TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Bendede belli belirsiz bir sik sik sesi var paranoyak oldum dinlemeye basladm o mu acaba:/

:) Bilemem valla ama tigrina'nın bahsettiği ses benimkiyle aynı zannedersem gaz verdikçe bir şeyler tıkır tıkır yapıyor şıkır şıkır bir ses var... bakalım bi 6000 bakımında baktırıcam zorla bi şekilde hallettiricem... ilk günden beri var yani Alalı 2 gün olduğunda yazmıştım...

27-09-2011 23:03 Arkadaşlar Motoru Alalı 2 gün Oldu 100 km falan yaptımda bu göstergelerin ordan bi yerden şıkır şıkır ses geliyo çözemedim nedir bilen warmı ? debryaja basınca kesiliyo viteste giderken var hızlanınca duyulmuyoda yavaş giderken ses yapıyo uyuz oldum varmı bir çaresi ???
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
:) Bilemem valla ama tigrina'nın bahsettiği ses benimkiyle aynı zannedersem gaz verdikçe bir şeyler tıkır tıkır yapıyor şıkır şıkır bir ses var... bakalım bi 6000 bakımında baktırıcam zorla bi şekilde hallettiricem... ilk günden beri var yani Alalı 2 gün olduğunda yazmıştım...

bir de şuna dikkat ettim kullandığım bütün apacheler de o ses çok az belli belirsiz var.fakat benim motorda çok belli oluyordu. şu an baya azaldı yok denecek kadar az.eğer senin durum da öyleyse takma kafaya 3 tane bindim 3ünde de vardı fakat dediğim gibi çok az belli belirsiz.
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
bir de şuna dikkat ettim kullandığım bütün apacheler de o ses çok az belli belirsiz var.fakat benim motorda çok belli oluyordu. şu an baya azaldı yok denecek kadar az.eğer senin durum da öyleyse takma kafaya 3 tane bindim 3ünde de vardı fakat dediğim gibi çok az belli belirsiz.

Benimkisi belirgin ya bizim komşudada var benden 1 ay önce aldı onda hiç duymadım kendiside duymamış bindi benimkisine farketti oda ama servis denen şahıslar anlamamakta neden bu kadar ısrar ediyorlar anlamıyorum.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
bir de şuna dikkat ettim kullandığım bütün apacheler de o ses çok az belli belirsiz var.fakat benim motorda çok belli oluyordu. şu an baya azaldı yok denecek kadar az.eğer senin durum da öyleyse takma kafaya 3 tane bindim 3ünde de vardı fakat dediğim gibi çok az belli belirsiz.

Bende yoK hacı ses fln yada varda ben mi takmıyorum bilmiyorum gel bi bin test et şunu :D 500 yapamadım bı turlu bakıma götüremiom cnm sıkılıo okulun yolu ztn dümdüz bas dio şeytan basamıyorum sinir bozucu . . :/
 
Katılım
23 Kas 2009
Mesajlar
209
Bende yoK hacı ses fln yada varda ben mi takmıyorum bilmiyorum gel bi bin test et şunu :D 500 yapamadım bı turlu bakıma götüremiom cnm sıkılıo okulun yolu ztn dümdüz bas dio şeytan basamıyorum sinir bozucu . . :/

herkes yok dicek biliyorum ama apacheler böyle çalışıyo:) her motorun kendine has sesi var ybrlerde de krank sesi vardır bilyalarda belli belirsiz. onun gibi bir şey bu:)
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
Sen çok fazLa kafaya Takıyosun Muhammed .. Kurcalama bu kadar bin keyfine bak :D
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
:) Bilemem valla ama tigrina'nın bahsettiği ses benimkiyle aynı zannedersem gaz verdikçe bir şeyler tıkır tıkır yapıyor şıkır şıkır bir ses var... bakalım bi 6000 bakımında baktırıcam zorla bi şekilde hallettiricem... ilk günden beri var yani Alalı 2 gün olduğunda yazmıştım...

Aynen ama bende belli belirsiz yani burda okuyana kadar fark etmedim dikkatlice sessiz bir yerde dinledim oyle duydum:)zorla niye halletiriyorsun garantiye girmiyor mu:)birde tvs servisleri hangi yagi kullanir bandirmadakine giden var mi haftaya ilk bakimi yaptirayim diyorum yagi balikesirden alayim mi yoksa servistekini mi koydurayim ne tavsiye edersiniz

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------

yok kardeşim ya takmıyorum artık:) arkadaşlarla planlara başladık bile ödemiş tire gölcük:)

Super ya ege taraflari falan mi biz donuyoruz burda hafata hava guzel olacakmis bizde anca bandirma yapabiliyoruz belki ondan sonra havaya bagli karacabey mudanya trilye yaparim cok sevdim oralari ozelliklede mudanyadaydi sanirim yada trilye yolunda bir yer var butun herkez iciyor denize karsi manitayla gelenleride gormustum o gece:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------

Bende yoK hacı ses fln yada varda ben mi takmıyorum bilmiyorum gel bi bin test et şunu :D 500 yapamadım bı turlu bakıma götüremiom cnm sıkılıo okulun yolu ztn dümdüz bas dio şeytan basamıyorum sinir bozucu . . :/

Oovv bizim balikesir universite yolu gibi yaklasik 10 km dumduz yol arabayla giderken icimdeki trafik canavari surekli durtuyor beni ilk gunleri kampusu gectigim cok olmustu:)
 
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
22
Motorum sıcakken bile farlarım sönük yanıyor.

Akümü sorunlu acaba sevgili arkadaşlar..

http://imageshack.us/clip/my-videos/341/bmv.mp4/" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

BU ARADA VİDEO EKLENMİYOR GALİBA SİTEYE..

Direct Link : http://imageshack.us/clip/my-videos/341/bmv.mp4/

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:18 ----------

Arkadaşlar apache rtr 150 son yakıt tüketiminiz nedir malum benzin fiyatları yüzünden ybr ya da apache almak gibi bir düşüncem var sizce hangisi daha ekonomiktir.

kardeş ilk depomu dün bitirdim.
55TL (12,47lt) ye 440km yaptım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:29 ----------

reis aynısı benimde başıma gelmişti orayı aksesuacıda folyo kaplattım şimdi güzel oldu birde dikkat et boş vites göstergesinin orda çok çabuk çiziliyo. ( alyanla söküp yaptırdım)

Teşekkürler kardeşim. Folyo iyi fikir..
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
aküde sorun olsa bile farlar sönük yanmaz aküden almıyo çünkü elektiriği motor sıcakken rolanti de devir göstergen kaç ta 1 ve 1in altında ise zayıf yanar
 
Katılım
19 Şub 2012
Mesajlar
22
aküde sorun olsa bile farlar sönük yanmaz aküden almıyo çünkü elektiriği motor sıcakken rolanti de devir göstergen kaç ta 1 ve 1in altında ise zayıf yanar

Devir göstergesine bakıp bildiririm..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:59 ----------

arkadaşlar motordan korkarken arabamla kaza yaptım, resimdeki megane benim...:pale:

kaskosu geçen hafta bitmişti..:pr:

geçen hafta 440TL lik bir bakım yapmıştım..

Genede Allaha Şükür; bana ve karşıdakine birşey olmadı...

imag2156.jpg
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
325
harunbirGeçmiş olsun, sizde birşey yok ya gerisi mühim değil. Herşey geri gelir ama, sağlık öyle değil.
Bende arabadan motora geçtiğimde trafikte zorlanmadım desem yalan olur. Çünki arabada daha güvende hissediyorsun ve frenleme mesafen daha kısa. Motorda mümkün mertebe akan trafikte araçlara yaklaşmıyorum. Ancak trafik tıkandığında, ışıklarda vs. aralardan devam ediyorum.

hayırlı cumalar arkadaşlar
Hayırlı cumalar kardeşim
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
arkadaşlar önümüzdeki hafta tvs alıyorum. ama renk konusunda kararsız kaldım. hepsi birbirinden güzel duruyor. hangisini tercih etmeliyim.
 
Katılım
6 Tem 2011
Mesajlar
380
geçiş olsun kardeşimm sizde bişey yoksa gerisi düzelir Allah beterinden saklasın.. Hayırlı cumalar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst