
Bilemem valla ama
tigrina'nın bahsettiği ses benimkiyle aynı zannedersem gaz verdikçe bir şeyler tıkır tıkır yapıyor şıkır şıkır bir ses var... bakalım bi 6000 bakımında baktırıcam zorla bi şekilde hallettiricem... ilk günden beri var yani Alalı 2 gün olduğunda yazmıştım...
Aynen ama bende belli belirsiz yani burda okuyana kadar fark etmedim dikkatlice sessiz bir yerde dinledim oyle duydum

zorla niye halletiriyorsun garantiye girmiyor mu

birde tvs servisleri hangi yagi kullanir bandirmadakine giden var mi haftaya ilk bakimi yaptirayim diyorum yagi balikesirden alayim mi yoksa servistekini mi koydurayim ne tavsiye edersiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------
yok kardeşim ya takmıyorum artık

arkadaşlarla planlara başladık bile ödemiş tire gölcük
Super ya ege taraflari falan mi biz donuyoruz burda hafata hava guzel olacakmis bizde anca bandirma yapabiliyoruz belki ondan sonra havaya bagli karacabey mudanya trilye yaparim cok sevdim oralari ozelliklede mudanyadaydi sanirim yada trilye yolunda bir yer var butun herkez iciyor denize karsi manitayla gelenleride gormustum o gece

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------
Bende yoK hacı ses fln yada varda ben mi takmıyorum bilmiyorum gel bi bin test et şunu

500 yapamadım bı turlu bakıma götüremiom cnm sıkılıo okulun yolu ztn dümdüz bas dio şeytan basamıyorum sinir bozucu . . :/
Oovv bizim balikesir universite yolu gibi yaklasik 10 km dumduz yol arabayla giderken icimdeki trafik canavari surekli durtuyor beni ilk gunleri kampusu gectigim cok olmustu
