar galiba :) Yine ve yine sorun çıkmış... Yeni apache alacaklar yine bekleyeceğiz...
 
Katılım
15 Eyl 2010
Mesajlar
4
slm herkese benim apachenin direksiyon göbegin boşluk var direksiyon yatagı gitmiş dediler sizde böyle bi problem yaşayan varmı varsa nekadara yaptırdı
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
slm herkese benim apachenin direksiyon göbegin boşluk var direksiyon yatagı gitmiş dediler sizde böyle bi problem yaşayan varmı varsa nekadara yaptırdı

valla ben scooterim için parçasını kendim alıp 30 tl işçilik vermiştim.bilyalar kırılmışsa tehlikeli olabilir kilitlerse direksiyonu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst